Aihe

Farkkutakki...

Poika

Eli mitäs mieltä, tytöt erityisesti, ootte farkkutakista pojilla? Itselläni on lyhyt siili tukka, sininen farkkurotsi, siniset tai mustat farkut ja jotkut lenkkarit yleensä jalassa. Mites iskee tällanen staili?

9

1463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesper

vittu sä et ole tosissas tota kirjottanu!!?? tai jos ikää on 12 wee niin sitten on toki mahdollista.

• Annu

Toi alkaa jo mennä vähän yli rajan xD! Oke no ekaks sun "stailis" No miten sen nyt sanois se on SURKEEE!!! LOOOOLLLL!!!!
      Oke noniin.... tovottavasti et nyt pahoittanu mieltäs MUT LOOoLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ja plussat päälle!!!!!!!

• kkkkkkkkkks

Sininen farkkutakki ei hyvä! tumma sen olla pitää ja kaulukset ylöspäin käännetty!
      Sininen farkkutakki ja siniset farkut ei hyvä yhdistelmä! Housut aina eri väriä ku takki!
      ja lenkkitossut voit vaihtaa johonkin kivoihin tennareihin ...
      mut tää on vaan mun mielipide...

ps. siilitukka on karsee kasvata vähän pidemmäks sellanen korvapituus (ei siis mikään polkkatukka!)

• tyttönen

..on hyvä, jos sä itse oot siihen tyytyväinen. älä kuuntele toisten mielipiteitä, vaan oo sellanen ku itse haluut olla.

eikä se ulkonäkö oo ainut asia, mihin kiinnitetään huomiota. ootteko nimittäin huomanneet, miten luonne vaikuttaa ulkonäköön?

• rotta

no tota joo... kun kaikki (ainakin suurinosa) näyttää "samalta" ja noita farkkutakkeja on ihan liikaa.. en minä ainakaan osaa katsoa sellaista poikaa kahta kertaa joka käyttää samanlaisia vaatteita kun kaikki muutkin/ näyttää lähes samalta kun muut...

• beibeh15*

no mikäs siinä;) mä ainakin tykkään jätkistä kellä on siili tukka!ja farkkutakkikin on ihana jätkillä...:)eli ihan hyvä staili sulla on:)

• Hah

Valmis amis tyyli, enää puuttuu kunnon lippis ... esim. vähän kulunu karhunlippis tai jotain muuta vastaavaa :D

• Anonyymi

Ei vittu!! :D

• Anonyymi

naapurissani asuu 21v punkkari-hippi (tosin sen hiukset sojottavat alaspän eivätkä kohti zeniittiä kuten 80-luvun ppunkkareilla). Sillä on punkpändie logoksilla varusteltu farkkutakki. Samoin sen 6 v nuoremmalla pikkuvelillä alkaa näkyä noita tunnuksellisia farkkutakkeja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      15010
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      138
      12878
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      599
      8728
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      127
      5726
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      318
      5277