Mulla on jotain 50 kaveria ja kaikki vaan näkyy kokoajan offline että mikä voisi olla kyseessä vaikka osa on kyllä paikalla?
KAikki offline
4
147
Vastaukset
- p,aska tää on
joo,tää uusin mese on niiiii paska ku olla ja taitaa.
ei mene mesepyynnöt,ei tule mesepyynnöt,vi,t,tu,täs ei siis toimi yhtää mikää. - mesemummo
Joo mutta miks kaikki kaverit näkyy offline eikä yhteydenotto onnistu keneenkään heistä. Missä vika ja miten korjataan ...kysyy tyhmä
- p,aska tää on
No,justhan mä tuossa 12.5 kirjoittamassani viestissä sanon että tää on niiii paska tää uusin mese.
Jos se olisi kunnollinen niinkuin edelliset versiot oli,kaikki pelaisi.
Sen takia ne näkyy offlain tilassa kun tässä mesessä ei pelaa mikään,ja vastausta että miksi,sitä ei tiedä varman edes mesen kehittäjät,on senverran sekanen systeemi.- mesemummo
Ja tarkottaako tää sit sitä, että mese on ja pysyy näin jumissa??? Meni meinaan vaan yhtäkkii tolleen ilman minkään asetusten muuttmista. Joo ihan kivahan tuo onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013