Olen asiakaspalveluduunissa ja multa kysellään eniten tyhmiä lisäalennuksia ynnämuuta turhaa ja toivotonta.. Oletan sen johtuvan nuoresta iästäni ja siitä että olen niin kiltin näköinen.
Mukava huomata, kuinka suuri osa aikuisista ihmisistä yrittää käyttää tätä hyväkseen hyötymielessä. Vaikka olen nuori ja hyväsydäminen, ei se tarkoita että olen tyhmä ja vanhojen ahneiden manipuloitavissa. Ettäs tiedätte!
Kiltin näköinen myyjä = tyhmä myyjä? :D
1
229
Vastaukset
- kokemusta on
Nuo asiakkaat eivät jostain syystä eivät aina tunnu tajuavan ettei myyjällä aina ole valtuuksia antaa mitään ylimääräisiä alennuksia.. Kyllähän ne niitä aina kyselevät, ja minun puolesta saavat kysellä. Inhottavinta on se, että pomo lupailee alennusta erinäisille ihmisille. Siinä sitten annat alea kaikille jotka keksivät sanoa että pomo on luvannut, kun ei johtaja voi vaivautua ilmoittamaan kenelle kaikille sitä on luvattu.. Siis kun pomo siis itse on sanonut että annat alea kaikille jotka sanovat pomolta saaneensa ale-lupauksen.. Sitten on näitä, jotka ovat saaneet muka huonon elintarviketuotteen, mutta eivät viitsi tuoda sitä näytille koska se on homeessa?! ja vaativat uuden tilalle. Ymmärtää kyllä jos kerran noin käy, mutta jotkut tekevät tuota jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069