tervehdys kaikille rodoksella viihtyville athena hotelliin olemme menossa 16.6.2012 onko hyviä kokemuksia terv. pepe ja tuija
athena hotelli
5
2963
Vastaukset
- vinkkari
hyviä kokemuksia on ja on huonoja kokemuksia ääntä kuuluu läheisltä baarikadulta joskus aamuyöllä mutta se ei haittaa hyvät unenlahjat omaaavia kovin paljon hotellin sijainti on oikein hyvä sillä se on oikeastaan yöelämän keskuksessa ja lähin rantakin on ihan vieressä siellä tosin tuulee niin paljon että tukka lähtee päästä jos ei ole jo aikaisemmin lähtenyt lisäksi jalkapohjat tulevat kipeiksi kun kävelee "hiekkarannan" nyrkin kokoisilla kivillä hotellissa on kreikkalaiseksi aika hyvä aamiainen vaikka sitä ei tietenkään kannatakaan verrata thaimaalaisten hotellien seisoviin pöytiin lentokentälle vievä tiekin on hyvin lähellä jos joudutte poistumaan saarelta mahdollisten poliittisten levottomuuksien takia kreikkalaisethan luulevat että maan taloudellinen katastrofi ratkaistaan parhaiten siten että poltetaan kauppoja ja rikotaan paikkoja tällaista ei vielä ole esiintynyt rodoksella mutta kerta se on ensimmäinenkin poliittisen umpikujan lähestyessä
- rodostrianta
Tuulisella rannalla tosiaan tuulee melkein aina. Kesäkuun puolessa välissä on jo niin
lämminä että se vain tuo helposta helteeseen. Hiekkarannalla ei ole nyrkin kokoisia kiviä, tuulinen ranta ei ole hiekkaranta, mutta ei ne kivet siellä kyllä nyrkin kokoisia ole.
Muut vinkkarin kirjoittamat asia voi taas jättääkin omaan arvoonsa, vink vink
- Pita gyros
Olen kerran ollut Athenassa.Hotellin sijainti hyvä ja huone oli tasoltaan hyvä,kun vertaan sitä muihin hotelleihin joissa olen Rodoksella ollut.Ainoa asia mikä masensi oli se että parvekkeella ei ollut muuta näkymää kuin viereisen hotellin seinä n.10 metrin päässä.Tämäkin seikka voi olla teillä toisin jos on huone toisella puolen hotellia.Olen kyl valmis meneen uudestaan Athenaan jos sattuu kohdalle.Hauskaa matkaa teille!Me menemme jo ens viikolla jokavuotiselle Rodos turneelle. : )
- rodos
olin viime keväänä samassa hotelissa ja tykkäsin kovasti.siivooja kävi joka päivä ja kaikki oli siellä ystävällisiä.menen syksyllä uudestaan.sitä tässä odottamaan.
terv sipe - Athens4life
Tässä Hieno Esittelyvideo Hotellista :
http://tarjousmatka.blogspot.com/2012/05/greece-rhodes-athena-hotel.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837