Flickrissä tuli tällainen tilanne vastaan. Brittiläinen kahden hengen pulju olisi halunnut ostaa erästä tiettyä perhoslajia esittävän valokuvani iPhone sovellusta varten. Sovellus tulee olemaan jonkinlainen perhosopas, loppuhinta asiakkaalle alle 2 puntaa. Pulju on tehnyt aiemmin jonkun lintuoppaan.
Koska en halunnut 20 punnasta koituvia vero- ja ym. byrokratiavaivoja riesakseni, annoin puljulle luvan käyttää kuvaani ilmaiseksi Creative Commons lisenssllä. Kuva ei edes kovin hääppönen ole ja res. vain 1024x1024.
20 puntaa kohtuullinen korvaus?
3
149
Vastaukset
- kohtu
Todella hienoa. Joskus on hyvä luopua omastaan ilman korvausta. Maailma on täynnä ahneutta ja oman voiton pyyntiä. Aina yritetään vedättää viimeiseen saakka, kun mukamas niin ne kaikki muutkin tekee. Semmoinen ahne huijari ja paskiainen ansaitsee lopulta sen mitä sille jää jäljelle: ihmissuhteita joissa jokainen on toistaan ahneempi, ja oman napansa ympärillä pyöriville jää lopulta kaluttu luu käteen.
- pulju?
Minusta julkistavan kuvan ehdoton hintraja on min. 70€
Mutta joskus ”nimen” saaminen on paljon arvokkaampi kuin rahallinen korvaus.
Sinun sijassasi olisin pyytänyt tuon perhosopaan korvaukseksi.- en vihtinyt rahastaa
Kyllä ne sitä iloisesti sitten tarjosikin, ja myös sitä tekemäänsä lintuopasta. Mutta kun en omista iPhonea, enkä edes tunne ketään jolla sellainen olisi, niin kerroin vain niille tilanteen.
Joo, jos se kuva olisi ollut jotenkin merkittävämpi, en minä sitä ilmaiseksi olisi antanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632