Eli haen terrariaan n. 12-14v pelikaveria. Olen suht koht nuubi mutta kokemusta on sen verran, että eye of cthulhu ja skeletron on tultu tapettua, multiplayerista ei löydy paljoakaan kokemusta mutta perusjutut osaan. Kaverilla saisi olla skype, että saadaan jonkinlainen kommunikointi pystyyn.
Oletko kiinnostunut? Laita skypessä kaveriksi Tumpero132, niin jatketaan siellä keskustelua.
Terraria pelikaveria?
12
236
Vastaukset
- terraria kamu
tumpero laitoin skype pyyynnöööön sulle
- terraria kamu
mutta ei ole kokemusta bosseista mutta eye of chultsun oon kerra vahingos sumonannu :D
- hgggyhnyu
nevalaroope kirjoitti:
plis plis tumpero
miten terrarias saa creativen
- asdasadeehoode lääke
voisinko mä tulla pelaaman sunkans skypeä ei ole ;(
- minepoju1
Olen 13 v. ja ihan kohtalainen pelaaja voin pelata suurimman osan ajastani skypeä ei ole mutta voinko pelata kanssasi ?????????????????
- minepoju1
voinko mä tulla oon 13 v. ja kohtalainen pelaamaan bosseja ei oo tullu tapettuu ja skypeä ei mulla ole.
- lehko80
moi oon 11v ja ostan terraria limitid editionin 1-2 viikon päästä ja teen skypen huemenna ni lähetän pyynnön sitte oon pelannu vaa boxilla on hyvät kuulokkeet hyvä hiiri ja hyvä näppäimistö
- halollapäähän
15v on terraria ostettu ja mun sype on roope9658
ota yhteyttä jos kiinnostaa - Minä ? :)
Eli olen 12v poika skypeä ei löydy, mutta terraria on "verissä" Olen tappanut kaikki maholliset bossit ja suunnilleen kaiken mahollisen tavaran mitä pelistä löytyy (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103