Osaisiko kukaan kertoa, että mikä Finnairin kone lentää Helsingistä Malagaan? Tai voiko sen jostain saada selville? Olemme menossa kesäkuun alussa..
Mikä lentokonetyyppi Malagaan?
5
278
Vastaukset
- flight mapper
Kone on Airbusin A321, jos lähtö on ti, to tai pe. La ja su lähdöt Boeing 757-200. Muutokset mahdollisia.
- penkkirivi
samanlaiset penkit niissä kaikissa koneissa on, yhtä ahtaat ja epämukavat.
aivan sama millä yhtiöllä lentää.
rahalla saa paremmat paikat. Tänään lauantaina näyttää olevan A321, joka on tilavampi kuin B757.
- chico pobre
Penkkiriville tiedoksi.Niissä ei todellakaan ole samanlaiset penkit kaikissa koneissa.Taas huomaa ettei ole lennetty kuin korkeintaan kerran jollain Charterlennolla.Kokeileppa joskus reittilentoa(sen toisen kerran elämässäsi)niin huomaat ettei kaikissa koneissa ole yhtä ahdasta.(Hommaa kuitenkin ensin sen verran rahaa ettei tarvitse kytätä viimehetken halpispaikkoja)
- Mustakaapu
chico pobre kirjoitti:
Penkkiriville tiedoksi.Niissä ei todellakaan ole samanlaiset penkit kaikissa koneissa.Taas huomaa ettei ole lennetty kuin korkeintaan kerran jollain Charterlennolla.Kokeileppa joskus reittilentoa(sen toisen kerran elämässäsi)niin huomaat ettei kaikissa koneissa ole yhtä ahdasta.(Hommaa kuitenkin ensin sen verran rahaa ettei tarvitse kytätä viimehetken halpispaikkoja)
Halpispaikoilla on ihan samanlaiset penkit kuin siinä vieressäkin. Sua vaan hatuttaa, kun toiset maksaa lennoistaan 30% siitä mitä sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882