Hei
Yritän löytää kaupunginrakennuspeliä, jonka grafiikka oli SimCity 2000 laatua, pelissä oli (nämä ainakin muistan) liiloja kartanoita(se oli sellainen ’gootti’ talo: hämähäkin seiteillä ja lepakoilla koristeltu), jänniä hotdog taloja, kouluja, kirjastoja.
Pelissä piti myös tasapainoitella työpaikkojen ja asuin alueiden kanssa ja tuli aina lehti ilmoitus jos vaadittiin lisää kouluja tai poliisi laitoksia.
Niin ja talot vanhentuivat ja ne vanhat talot piti purkaa ja tehä uusi tilalle.
Muistaisin vielä sellaista että vesi putkistoakin piti osata laitella.
Niin ja näki tietenki kaupunginasukkaat ja autot.
Asukkaista sai tietoon nimen, iän, ammatin, lempiruoan ja harrastuksen.
Tietäiskö kukaan mistä pelistä on kyse? Kiitos etukäteen vaivan näöstänne :)
Ja en ollut oikein varma laitanko tälle palstalle vaiko simulaattoripelien palstalle...
Kaupunginrakennus pelin etsintää!
3
171
Vastaukset
- SimCity3000
Siitä on kauan, ku olen pelannut tuota, mutta merkit viittaavat Sim City 3000. Grafiikka oli hieman parantunut 2000 versiosta ja muistan, että juuri noita asukkaiden tietoja pääsi katsoon. Näki esim missä se asukas kävi töissä ja oliko tyytyväinen kaupunkiin. Voisiko olla sama peli kyseessä, vai muistanko itse väärin?
http://www.retropelit.fi/sim-city-3000/- tyttö
etsin itse samaa peliä! en oo löytäny ja aika varmuudella voin sanoa, ettei ole mikään simcity..
- rck-
Itse suosittelisin Tropico- pelisarjaa, ihanat grafiikat ja mielenkiintoinen pelineteneminen, saat vaikuttaa itsea asukkaiden töihin, palkkoihin ja tyytyväisyyteen. Itse pelaan Tropico 4. Steamista voit ladata Tropico 4 Demon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079