Millaisia kirjoja lukisi 8-vuotias tyttö? Pitäisi löytää synttärilahjaksi jokin kiva kirja. Tyttö on kiinnostunut hevosista,poneista ja koirista.
Satukirja vai pitempi tarinakirja hepoista?
8-vuotiaalle tytölle kirja
3
1520
Vastaukset 3
- Siivetön lento
Ehkä 8-vuotiaalle ei enää satukirja mene. Jos tyttö on ahkera lukemaan, niin ehkä joku vähän pidempikin kirja sopisi. Parasta apua kirjan hankkimiseen saa kuitenkin itse kirjakaupasta (: Oon ainakin itte saanut monta hyvää kirjaa pelkän kirjakaupan pitäjän avustuksella :D Vähän tönkkö teksti mutta ... (: Onnea synttärisankarille vaan täältä tuntemattomaltakin :)
ps. ite ainakin luin 8-v. niitä Lassekirjoja. ne oli niiin parhaita , hevosista en ole koskaan oikein tykännyt...
jaja 8-vuuotiaille suunattuja hevoskirjoja ei tietääkseni ole paljoa ): - 19
Hevoskirjoista 8-v:lle sopii loistavasti ainakin Sinttu-kirjat, jos ei ole niitä jo kaikkia lukenut.
- 204876574
Kun itse olin 8-vuotias, minä ja kaverini luimme Neiti Etsiviä. En tiedä mitä sen ikäiset nykyään lukevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35013692 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk66788- 54783
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä183767- 38745
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28705Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa64664- 49655
- 57648
- 58638