Ainoa tieto mitä netistä löytyy on, että meni ääänihuulileikkaukseen alkuvuonna 2009 ja sen jälkeen ei mitään. Ei kai hän kuollut siihen?
Olen aina tykännyt hänen miehekkäästä äänestään ja olisi kivaa kuulla lisää uusia lauluja.
Toivottavasti hänellä on kuitenkin kaikki muu ok, vaikka ei enää ehkä pystykään laulamaan ja haluaa olla yksityishenkilö. Sen hänelle mielelläni suon, jos näin on.
Missä on Antti Huovila?
9
679
Vastaukset
- ex-tanssija
tekee hän harvakseltaan keikkoja.
- fani71
Mistä noita keikkoja voi katsoa?
Kerro ihmeessä ;) - Yäk!
Eipä tanssikulttuuri mitään menetä, vaikkei tuo öykkäri olekaan esiintymässä!
- fani71
nostetaanpa, jos ex-tanssija voisi jakaa meille tietonsa.
- Aikku
fani71 kirjoitti:
nostetaanpa, jos ex-tanssija voisi jakaa meille tietonsa.
Esa Nummela on Antin keikka vastaava. Löytyy tietoa kattavasti.
- Onneksi on pois
Onneksi on poistunut julkiselta näyttömöltä!
- fanittaja1
Miten ymmärsin, ettei Nummela enää olisi keikkamyyjänä hänelle? Olenkohan käsittänyt väärin. Antti äkki takasin keikoille!
- kolmosen katsomoon
MTV3:n Syksyn sävelessähän oli Antin haastattelu, jossa tämä kertoi, että uutta musiikkia olisi tulossa. Tuo haastattelu löytyy kolmosen katsomosta.
- mflbm
Vaskikellot on parasta Anttia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200