Hei
Yritän löytää kaupunginrakennuspeliä, jonka grafiikka oli SimCity 2000 laatua, pelissä oli (nämä ainakin muistan) liiloja kartanoita(se oli sellainen ’gootti’ talo: hämähäkin seiteillä ja lepakoilla koristeltu), jänniä hotdog taloja, kouluja, kirjastoja.
Pelissä piti myös tasapainoitella työpaikkojen ja asuin alueiden kanssa ja tuli aina lehti ilmoitus jos vaadittiin lisää kouluja tai poliisi laitoksia.
Niin ja talot vanhentuivat ja ne vanhat talot piti purkaa ja tehä uusi tilalle.
Muistaisin vielä sellaista että vesi putkistoakin piti osata laitella.
Niin ja näki tietenki kaupunginasukkaat ja autot.
Asukkaista sai tietoon nimen, iän, ammatin, lempiruoan ja harrastuksen.
Tietäiskö kukaan mistä pelistä on kyse? Kiitos etukäteen vaivan näöstänne :)
Ja en ollut oikein varma laitanko tälle palstalle vaiko simulaattoripelien palstalle...
Kaupunginrakennus pelin etsintää!
3
162
Vastaukset
- SimCity3000
Siitä on kauan, ku olen pelannut tuota, mutta merkit viittaavat Sim City 3000. Grafiikka oli hieman parantunut 2000 versiosta ja muistan, että juuri noita asukkaiden tietoja pääsi katsoon. Näki esim missä se asukas kävi töissä ja oliko tyytyväinen kaupunkiin. Voisiko olla sama peli kyseessä, vai muistanko itse väärin?
http://www.retropelit.fi/sim-city-3000/- tyttö
etsin itse samaa peliä! en oo löytäny ja aika varmuudella voin sanoa, ettei ole mikään simcity..
- rck-
Itse suosittelisin Tropico- pelisarjaa, ihanat grafiikat ja mielenkiintoinen pelineteneminen, saat vaikuttaa itsea asukkaiden töihin, palkkoihin ja tyytyväisyyteen. Itse pelaan Tropico 4. Steamista voit ladata Tropico 4 Demon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5627366Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271254
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64993- 44852