En nyt juuri muista minkä merkkinen mahtaa olla mutta ongelmana on että soittaa tikun sisällön ihan mielivaltaisessa järjestyksessä. Oon siirtäny lapselle äänisatuja muistitikulle ja ongelmia tulee heti jos sadussa on useampi luku. Ekan luvun jälkeen saattaa tulla jo kolmas jne ja se puuttuva toinen luku tulee sitten vasta viimeisen luvun jälkeen. Tietokoneella ne kuitenkin on ihan oikeassa järjestyksessä ja samoin näyttäisi olevan tikullakin mutta toistaa ne kuitenkin ihan omiaan. Ja senkin oon tarkistanut ettei oo mikän sekoitus-toimintokaan päällä vaan ihan normaali.
Mitä ihmettä tuolle pitäisi tehdä vaiko kokeilla jotain toista tikkua? On siis jonkun lehtitilauksen kylkiäisenä saatu muistitikku. Kun ei viitsisi alkaa levyllekään polttamaan noita kaikkia Risto Räppääjiä kun kerta soittimessa on usb-paikka...
Ongelmia muistitikun kanssa..
6
163
Vastaukset
- tikku ihan sekasi
Mulla muistitikku tekee itsekseen omia kansioita musiikkitiedostoihin. Musiikit oli sekalaiset kansiossa, mutta yks päivä kun avasin sen. sinne oli ilmestynyt artistien ja albumien alikansioita.. aika outoa.. tarvii vissiin tarkistaa tikku jollain virusohjelmalla..
- 21
Ei niitä kansioita tikku ole tehnyt vaan todennäköisesti käyttämäsi soitto-ohjelma.
- RR
Hmm...täähän ei mua nyt suuremmin auta että tungetaan kysyy omia kysymyksiä MUN aloitukseen...Eli edelleen tietoa vailla,mitä teen OMALLE muistitikulle??
- 17
Koitat poimia ne soitettavat kappaleet yksitellen oikeassa järjestyksessä sinne soittolistalle soitto-ohjelmassasi.
(villi veikkaus, ne tiedostot ovat meneet koko järjestyksessä tikulle, eivätkä numerojärjestyksessä tai jotain vastaavaa.....)
Varmaa on se, että muistitikulla ei ole mitään merkitystä asian kanssa. Toimintaperjaate kaikissa on sama. Soitto-ohjelmasta/soittimesta se johtuu.Jokainen luku siis on erillisenä äänitiedostona?
Soitto-ohjelma voi mm. järjestää esittämisjärjestyksen aakkosjärjestyksessä, satunnaisena jne.- RR
Juu,jokainen luku on siis erillinen äänitiedosto. Tuota en oo vielä huomannu kurkata ja vertailla et missä järjestyksessä soitin ne soittaa ts että meneekö ne jotenkin aakkosten,koon ym mukaan. Mutta satunnaissoitto-ohjelma ei siis oo kyseessä,sen tarkistin ekana. Ja luvut on kyllä nimetty "järjestyksessä" eli luku1,luku2 jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634030Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803670- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa512179- 482025
- 471768
- 361700
- 301566