Onko kellään vastaavaa vaivaa koirallaan
jatkuva KOKKI BABTEERI IHOTTUMA iholla
lääkitys ja lääkepesut eivät juuri auta kokonaan
Allergiaa on
Koiran ihottuma
3
399
Vastaukset
- iho-ongelmia
Meidän koiralla ollut saman tapaista ongelmaa.
Miten muut olette saaneet koiranne ihon kuntoon?
Mitä ruokaa syötätte koirallenne?- 3240902
Herkkäihoiselle tarkoitettuja nappuloita, hypoallergia ruokaa.
Tarvittaessa antibiootti ja kortisooni kuureja.Pesuja, hoitoaineita, ja resepti rasvoja.
Auttavat kyllä, mutta vaiva uusii muutaman kerran vuodessa.
- kop kop
Iho täytyy pitää kuivana.Jos koira lenkillä kastuu, pitää kuivattaa.Ei pidetä koiraa märkänä sateessa, ja ei uiteta jos se tuo ongelmat esiin.Jotkut käyttää noihin ihottumiin bacibagtia tai perunajauhoa.Hangataan sitä ihoon rupien alle.Aijon itse koiralleni kokeilla,jos kesällä jotain joskus ilmestyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2611927- 421771
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001679Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631409Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791284- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031233Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2171112- 551097
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?162965