siis oon sellanen hieman alle 160 senttinen tyttö ja mul on D-kupin tissit ja oikeesti siis näyttää vaan niin idiootilta et on isot tissit vaikka on lyhyt :-( en tiiä mikä tän aiheen pointti oli kaipaan vaan vertaistukea
mua oikeesti ärsyttää tissit
43
4227
Vastaukset
- randomääni
Pojat ja varsinkin miehet tykkäävät hyvin kehittyneistä rinnoista :))) Tsemppiä!
- kirurgisetä69
aina voi leikata
- liian isot on isot
Ei D-kuppisia vielä leikata pienemmiksi. Vasta sitten, kun on niin isot, että oikeesti on haittaa ja vaivaa.
Kaveritytöllä on DD-tissit. Mukava tyttö, mutta sillä on usein niskat ja hartiat kipeenä. Isot tissit ei oo oikeesti välttämättä kiva juttu. AInakaan pienellä tytöllä.
- Niinon.
Paremmathan ne vaan on
- ;)ggrrr
Parjaatteessa ymmärrän, mutta... pojat tykkää ! (;
- tönö
mitä ella
- 45445
Isolla rintavarustuksella saat poikien housuissa tapahtumaan.. ;)
- pieniV*tutus
no toisaalta ymmärrän.. itelläni on B-kuppi ja joskus menee hermot jo tän kokosten kanssa :D kerran jäin ikkunaan kiinni eka rinnoistani ja sitten pepasta!! vähä kaverit nauro ja poikaystävä..... se ärsytti... -:/
- ....................
Eihän siinä oo mitään outoa... Titanic 2 leffassakin silikoniblondi jäi kiinni oveen tissistään ja liiskaantu oven alle ::D reps.
- boobman
.................... kirjoitti:
Eihän siinä oo mitään outoa... Titanic 2 leffassakin silikoniblondi jäi kiinni oveen tissistään ja liiskaantu oven alle ::D reps.
Titanic II ei mikään arvostettu leffa olekaan ja se oli vain leffa!
- kdldkdk
hahahah sori mut miten jäit ikkunaan kiinni?? aw :D
- weswt
Ikävää, noille tisseille kun ei mahda mitään, toisilla on isot ja toisilla pienet, toisilla täydelliset ja toisilla ei niin täydelliset.
Eihän sille oikeestaan voi muuta kuin leikkauttaa pienemmäks, varsinkin jos haittaa normaalia elämää, mutta ole tyytyväinen kun sait hyvät tissit :D - paskapaavo
Hyvät ovat tissisi, joten älä huoli. Pojat tykkää. (.) (.)
- Rommi Pommi
isoilla tisseillä saa paljon poikia ympärille... Poikien mielestä pitää olla rintavarustukset kohillaan... :D :p
- Brororor
:oooo mä oon sata kuuskytkolme tai jotain ja mull on niinku 76/B!! ihan sairaan pienet ja muutenki.... Ymmärrän ku mun mutsill on D kokoset ja mullekki kasvaa noin sen suuruset nii samaa tilanteesee joudun D:
- pamela
Älkää vielä murehtiko, itse olen 163cm pitkä, H-kuppi ja olen 17-vuotias :/
Olkaa onnellisia, itselläni lähenee I-kuppi.. Täysi-ikäisenä voi mennä leikkauttamaan pienemmät jos niin haluaa (:
En voi harrastaa mitään kovin liikkuvaa urheilua, koska esim. juokseminen ja zumbaaminen sattuu niin paljon, vaikka olisi oikean kokoiset ja tukevat urheiluliivit.
Vaatteiden ostaminen, olen normaalipainoinen ja 36-38 (S-M) kokoinen muuten, mutta monet vaatteet ovat liian pieniä tissien kohdalta. D-kuppiin löytyy vielä H&M:ltä halpoja ja kivoja rintsikoita, omani joudun ostamaan aina ties mistä ja mitään söpöä ei löydy :D Ja ah, selkä, -niskakivut yms kivut... Nukkuminenkin on vaikeaa...
Huomio on aina kivaa, mutta se tulee nykyään vääriltä ihmisiltä. Vanhat miehet, jotka käyvät kaupungillakin käsiksi... Poikaystävä tietty tykkää, minä en :D Ennusteena on että n. 23-vuotiaana on J-kupit (raskauden jälkeen) ja sen jälkeen Kela maksaakin mulle pienennysleikkauksen :D Että näin..
Rupes vaan ärsyttämään kun jotkut jaksaa valittaa "jo" D-kupista tai pienemmistä.. Olisin enemmän kuin iloinen jos olisin jäänyt D-kuppiin tai pienempään.. Aina voi hankkia silarit jos siltä tuntuu :D Vertaistukea? xd- pamelan fani
Monet pojat ja miehet ihastelevat isoja rintoja etenkin, jos ne on ton ikäsellä :)))
Kieltämättä ongelma voi olla jos ne haittaa liikkumista. Eikä tietystikkään tuo huomion kerääminenkään ole ihan kivointa...
- noonononoiuhih
Yleensä kaikki valittavat siitä ettei ole tissejä ollenkaan tai on liian pienet ja muuta vastaavaa. Löytyy kyllä paljon myös sinun kanssasi samassa veneessä olevia. Tiedän itse miltä se tuntuu, vaikka toiset ehkä kuvittelevatkin että sehän on vaan hyvä, mutta joo tsemppiä sulle, kyllä se siitä ! :--)
- Detonator
Ah, ootte onnekkaita naisia/tyttöjä, jos teillä on muhkee rintavarustus! Ite tekisin mitä tahansa et oisin saanu luomut ees B-kupin tissit. 70A ketunnokkatissit on vaikeami kantaa pää pystyssä ja ylpeänä ku isot rinnat.
