Tere
Mitä mieltä porukka on tuollaisesta omega 2.5 v6 -96 mallista? tuollainen olisi myynnissä 2200e 250000km ajettu mitä tulisi autosta tarkistaa? , olen kuullut tarinoita erinäköisistä vioista mm katkenneista pakosarjan pulteista ja kansivioista ovat tyyritä korjata. itsellä nosturi kuitenkin käytössä. Laittakaapa mielipidettä kehiin ,jos on kokemusta ko. autosta?
omega 2.5 v6
2
213
Vastaukset
- oPeL oN pOp
Ei hullumpi auto mutta älä sentään 1000e enempää maksa siittä ja maksimissaan 1300e eikä yhtään yli. Autosta kannattaa tarkistaa pohjan palkit , taka-akselisto ja ovien reunat noin alkuun. Moottoripuolelta ensimmäisenä milloin jakpää tehty ja missä koska ajoitukseen tarvittavia työkaluja ei ole monellakaan saatika taitoa säätää ajotuksia. Pakosarjan pinnapultteja on joskus poikki mennyt mutta varovasti poraamalla selviää siittäkin tosin hankala ja aikaa vievä työ.
- omegadriver
Moottorista tietty tuo jakopään tilanne eli milloin on vaihdettu. Ja onko venttiilikopat alkuperäiset koska noilla kilometreillä ne alkavat kieroutua ja siten vuotaa, ovat sitten ärsyttäviä vaihtaa, kokemusta on. Myös termari on vaihtokunnossa ellei vaihdettu, sekin ärsyttävässä paikassa :D
Ohjausvaihde on kanssa tarkistettava jos alkuperäinen, vuotaessa menee vaihtoon.
Ruostetta on ainakin omaani kertynyt todella vähän vaikka on 94- mallia mutta tarkista silti helmat ja kaaret.
Muuta ei nyt tuu mieleen. Kannattaa koeajaa ja katsoa huoltokirja kunnolla jos löytyy :D Mutta lämpimästä voin suositella kyseistä autoa, on mukava ajaa, hiljainen ja riittävästi potkua. Bensaa toki menee, varsinkin kaupunkiajossa mutta tätä autoa tuskin mihinkään taloudellisuusajoon hankitaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086