Alkoholi, iskupäähän ja muistikatko.. Hypnoosi ?

no-more-alko

Alkoholin vaikutuksen alaisena, eli suomeks sanottuna pienessä känässä tapahtunut 1.5h totaalinen muistkatko ja mietin mitä ihmettähän on tapahtunut... Tietty alkoholilla ollut osuutta asiaan sitä en kiellä mutta kummalliseksi sen tekee sen muutama seikka...

- Muistan illan siihen asti suht hyvin kun läksin kotiin vaikka muut jäi jatkamaan ja olin kuulemma ollut ihan järkevä, en missään kaatokännissä örveltänyt.. läksin bussi pysäkkiä kohti, sitten totaalinen backout
- Havandun "tähän maailmaan" 1,5h sen jälkeen, kaikki tavarat kadonneet ja suhteellisen sekavassa mielentilassa ja ihan jossakin muualla missä piti.
- Kroppa mustelmilla ympäriinsä, myös pää on kolahtanut.. oli 3 päevää todella arka.
- Olen joko tehnyt täydellisen ukemi harjotuksen betonirappusissa ja onnistuneet suorituksen jälkeen tuulettanut niin rajusti että tavaratkin kadonneet tai sitten näppärästi kolkattu ja viety tavarat..

Voiko hypnoosilla edes auttaa muistamista, meinaan ennen ei ole tälläistä tapahtnut ja vaivaa mieltä... Alkoholihan aiheuttaa näitä muistikatkoja, mut ei kyllä koskaan ole näin totaalista ja pitkäkestoista tapahtunut. Mut silti kun tuota alkoholia on nauttinut, pyyhkiikö se mielestä ne tapahtumat ettei hypnoosikaan auta ?

Eipähän ainakaan tartte kylille enää lähteä....

18

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus......

Aika mahdoton ajatus! Jos vaikka miettii tyrmäystippoja, niin niiden aiheuttama amnesia vastaa täyttä nukutusta, ja sen aikaisten muistkuvien palauttaminen on täysi mahdottomuus. Ainoa keino voi olla se, etä muistikuvat palautuvat pikkuhiljaa? Mutta sekin tuntuu aika epätodennäköiselle!

• Vastaus.

Hypnoosilla voidaan palauttaa täysin kadonneet tapahtumat. Ota yhteyttä ammattitaitoiseen suggestoterapeuttiin .

T. Suggestoterapeutti

• sama kuin....

Älä viitsi jaella turhia toiveita, kun ei onistu niin ei!

• Faktaa.....

Kyllä onnistuu. Ammattitaitoinen, syviin tiloihin perehtynyt suggestoterapeutti osaa palauttaa kadonneet muistot. Käyntejä tarvitaan noin kolme ja yksi istunto kestää noin kaksi tuntia.
      Ja yksi käynti maksaa 80-150 euroa terapeutista riippuen.
      Shy:stä ja HL:sta löydät sopivan terapeutin. Kela korvaa osan hoidosta, joten muista pyytää todistus ja kuitit käynneistä.

T. suggestoterapeutti

• Vielä sama.....

Kuules; Ei Kela korvaa mitään, jollei kyseessä ole lääkärin antama käynti. Ja SHY:n ja Hypnoosiliiton listoilla ei ole yhtään lääkäriä. Ja, jos lääkäri laittaa kuittiin suggestoterapia, niin Kela ei korvaa, klopska suggestoterapia ei kuulu kelöan korvauspiiriin.
      Ota selvää enen kuin höpiset!

• Vielä sama...

Tuon kysyjän kertoma vviittaa tyrmäystippihin tms. Ja niitä muistikuvia on mahdoton palöauttaa mieleen. Olen itse tehnyt poliisin kanssa yhteistyötä noiden asioiden kanssa ja tiedän mistä puhun.

• Ja vielä......
        Vielä sama... kirjoitti:

Tuon kysyjän kertoma vviittaa tyrmäystippihin tms. Ja niitä muistikuvia on mahdoton palöauttaa mieleen. Olen itse tehnyt poliisin kanssa yhteistyötä noiden asioiden kanssa ja tiedän mistä puhun.

Joten anna suggestoterapeutti asian olla, ettet enempää sekoita kysyjän mieltä!

• !!!!!!!!!!!!!

