Siis New Age on ihan turhaa hippien huuhaa-paskaa. Vitun idiootit.
New Agen olemus
14
247
Vastaukset
- LOL!
HÖRHÖILLE PITÄISI SYÖTTÄÄ LIHANNEKSIA.
- varoirtus-
osa totta, osa vääristeltyä
http://katti.blogaaja.fi/disinformaation-erottaminen-esoteerisen-yhteison-manipulointi/
- vieras433723174
Hei hei, jätä meidät hipit rauhaan, New Age on oma paskansa ja hipeillä ei oo mitään tekemistä sen kanssa
- mikki-hiiri
Hiiuliheii, huolta nyt eiii, tänä vuonna otan enkelikuningattaren hahmon!
- mikki-hiiri
Mutta lihanneksia en syö, olen VAKAUMUKSELLINEN kasvissyöjä.
- qetq4t
New age on nyt :) kaikkisaavat ansionsa mukaan.
- kuybuibyi
Mikään uskonto ei kerro sitä mitä kaikki uskonnot yrittää kertoa,jotain totuutta? totuus ei oo koskaan missää muualla ku kokijan päänsisällä.
- ddsfdfsdfsds
Kehittyneempää kuin se mitä sinusta paistaa läpi.
Tää maailma on niin alhaisten olioiden asuttama paikka että he eivät itse sitä edes tajua - aikaloppuupian
Katsokaa ja kommentoikaa.
https://www.youtube.com/watch?v=D6Aqz7RMzyE - kovajätkäongova0
Ja mikään ei ole tietenkään "hyvin". Otan osaa.
Ei mitään linkkiä minnekään, missä olisi jotain "hyvin". "Pashaa" riittää? Okei. Huuhaa-kirjoitteluahan sekin on että toteaa vain "pashaa" vai onko.
Kova jätkä. En uskaltaisi samaa. - Vittu_Mitä_Paskaa
Hörhöjen vajaata paskaa koko new age. Liittykää johonkin vajukkikulttiin ja tehkää joukkoitsemurha jos maailma muka ahdistaa niin paljon, että tuollaisen huuhaapaskaan pitää turvautua.
- Vittu_Mitä_Paskaa
Hörhöjen vajaata paskaa koko new age. Liittykää johonkin vajukkikulttiin ja tehkää joukkoitsemurha jos maailma muka ahdistaa niin paljon, että tuollaisen huuhaapaskaan pitää turvautua..
- PASKA333
Kaikki ihmeellinen tietenki on paskaa. paskaa on myös se Mihin uskot. lista mikä ihmisten mielestä on täyttä paskaa. lestadiolaisuus,jumala,evankellinenluterilaisuus. mormoniit,jehovalaiset,helluntalaiset.papit.virret. mutta mitä pittää saaha tehä kun mennään naimisiin. KIRKKOHÄÄT SAATANA TIETYSTI. PASKAA.
- Lentäväjoogaluuta
Aikuisten satuleikit on ihan kivoja, saa olla aivan UUH!!!!>3>3>3 ja korkeammassa tietoisuudessa, UH UH!!!>3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043