- sthsh
Jos kuppikokosi on 70A, olet todella hoikka, ellet jopa alipainoinen.
5-15 kg painonnousulla voisit saada naisellisia muotoja niin rintoihin kuin peppuunkin. :)
- ertyfdgh
kiinnostaako ilmanen?
http://tracking.euroads.fi/system/tracking.php?sid=6&cpid=1033&adid=26717&acid=1247&eatrackid=11124 - kskshie
itelläni on 70-75 A:t mut oon muuten nii laiha et ne näyttää isoilta ja suvussa tulee isorintasuus joten joskus 16 vuotiaana on rinnat ainaki D:t
- komppaaja
Mulla on myös D-kupin rinnat. Ja kyllä poikien huomion se vie, mutta olis se kiva että ne huomais jotain muutaki ku ne tissit vaa! :D Ja ihan komppaan alkuperästä kirjottajaa, vituttaa vaa ku on isot tissit, ei ne ole kun tiellä eivätkä ole mitää maailma kauneimmatkaan. Vähän pienemmät ois kivat, ku monetkaan paidat ei istu ku kiristää kangas rintojen kohalta. (:
- Fightdry
Kiva ku itelläki D koko ja käytän monia paljastavia vaatteita (kesällä koska on niin kuuma D:) niin pojat kyylää ja läiäyttelee persuuksille ja moni tyntää seinää vasten :SSSSSS
- Intsi
Ite oon iha normaalipainone tai semmonen 168/60 ja tissit kokoo 65H..... tai joskus jopa ii :--D ei sitä ees ite tuu aateltuu et ne ois kauhee isot mutta kaikkihan niistä läppää heittää kokoaja . . . Pistää vaa vituttaa just jossai hyppiessä ku tuntuu et tissit irtoo ! joskus haluis kyl just jotku minitissit tyylii a b tai c ! ois nii iisit ! Mut nää on osa mua
- intsipintsi
Nii ja se siis ärsyttää ku monet ostaa itelleen väärää ympärysmittaa, jotain 80 tai 85 vaikka olisivat laihoja ku kepit ! Siis samahan se sinänsä on mitä itse käyttävät mutta kun jos kaikki ostaa sen kokosia rintsikoita nii niitä 65 ympärysmitallisia (mitä meikä ja varmaan moni muukin käyttää) EI VALMISTETA KOSKA EI OO KYSYNTÄÄÄÄÄää ja vituttaa ja kaikki raha menee saatanallisen kalliisiin rintsikoithin aaaa sori rage
- ericasmiIe
Kävin kylpylän saunassa nakuna, ja poikien kikkelit seisoi, jotain 4-luokkalaisia mun koulusta.. nyt pidän itsseeni kauniina .-)
- älä?vedä?kätee!!!!!pane
lauraj668 kirjoitti:
:D Kuinka vanha sä muuten oot ?
meidän luokalla laiha tyttö..ei tissejä..käyttää rintsikoi tisseinä et olis tissit ollaampa 8luokal ja se on verrattavis yhtee meijä luokkalaisee jollao on oikee tykit uuuuuuu mela mousee ja vitun nopeest ku kuulen sen äänenki...se on laiha mut perse ja tissit löytyy (kun puhuin siitä täsä ni kulli sojottaa) uuuhhahhhuuuhaahhhah
- 13v ihmettelevä poika
Tota voiko joku kertoo et miten se koko juttu menee onko se jotenki sillee et a b c ..........h j i..... L m n et a on pieni ja hoo on suuri ? En ole perehtynyt tähän asiaan mut olis kiva tietää :)))) ja sopivan kokoiset tissit on parhaat saakeli että pääsisin joskus vähän kokeilemaan koska olen älyttömän suuri tissi, peppu ja reisi fani
- tissimies3
AA, B, C, D, DD, E, F, FF, G, GG, H, HH, I, J
- teippi.rulla..
Voisin ilo-mielin ottaa puolet sun tisseistä! Mulla niitten muotoja ei oo viel OLLENKAAN... -.- :(f
- minäsevaanolen
Jooh ite oon -96 syntyny tyttö joka on n.161cm ja rinnat on n. 75D (välillä vaihtelee rintaliivien muodon takii yms) eikä kyl oo kivaa mun mielestä. Harvalla meijän koulussa ainakaan samana vuonna syntyneillä oli mun kokoset.. ei mulla hartiat ainakaan viel tuu kipeeks mut liikunta silti tuntuu inhottavalta, sitte jos nä viel kasvaa nii joo argh. Leikkaukseenkaan en haluis koska haluisin olla silti luonnollinen oma itteni, ja en oo mikään sellane ihmine joka mielellää menis mihkää leikkauksii.. äidillä ainakin isot rinnat joten ehkä se sitä kauttakin tulee.
- sgsgehejejheq
Onhan ne isot kivan näköset mut iän myötä rupee roikkumaan. Vaimollaki on sellaset south park opettaja tissit.
- Uuuh..
Pidän isoista tisseistä, mutta en liian isoista.
- svengiks
uu pojat tulee tykkään. älä häpee!
- panisin sua ericasmi
just hyvä panisin!!!
- opiskella kirurgiksi
Opiskele kirurgiksi
- Poika98
Olisit vaa ylpee. Jätkät tykkää... Koita vaa pitää ne esillä. :D
- Seisood
ITe tykkään just d kupin rinnoist saa niin kovaks aina koulussakii
- Tissit23
Saat jätkilt ainaki huomioo ja varmaa runkkaaki nille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464