Kyllä Kela korvaa hypnoositerapian, siis osan, jos kyseessä on suggestoterapeutti, jolla on psykoterapian koulutus. Korvattavuus on tullut voimaan 1.2.2012 alkaen ja on muistaakseni 42% hinnasta.

T. Suggestoterapeutti

• Hitsi sun kanssa!

Kuules nyt! Mikäli kyseessä on Kelan hyväksymä psykoterapeutti, ja potilaalla on psykoterapiaan Kelan hyväksymä lähete, niin silloin korvaa, mutta ei suggestoterapiaa, normaalin psykoterapian korvaa. Ja sekin on aika riippuvainen lähetteen laadusta.
      Aina kun potilas on oikeutettu korvauksiin, niin terapiaa antava psykoterapeutti ei voi antaa lähetettä itselleen! Vaan se on tultava muulta taholta.
      Suggestoterapia ei kuulu Kelan korvauspiiriin, vaikka olisi mikä lähete!
      Eräs esimerkki: Eräässä helsinkiläisessä yksityissairaalassa toimiva lääkäri, joka on vieläpä Tieteellisen yhdistyksen jäsen, hänen antama suggestoterapia ei ole Kelan korvauspiirissä. Koska kysymyksessä ei ole sairauden hoito.
      Mikäli kyseessä on diagnosoitu sairaus, niin silloin asia on toinen. Ja silloin tarvitaan toisen Kelan hyväksymän terapeutin lähete!
      Koita nyt uskoa!!

• !!!!!

Yritä nyt ymmärtää, että asia oli näin aina tämän vuoden tammikuun loppuun saakka, mutta 1.2.2012 on tulleet uudet säännökset.
      Suggestoterapeutti, jolla on psykoterapian opinnot, voivat antaa hypnoositerapiaa ja Kela korvaa osan. Ei tarvita mitään lähetettä.

T. suggestoterapeutti (vir.)

• Sama ed.........

Koitas nyt uskoa että olen itse Kelan hyväksymä psykoterapeutti, ( Psyk.erik.sair.hoit) ja hypnoterapeutti. Luulisin tietäväni omat oikeuteni!

• suggest......

"Koitas nyt uskoa että olen itse Kelan hyväksymä psykoterapeutti, ( Psyk.erik.sair.hoit) ja hypnoterapeutti. Luulisin tietäväni omat oikeuteni!"

Miksi trollaat ja kirjoittelet höpöjä. Uskooko joku tosiaan noita titteleitä ?
      Lopeta jo.

• Not AMK

Siis Psyk.sair.hoit. ei AMK

• Sugg...

Juu..juu.. kuka uskoo

• Den samma....

Pistänkö tänne kopion Terhikki-luettelosta?

• hahhaaaaaaaaa

Voihan sitä laittaa, vaikkapa naapurin terhikki-rekisterit.
      Aika satusetä oot.

• Siinäpä se...

Tosin oksettaa osallistua tähän näin......

Oikeudet: psykoterapeutti

sairaanhoitaja

• "Voiko hypnoosilla edes auttaa muistamista, meinaan ennen ei ole tälläistä tapahtnut ja vaivaa mieltä... "

Hypnoosilla voi auttaa muistamista, mutta tässä tapauksessa se ei tule auttamaan lainkaan, koska tieto ei ole koskaan mennyt edes lähimuistia pidemmälle. Muutenkin hypnoosin käyttäminen *muistamiseen* on hieman kyseenalaista, koska muistot eivät ole todellisia.

Tarkoitan tällä sitä, että kaikki meistä kuvittelevat , rakentavat ja muuttavat muistoja kaiken aikaa. Yksikään muisto joka mielessäsi ei ole kirjaimellinen nauhoitus tapahtuneesta, vaan ainoastaan tulkinta, ja pelkkä kuvittelu voi luoda todella uskottavia "valemuistoja". Esimerkiksi sinunkin tapauksessasi on voinut käydä niin, että kun olet yrittänyt selvittää itsellesi yön tapahtumia, olet voinut luoda alitajuntaasi valemuistoja tapahtuneesta. Jos hypnoosilla asioita lähdettäisiin selvittämään, törmäisimme heti paikalla näihin muistoihin. Ne tuntuisivat sinulle ehdottoman tosilta, mutta me emme voisi tietää niiden todellista alkuperää.

-- Hypnotisti joka tulee syyskuussa julkisuuteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe