Kissanverkko parvekkeelle?

Kissalle aurinkoa...

Onko kokemusta noista kissanverkoista joita voi tilata esim. Zooplus.fi:stä? http://www.zooplus.fi/shop/kissat/luukut/parvekeverkot - Miten nuo kiinnitetään? Olen naisihminen "peukalo keskellä kämmentä", eli se mietityttää että saisinko itse kissanverkot laitettua niin että pysyvät? Jossakin mainittiin teleskooppiputkista - eikös ne vain pingoiteta paikoilleen ilman mitään poraamista? Mahtanevatko pysyä?

En ole varma saako parvekkeellemme laittaa kissanverkkoa ja sekin täytyy ensin varmistaa. Noissa myytävänä olevissa kissanverkoissa on maininta että helppo kiinnitys - mutta niinhän se lähes joka paikassa lukee...

8

3819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ibba--

Mä oon kans miettiny verkon hommaamist parvekkeelle ku kesäki tulossa.. Meillä vaan se ongelma et on tosi iso kuuskulmanen parveke et mitenköhän laitto onnistuis, ei siis perus nelikulmio. Mäkin haluisin tietää et miten se kiinnitettäis ja pysyykö hyvin?

• Kissalle aurinkoa...

Kyselin sähköpostitse neuvoa tuolta zooplussan asiakaspalvelusta. Tankosetistä neuvovat "Tangot saa jännitettyä ilman poraa tai ruuveja kiinni joko seinästä seinään tai lattiasta kattoon. Ne saa myös helposti irti ja käyttöön jossain muualla myöhemmin". Näin siis teoriassa, miten lienee käytännössä?

• Kissalle aurinkoa...
        Kissalle aurinkoa... kirjoitti:

Kyselin sähköpostitse neuvoa tuolta zooplussan asiakaspalvelusta. Tankosetistä neuvovat "Tangot saa jännitettyä ilman poraa tai ruuveja kiinni joko seinästä seinään tai lattiasta kattoon. Ne saa myös helposti irti ja käyttöön jossain muualla myöhemmin". Näin siis teoriassa, miten lienee käytännössä?

Oma parvekkeeni on sen mallinen että tarvitsisin hankkia kolme tankosettiä sen verkon lisäksi. Aika paljon tulisi maksamaan. Ja epäilyttää pysyisikö verkko tai miten se ylipäätään noihin tankoihin kiinnitetään, sekin jäi epäselväksi vaikka mielestäni sitä kysyin. Aion kuitenkin hankkia verkon ja pyydän jonkun remonttireiskan kiinnittämään sen.

• verkkosukat?
        Kissalle aurinkoa... kirjoitti:

Oma parvekkeeni on sen mallinen että tarvitsisin hankkia kolme tankosettiä sen verkon lisäksi. Aika paljon tulisi maksamaan. Ja epäilyttää pysyisikö verkko tai miten se ylipäätään noihin tankoihin kiinnitetään, sekin jäi epäselväksi vaikka mielestäni sitä kysyin. Aion kuitenkin hankkia verkon ja pyydän jonkun remonttireiskan kiinnittämään sen.

Ja sitten jos parveke on jotenkin erikoisen mallinen, niin remonttireiska pyörittelee päätään ja ihmettelee että miten tähän oikein verkon laitat. Ja sitten pitää olla kaksi remonttireiskaa sitä verkkoa kiinnittämässä. Tulee ehkä vähän hintaa verkon kiinnitykselle. Ai niin, siellähän mainostettiin Zooplussalla että on niin helppo kiinnittää!

• Annu

Olen naisihminen jolla ei kyllä ole peukalo keskellä kämmentä. Ostin sieltä tuollaisen verkon ja oikein helppo oli virittää paikoilleen. Toivottavasti kestää kissan kynsiäkin ja hampaita.

• utelias.

Minkä mallinen parveke sinulla on? Kun parvekkeitakin on monen mallisia. Tarvitsitko siihen jotakin puulistoja tai muita vaijereita tms. vai riittikö pelkkä verkko ja koukut?

• verkoton

Mitenkäs tehdään parvekkeelle, missä ei ole kattoa kissalle suojaverkko?
      Kaipailisin hyviä neuvoja. Parveke on Kulmikas pitkulainen, toisessa päädyssä on seinä ja toinen pääty sekä etuosa on avonainen. Ja siis katoton systeemi???
      APUVAAAAAAAAAAAAAA.

• Mimmu 7

Minulla on suorakaiteen muotoinen parveke.Montakohan tankoa tarvitaan ?
      Oiskohan 4 vai mitä luulet,Annu ? Voisitko kertoa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe