Eli mitäs mieltä, tytöt erityisesti, ootte farkkutakista pojilla? Itselläni on lyhyt siili tukka, sininen farkkurotsi, siniset tai mustat farkut ja jotkut lenkkarit yleensä jalassa. Mites iskee tällanen staili?
Farkkutakki...
9
1728
Vastaukset
- jesper
vittu sä et ole tosissas tota kirjottanu!!?? tai jos ikää on 12 wee niin sitten on toki mahdollista.
- Annu
Toi alkaa jo mennä vähän yli rajan xD! Oke no ekaks sun "stailis" No miten sen nyt sanois se on SURKEEE!!! LOOOOLLLL!!!!
Oke noniin.... tovottavasti et nyt pahoittanu mieltäs MUT LOOoLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja plussat päälle!!!!!!! - kkkkkkkkkks
Sininen farkkutakki ei hyvä! tumma sen olla pitää ja kaulukset ylöspäin käännetty!
Sininen farkkutakki ja siniset farkut ei hyvä yhdistelmä! Housut aina eri väriä ku takki!
ja lenkkitossut voit vaihtaa johonkin kivoihin tennareihin ...
mut tää on vaan mun mielipide...
ps. siilitukka on karsee kasvata vähän pidemmäks sellanen korvapituus (ei siis mikään polkkatukka!) - tyttönen
..on hyvä, jos sä itse oot siihen tyytyväinen. älä kuuntele toisten mielipiteitä, vaan oo sellanen ku itse haluut olla.
eikä se ulkonäkö oo ainut asia, mihin kiinnitetään huomiota. ootteko nimittäin huomanneet, miten luonne vaikuttaa ulkonäköön? - rotta
no tota joo... kun kaikki (ainakin suurinosa) näyttää "samalta" ja noita farkkutakkeja on ihan liikaa.. en minä ainakaan osaa katsoa sellaista poikaa kahta kertaa joka käyttää samanlaisia vaatteita kun kaikki muutkin/ näyttää lähes samalta kun muut...
- beibeh15*
no mikäs siinä;) mä ainakin tykkään jätkistä kellä on siili tukka!ja farkkutakkikin on ihana jätkillä...:)eli ihan hyvä staili sulla on:)
- Hah
Valmis amis tyyli, enää puuttuu kunnon lippis ... esim. vähän kulunu karhunlippis tai jotain muuta vastaavaa :D
- Anonyymi
Ei vittu!! :D
- Anonyymi
naapurissani asuu 21v punkkari-hippi (tosin sen hiukset sojottavat alaspän eivätkä kohti zeniittiä kuten 80-luvun ppunkkareilla). Sillä on punkpändie logoksilla varusteltu farkkutakki. Samoin sen 6 v nuoremmalla pikkuvelillä alkaa näkyä noita tunnuksellisia farkkutakkeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1894918Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513420
- 563419
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788