Eli mitäs mieltä, tytöt erityisesti, ootte farkkutakista pojilla? Itselläni on lyhyt siili tukka, sininen farkkurotsi, siniset tai mustat farkut ja jotkut lenkkarit yleensä jalassa. Mites iskee tällanen staili?
Farkkutakki...
9
1864
Vastaukset
- jesper
vittu sä et ole tosissas tota kirjottanu!!?? tai jos ikää on 12 wee niin sitten on toki mahdollista.
- Annu
Toi alkaa jo mennä vähän yli rajan xD! Oke no ekaks sun "stailis" No miten sen nyt sanois se on SURKEEE!!! LOOOOLLLL!!!!
Oke noniin.... tovottavasti et nyt pahoittanu mieltäs MUT LOOoLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja plussat päälle!!!!!!! - kkkkkkkkkks
Sininen farkkutakki ei hyvä! tumma sen olla pitää ja kaulukset ylöspäin käännetty!
Sininen farkkutakki ja siniset farkut ei hyvä yhdistelmä! Housut aina eri väriä ku takki!
ja lenkkitossut voit vaihtaa johonkin kivoihin tennareihin ...
mut tää on vaan mun mielipide...
ps. siilitukka on karsee kasvata vähän pidemmäks sellanen korvapituus (ei siis mikään polkkatukka!) - tyttönen
..on hyvä, jos sä itse oot siihen tyytyväinen. älä kuuntele toisten mielipiteitä, vaan oo sellanen ku itse haluut olla.
eikä se ulkonäkö oo ainut asia, mihin kiinnitetään huomiota. ootteko nimittäin huomanneet, miten luonne vaikuttaa ulkonäköön? - rotta
no tota joo... kun kaikki (ainakin suurinosa) näyttää "samalta" ja noita farkkutakkeja on ihan liikaa.. en minä ainakaan osaa katsoa sellaista poikaa kahta kertaa joka käyttää samanlaisia vaatteita kun kaikki muutkin/ näyttää lähes samalta kun muut...
- beibeh15*
no mikäs siinä;) mä ainakin tykkään jätkistä kellä on siili tukka!ja farkkutakkikin on ihana jätkillä...:)eli ihan hyvä staili sulla on:)
- Hah
Valmis amis tyyli, enää puuttuu kunnon lippis ... esim. vähän kulunu karhunlippis tai jotain muuta vastaavaa :D
- Anonyymi
Ei vittu!! :D
- Anonyymi
naapurissani asuu 21v punkkari-hippi (tosin sen hiukset sojottavat alaspän eivätkä kohti zeniittiä kuten 80-luvun ppunkkareilla). Sillä on punkpändie logoksilla varusteltu farkkutakki. Samoin sen 6 v nuoremmalla pikkuvelillä alkaa näkyä noita tunnuksellisia farkkutakkeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683