Miten saada 300 euroa nopeasti?

Moi!
Olen tänä vuonna 14 vuotta täyttävä tyttö, ja tarvitsisin nopeasti 300 euroa. Aijon nimittäin ostaa 500 euron läppärin, ja nyt on kasassa 200 euroa. Oon keräillyt pulloja ja jakanut mainoksia, mut mainostenjakelu oli todella rankkaa, ja palkka surkea. Eli tarvitsisin neuvoja... Kiitos etukäteen vastaajille!
Ilmianna
Jaa

20 Vastausta

Niin ja lisään vielä, en saa viikkorahaa enkä rahaa hyvistä koenumeroista tai mitään.
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Olihan tuol muistaakseni tuol kesätyö puolel joka etti valokuvamallei 25 ekee tunti. Ei tarvis montaa tuntii tehä duunii. Paitsi et sitä ilmoitusta ei vissii enää oo :/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Taisi olla pedofiili.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Mee orjaks Jammu sedälle 300 vuodeks !!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jammu setä on kuollu jo muutama kk sitte.. :P
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Osuma.fi maksaa Ostohyvityksen kautta 0,50 euroa / arvostelu jos käyt arvioimassa palvelussa mukana olevia yrityksiä: http://www.ostohyvitys.fi/osuma
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mitä 14-vuotiaalla nutipäällä on sanottavaa noista yrityksistä, joita sinne on listattu?

No ei niin mitään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
osta acer aspire s3 .!. >_< .!.
Ilmianna
Jaa
Mene kesätöihin. Sain itse 300e palkkaa [4H on hyvä työpaikka 14 vuotiaalle!]
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mis oot töis? Olisi kiva saada tollasta palkkaa ku rahalle olla pikaisesti tarvetta:))
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mitä olisit valmis tekemään rahojen eteen?
Ilmianna
Jaa
kertokaa mulle mitkä ois hyvii kesätyö paikkoi?
Ilmianna
Jaa
Kaupat, kioskit... kyllähän niitä löytyy, kun vähän käyttää päätä.

Kaupunki jakaa näitä kesätyöseteleitä, hae sellainen ja mene johonkin yritykseen.
Ilmianna
Jaa
Moi!
Kannattaa kysellä tutuilta ja muiltakin tarvitseeko apua esim. koirien ulkoiluttamisessa, siivoamisessa tms. ja laittaa vaikka ilmoitustaulullekin "mainoksen" itsestäsi että voisit autella tuollaisissa asioissa. Kannattaa kysyä myös vanhemmiltasi jos he voisivat kysellä omilta tutuiltaan onko tällaiselle avulle tarvetta. Sillä keinoin saa kerättyä aika hyvin ja nopeasti rahaa. :) Vanha viesti mutta ajattelin lisätä tämänkin keinon kun ei ollut vielä jos joku muu tarvitsee rahansaantineuvoja. :)
Ilmianna
Jaa
hommaa pöytäkone
Ilmianna
Jaa
Tuu tänne ja anna vähän makeeta.. ;) if you know what i mean.. saatan antaa vähän rahaa taskunpohjalle jos tohtii
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tää kuulostaa jo mahtavalta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Moi! Sinä voit saada 300 euroa kokoon esimerkiksi tekemällä töitä naapureilla. minä sain ainakin 10 euroa siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilmianna
Jaa
tänne voi siirtää vaate rahaa 1-100e jos haluaapi FI93 5114 0220 0457 12
elli maria
Ilmianna
Jaa
Missäpäin Suomea asut ? Hommia,siivoukxesta lähtien löytyy-jos kiinnostaa ! ?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miten saada 300 euroa nopeasti?

Moi!
Olen tänä vuonna 14 vuotta täyttävä tyttö, ja tarvitsisin nopeasti 300 euroa. Aijon nimittäin ostaa 500 euron läppärin, ja nyt on kasassa 200 euroa. Oon keräillyt pulloja ja jakanut mainoksia, mut mainostenjakelu oli todella rankkaa, ja palkka surkea. Eli tarvitsisin neuvoja... Kiitos etukäteen vastaajille!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta