Airsoft Bunkkeri/suoja

Iron Maiden

Softaus omassa kotipihan metsässä on tylsää ilman kunnon bunkkeria,eli voisiko joku auttaa ja antaa vinkkejä bunkkerieden tekemiseen,ihan yksinkertaisia vain:D Kiitos!

5

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollijonnees

ota trukki lava ja naulaa siihen kiinni oksia ja lehtiä nii eiköhän siitä ihan magee tuu :D

• Marked One

Katoton vai katollinen? On tullut monta korsua, juoksuhautaa ja bunkkeria rakennettua erilaisille maaperille (mm. hiekalle, metsään jne.) ja jokainen vaatii hieman erilaisia keinoja ja materiaaleja. Jos nyt pitäisi joku ihan perussuoja rakentaa, niin ensiksi rakennetaan kuoppa, jonka pohjalle laitetaan harvaan keppejä/oksia, jotta pieni vesimäärä pohjalla ei kastelisi paljoa. Kuopan ympärille rakennetaan sitten risuista, kepeistä ja/tai pressusta 360 astetta suojaava reuna. Korkean reunan ansiosta kuopasta ei tarvitse tehdä niin syvää. Riippuen maaperästä, kuopan sisäpuoli kannattaa tukea kepeillä, jotta maaperän mureneminen ei täyttäisi kuoppaa hiekalla tai mullalla.

• Iron Maiden

Kiitos kaikki neuvoista! "marked onen" ehdotus on hyvä koska kuulostaa suojaavalta ja turvalliselta..Ihan sama kumpi on,katollinen vai katoton:D

• MS!!!

Kannattaa käyttää seinien tekemisee hiekkaa tai multaa (jos mahdollista). Luin jostain, että 10cm hiekkaa pysäyttää jo painavammankin kuulan

• Marked One

Käytimme itse korsuihimme hiekkasäkkejä, eli vanhoja juuttisäkkejä täynnä hiekkaa. Painavat kuin synti, mutta niitä voi kuitenkin siirrellä ja ne kestävät. Jätesäkkejä olemme myös käyttäneet, mutta ne eivät olleet ihan yhtä kestäviä. Toimivat kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      134
      1552
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      50
      1477
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1103
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      92
      1004
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      950
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      844
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      85
      800
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      733
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      695
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34