Hei! Ollaan mietitty, että lähdettäisiin koko perhe Gambiaan, lapset 8 ja 10v., sekä vanhemmat. Aiempaa kokemusta ko. maasta ei ole, mutta Intiassa on matkattu omatoimisesti, joten sillä asenteella luulisi tuollakin pärjäävän.
Kannattaako ajella itse autolla/moottoripyörällä? Millaisia retkiä voi tehdä ja minne?
Maahan on varsin pieni, mutta varmaan parissa viikossa näkee jotakin.
Jos jollakin kokemuksia lapsiperheen matkasta, lukisimme mielellämme!
Mitä voimme tehdä???
2
260
Vastaukset
- @hiiri@
Ystävällisiä ihmisiä ja katseltavaa löytyy.
Ei kannata vuokrata autoa/moottoripyörää. Takseja saa halvalla ja kuskin myös kokopäiväksi oppaaksi kunhan tinkaa hinnan. - 515475
Olen ollu yksin Gambiassa muutamaan otteeseen ja kolmem lapsen isänä olen haaveillut lomamatkasta siellä lasteni kanssa,eli todellakin suosittelen!Gambiasta puhutaan ...kaa aivan tolkuttomasti naisten sexi-mies- lomailujen vuoksi,se ei ole siellä kenenkään häiriöksi että näkee nuoren paikallisen miehen vanhemman valkoisen naisen seurassa,sitä hurjempaa näkyä siellä ei näe,eli Gambia sopii myös lapsille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266