Olemme varanneet hometrip sivustolta
One bedroom ap, balcony with a side sea view, osoitteessa
12, rue St. François de Paul, 06000 Nice, France
Onko kukaan majoittunut tuolla, joku Sergei vuokraa sitä.....
http://www.housetrip.com/en/rentals/68520?et=17
huoneisto vuokralla Nizzasta
8
2103
Vastaukset
- millamaria
Hei,
Suosittelen suomalaista vuokravälitys firmaa
www.mariviera.fi. Kivat asunnot ja loistava palvelu.- Moi je
ja tietysti paljon korkeammat hinnat.
- T.Niko3
Hei!
Olen itse löytänyt kivan loma-asunnon HauseTripistä ja mietin, että voiko tuohon firmaan luottaa? Onko lomanne jo ohi? Uskaltaako vuokrauksen tehdä? - Nizzaan
Onko kukaan vuokrannut asuntoa tuon Marivieran kautta? Minkälaisia nuo vanhankaupungin asunnot mahtaa olla?
- millamaria
Hei olen vuokrannut kahdesti enkä ole pettynyt, nyt oon taas vuokrausaikeet meneillään. Palvelu on Marivierassa todella hyvää. Kannattaa ottaa yhteyttä !
- Marja4
Onko joku asunut stidio 9: ssä?
- MaijaNizzassa
Vuokrasin Marivieran Châteaun-kaksion 10 päiväksi elokuussa 2014 ja paikka oli aivan uskomaton, jopa vielä parempi kuin kuvissa ja kerrassaan mahtava varustelu! Ylipäänsä nopea ja sydämmellinen palvelu kaikin puolin.
Itse asunto oli aivan vanhan kaupungin keskellä mutta silti hiljaisella poikkikadulla. Rantaan oli vain pari sataa metriä. Suosittelen ehdottomasti unelmaloman viettoon! Aioin ehdottomasti varata kyseisen huoneiston uudestaan!- marja4
Me ollaan varattu studio 9 toukokuussa, kiva että jaoit tuon positiivisen viestin, halauatko kertoa muuta Nizzan reissulta, hyviä ravintoloita tai muuta mielenkiintoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1634153Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372473- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840