Moikka,
Sain kutsun Metropolian valintakokeisiin Kulttuurituottajalinjalle. Olen koittanut metsästää tietoa pääsykokeista, mutta olen löytänyt lähinnä vain ympäripyöreitä vastauksia "pari matikkalaskua, yks kirjallinen tehtävä ja jos pääset jatkoon niin haastattelu"..
Onko joku mahtanut olla kyseisessä pääsykokeessa? Minkätyyppisiä matematiikka tehtäviä kokeessa on? Itse olen aivan sysipa*** matikassa. Entäs kirjalliset tehtävät?
Kiitos paljon jos joku viitsii vastata!!! :)
METROPOLIA KULTTUURITUOTTAJA
5
578
Vastaukset
- minä :D
Olin aikuispuolen pääsykokeissa.
Kirjoitustehtävä oli sorttia ´tee lehtiartikkeli yhteiskunnan rahoilla toteutetusta kulttuurihankkeesta` En muista oliko toista kirjoitustehtävää.
Laskuja oli kaksi muistaakseni. Toinen oli tyyliin: Lava on 20m leveä. Lavan reunaan laitetaan kukka-asetelmia puolentoista metrin välein. Kuinka monta kukka-asetelmaa tarvitaan?
Vaikeampi tehtävä oli pieni budjettilaskelma. Kerrottiin montako soittajaa on bändissä ja mikä on palkka. Siihen piti sitten lisäillä veroja yms. en muista valittettavasti tarkemmin. Mutta kaikki tarvittavat luvut ja prosentit kyllä kerrottiin ja ammattikoulumatikalla pärjäsi ihan hyvin, joten tuskin tästäkään tehtävästä tarvii olla huolissaan. Liian vaikea se ei ollut :)- iltsu
Kiitoksia kovasti vastauksesta! :) täytynee kaivaa lukiokirjat takaisin ja alkaa taas laskemaan. Tsemppiä tulevaan! :)
- Uppo
Muilla kokemuksia?
- liinu
Minulla on myös eka vaihe edessä, ja en myös tiedä mitä siellä on edessä :) eli jos jollain on lisää kokemuksia olisi hienoa kuulla niistä!
- Annis12
Onko jollain sitten kokemuksia toisesta vaiheesta, eli haastattelusta? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232