Osaiskos joku kertoa hotellin all inclusivesta , kun esitteessä mainittiin vaatomaton all inclusive ... mitäköhän mahtaa tarkoittaa ? kuis juomat saako niit hakea vaan tiettyinä kellon aikoina vai iha koko ajan ? Entäs ruoka , mitä tarjolla ... samaa joka päivä vai ? Oltiin viime vuonna hotelli Fougeressa ja siel samat safkat pyöri koko viikon. Kiitän vastauksista !!
All INclusive Huoneistihotelli Margaritassa
5
236
Vastaukset
- Kerran pettynyt
Itse otin viime vuonna vaatimattoman All Inclusiven, kun olin jo kaksi kertaa sitä ennen viime vuonna ollut etelässä. Sen opin, että ikinä en enää ota sellaista(tuo oli elämäni ensimmäinen All Inclusive matka)Ruoka hotelissa oli erittäin vaatimaton, viiniä omistaja saattoi olla hakemassa useita tunteja...Iltapäivä kahvilla tarjolla vain keksejä ja nekin loppuivat kesken usein... Vaan tuossa hotellissa voi olla kuitenkin toisin, toivon niin.
Maksan hieman enemmän, jolloin voin nauttia matkasti myös enemmän.
Odotankin jo innolla varattua lomaani neljän tähden täysihoito lomaani.
Oikein mukavaa lomaa lomaa sinulle ja seurueellesi! - mama78
ystäväni oli perheineen kyseisessä hotellissa ja tykkäsivät kovasti. Eivät sanoneet moitteen sanaa. Ruoka oli ollut hyvää.
- mimmi 78
Minuakin kiinnostaisi kyseisen hotellin ruoka ja juoma tarjonta.
- neljäviisi
Pari kertaa otettu all-inc. neljän tähden hotellissa ja kyllä vatsan sai täyteen. Viime vuosina olemme olleet viiden tähden all-inc hotelleissa ja ero on suuri. Mutta niinhän piää ollakin. Sitä saa mitä maksaa.
- kyseiseenhotelliinme
onko näin että kaljat ja viinit saat pienissä kertakäyttömukeissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961512
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646