Eli mitäs mieltä, tytöt erityisesti, ootte farkkutakista pojilla? Itselläni on lyhyt siili tukka, sininen farkkurotsi, siniset tai mustat farkut ja jotkut lenkkarit yleensä jalassa. Mites iskee tällanen staili?
Farkkutakki...
9
1780
Vastaukset
- jesper
vittu sä et ole tosissas tota kirjottanu!!?? tai jos ikää on 12 wee niin sitten on toki mahdollista.
- Annu
Toi alkaa jo mennä vähän yli rajan xD! Oke no ekaks sun "stailis" No miten sen nyt sanois se on SURKEEE!!! LOOOOLLLL!!!!
Oke noniin.... tovottavasti et nyt pahoittanu mieltäs MUT LOOoLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja plussat päälle!!!!!!! - kkkkkkkkkks
Sininen farkkutakki ei hyvä! tumma sen olla pitää ja kaulukset ylöspäin käännetty!
Sininen farkkutakki ja siniset farkut ei hyvä yhdistelmä! Housut aina eri väriä ku takki!
ja lenkkitossut voit vaihtaa johonkin kivoihin tennareihin ...
mut tää on vaan mun mielipide...
ps. siilitukka on karsee kasvata vähän pidemmäks sellanen korvapituus (ei siis mikään polkkatukka!) - tyttönen
..on hyvä, jos sä itse oot siihen tyytyväinen. älä kuuntele toisten mielipiteitä, vaan oo sellanen ku itse haluut olla.
eikä se ulkonäkö oo ainut asia, mihin kiinnitetään huomiota. ootteko nimittäin huomanneet, miten luonne vaikuttaa ulkonäköön? - rotta
no tota joo... kun kaikki (ainakin suurinosa) näyttää "samalta" ja noita farkkutakkeja on ihan liikaa.. en minä ainakaan osaa katsoa sellaista poikaa kahta kertaa joka käyttää samanlaisia vaatteita kun kaikki muutkin/ näyttää lähes samalta kun muut...
- beibeh15*
no mikäs siinä;) mä ainakin tykkään jätkistä kellä on siili tukka!ja farkkutakkikin on ihana jätkillä...:)eli ihan hyvä staili sulla on:)
- Hah
Valmis amis tyyli, enää puuttuu kunnon lippis ... esim. vähän kulunu karhunlippis tai jotain muuta vastaavaa :D
- Anonyymi
Ei vittu!! :D
- Anonyymi
naapurissani asuu 21v punkkari-hippi (tosin sen hiukset sojottavat alaspän eivätkä kohti zeniittiä kuten 80-luvun ppunkkareilla). Sillä on punkpändie logoksilla varusteltu farkkutakki. Samoin sen 6 v nuoremmalla pikkuvelillä alkaa näkyä noita tunnuksellisia farkkutakkeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692362Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2462339- 1201548
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis391384Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821009Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989