En nyt juuri muista minkä merkkinen mahtaa olla mutta ongelmana on että soittaa tikun sisällön ihan mielivaltaisessa järjestyksessä. Oon siirtäny lapselle äänisatuja muistitikulle ja ongelmia tulee heti jos sadussa on useampi luku. Ekan luvun jälkeen saattaa tulla jo kolmas jne ja se puuttuva toinen luku tulee sitten vasta viimeisen luvun jälkeen. Tietokoneella ne kuitenkin on ihan oikeassa järjestyksessä ja samoin näyttäisi olevan tikullakin mutta toistaa ne kuitenkin ihan omiaan. Ja senkin oon tarkistanut ettei oo mikän sekoitus-toimintokaan päällä vaan ihan normaali.
Mitä ihmettä tuolle pitäisi tehdä vaiko kokeilla jotain toista tikkua? On siis jonkun lehtitilauksen kylkiäisenä saatu muistitikku. Kun ei viitsisi alkaa levyllekään polttamaan noita kaikkia Risto Räppääjiä kun kerta soittimessa on usb-paikka...
Ongelmia muistitikun kanssa..
6
210
Vastaukset
- tikku ihan sekasi
Mulla muistitikku tekee itsekseen omia kansioita musiikkitiedostoihin. Musiikit oli sekalaiset kansiossa, mutta yks päivä kun avasin sen. sinne oli ilmestynyt artistien ja albumien alikansioita.. aika outoa.. tarvii vissiin tarkistaa tikku jollain virusohjelmalla..
- 21
Ei niitä kansioita tikku ole tehnyt vaan todennäköisesti käyttämäsi soitto-ohjelma.
- RR
Hmm...täähän ei mua nyt suuremmin auta että tungetaan kysyy omia kysymyksiä MUN aloitukseen...Eli edelleen tietoa vailla,mitä teen OMALLE muistitikulle??
- 17
Koitat poimia ne soitettavat kappaleet yksitellen oikeassa järjestyksessä sinne soittolistalle soitto-ohjelmassasi.
(villi veikkaus, ne tiedostot ovat meneet koko järjestyksessä tikulle, eivätkä numerojärjestyksessä tai jotain vastaavaa.....)
Varmaa on se, että muistitikulla ei ole mitään merkitystä asian kanssa. Toimintaperjaate kaikissa on sama. Soitto-ohjelmasta/soittimesta se johtuu.Jokainen luku siis on erillisenä äänitiedostona?
Soitto-ohjelma voi mm. järjestää esittämisjärjestyksen aakkosjärjestyksessä, satunnaisena jne.- RR
Juu,jokainen luku on siis erillinen äänitiedosto. Tuota en oo vielä huomannu kurkata ja vertailla et missä järjestyksessä soitin ne soittaa ts että meneekö ne jotenkin aakkosten,koon ym mukaan. Mutta satunnaissoitto-ohjelma ei siis oo kyseessä,sen tarkistin ekana. Ja luvut on kyllä nimetty "järjestyksessä" eli luku1,luku2 jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483