Hammaslääkäri

sotuli55

Onko kellään kokemuksia hammaslääkäreistä Tallinnassa? Olisi kyse kokonaan irronneen hampaan tekemisestä, maksaa Suomessa suht. paljon. Voitteko kertoa kokemuksia ja suositella.

11

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15

      Hakutoiminnolla selviää, että on ennenkin kysytty hammaslääkäreistä. Muutama kysymys kokemuksista, joissa vastauksena noin miljoona linkkiä. Joitain vastauksia seassa negatiivisia, eikä yhtään uskottavaa positiivista.
      Sitä sopii miettiä.
      En menisi kuin äärimmäisessä hädässä siellä hammaslääkäriin.

      • ou nou

        olipa taas yksi takametsien äijän mielipide.....


    • OSKU

      HÖPÖ HÖPÖ.......SUOMESSAHAN NE TEKEVÄT JO TÖITÄ TERVEYSKESKUKSISSA



      JATSO HAMMALÄÄKÄRIT SIVULTA WWW.NETI,EEE JA HAMBAARSTID

      • OSKU

        SIIS WWW.NETI..EE



        TERVISHOIU JA

        HAMBAARSTID


    • Tässä faktaa

      Laitan tähän koko stoorin kuuden hampaan sillasta toimenpiteineen ja hintoineen. Ja sitten asiaan:

      28.10.11
      Alginaattijäljennös 38
      Tarkastus 10
      Digitaalinen röntgenkuva 17,90 65,90
      02.12.11
      Valmistelu kruunutukseen 80
      Silikonijäljennös 25
      Alginaattijäljennös 19
      Purentaindeksi, silikoni 15
      Väliaikainen kruunu 459 598
      20.01.12
      Silikonijäljennös 25
      Alginaattijäljennös 19
      Purentaindeksi, silikoni 15
      Zirkonium-posliinikruunu 2 kpl 700 759
      30.01.12
      E-Max- kruunu 4 kpl 1400 1400

      Yhteensä 2882,90 euroa

      Joka kerta puudutettiin ja otettiin lukematon määrä valokuvia suusta ja hampaista. Purentaliuskoja kului lähemmä viisikymmentä. Palvelu todella asiantuntevaa ja meikäläistä kunnioittavaa. Laboratoriotakuu kruunuille puoli vuotta. Aina saatoin välillä ottaa lääkäriin yhteyttä ja muutella aikoja sopiviksi. Hoito kesti tapauksessani näinkin pitkään, koska samalla korjattiin purentaa ja leuan asentoa.
      Nyt olen tyytyväinen, koska silta tuli alaetuhampaisiin, jotka olivat tosi kuluneet väärän purennan takia. Nyt voin hymyillä
      Toivon, että tästä on jollekkin hyötyä ja ennakkoluuloja poistavaa. Suomen hintaa en ole edes kysynyt mutta joku voinee vastata siihenkin. Matkoja en ole laittanut, koska kuljin enimmäkseen lentokoneella.
      Paikka oli www.viruhambakliinik.ee sijaitsee Nordean talossa Virukeskusta vastapäätä.
      Niin minulla oli ennen tätä seitsemän hampaan silta edessä ylhäällä ja kaksi implanttia korvaamassa kolmea hammasta takaa alhaalta, joten vaikeusaste oli melkoinen mutta hyvin päästiin maaliin.

      • Jatkoa faktaan

        KELA korvasi 3, 30 € yllä olevista hammaslääkärikuluista. Ei paljo mutta saipahan yhden lentokenttäbussin maksun edestakaisin ajaa KELA: n kustannuksella. Käsittelivät monta kuukautta, että lieneekö heille aiheutunut päänvaivaa kaikista lähettämistäni kuiteista, niitä oli vino pino :)


    • naapurin nasse

      Itseltä lohkesi puoleksi hammas kun olin Suomessa käymässä, ei kipuja niin sinnittelin Tallinnaan saakka ja seruraavana päivänä klinikalle,
      Maksoi kai 20 euroa.
      Siihen voisi rakentaa uutta tilalle mutta toistaiseksi en ole jaksanut.
      Virolaiaset hammaslääkärin kuitit ooikeuttavat kelakorvaukseen Suomessa, itse en jaksanut parin kympin takia vaivautua, vaikka ehkä olisi saanut kaikki takaisin.
      Suomessa on määritelty maksmihhinnat operaatioille ja korvataan yksityiskäynnit vaan siihen saakka, 20n kympilä tuskin olisin yksityisellä hammaslääkäriasemalla voinut vain kirjoittaa nimeni laskun alle, toimistomaksu.

    • Yaroslav2

      Proovige käia Mikroravi hambakliinikus, neil nii juureravi kuid ka hambaravi on mikroskoobiga.
      Mikroravi Hambakliinik ( www.mikroravi.ee, [email protected], 6 669 669 ) , Tartu mnt.6-19a, Tallinnas, neil on pea tegevusala endodontia, ehk juureravi. Avatud isegi nädalavahetustel.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe