Farkkutakki...

Poika

Eli mitäs mieltä, tytöt erityisesti, ootte farkkutakista pojilla? Itselläni on lyhyt siili tukka, sininen farkkurotsi, siniset tai mustat farkut ja jotkut lenkkarit yleensä jalassa. Mites iskee tällanen staili?

9

1866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesper

vittu sä et ole tosissas tota kirjottanu!!?? tai jos ikää on 12 wee niin sitten on toki mahdollista.

• Annu

Toi alkaa jo mennä vähän yli rajan xD! Oke no ekaks sun "stailis" No miten sen nyt sanois se on SURKEEE!!! LOOOOLLLL!!!!
      Oke noniin.... tovottavasti et nyt pahoittanu mieltäs MUT LOOoLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ja plussat päälle!!!!!!!

• kkkkkkkkkks

Sininen farkkutakki ei hyvä! tumma sen olla pitää ja kaulukset ylöspäin käännetty!
      Sininen farkkutakki ja siniset farkut ei hyvä yhdistelmä! Housut aina eri väriä ku takki!
      ja lenkkitossut voit vaihtaa johonkin kivoihin tennareihin ...
      mut tää on vaan mun mielipide...

ps. siilitukka on karsee kasvata vähän pidemmäks sellanen korvapituus (ei siis mikään polkkatukka!)

• tyttönen

..on hyvä, jos sä itse oot siihen tyytyväinen. älä kuuntele toisten mielipiteitä, vaan oo sellanen ku itse haluut olla.

eikä se ulkonäkö oo ainut asia, mihin kiinnitetään huomiota. ootteko nimittäin huomanneet, miten luonne vaikuttaa ulkonäköön?

• rotta

no tota joo... kun kaikki (ainakin suurinosa) näyttää "samalta" ja noita farkkutakkeja on ihan liikaa.. en minä ainakaan osaa katsoa sellaista poikaa kahta kertaa joka käyttää samanlaisia vaatteita kun kaikki muutkin/ näyttää lähes samalta kun muut...

• beibeh15*

no mikäs siinä;) mä ainakin tykkään jätkistä kellä on siili tukka!ja farkkutakkikin on ihana jätkillä...:)eli ihan hyvä staili sulla on:)

• Hah

Valmis amis tyyli, enää puuttuu kunnon lippis ... esim. vähän kulunu karhunlippis tai jotain muuta vastaavaa :D

• Anonyymi

Ei vittu!! :D

• Anonyymi

naapurissani asuu 21v punkkari-hippi (tosin sen hiukset sojottavat alaspän eivätkä kohti zeniittiä kuten 80-luvun ppunkkareilla). Sillä on punkpändie logoksilla varusteltu farkkutakki. Samoin sen 6 v nuoremmalla pikkuvelillä alkaa näkyä noita tunnuksellisia farkkutakkeja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2523
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      187
      889
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      723
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      642
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      48
      528
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      467
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      54
      432
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      430
    Aihe