jumala on ihmeellinen, hän rakastaa erillaisuutta. ihmiset ovat erillaisia, elämet, luonto. olin laivaristeilyllä silja serenadessa, laivassa oli paljon erillaisia ihmisiä, oli kiinalaisia japanilaisia eteläamerikasta ym maasta. olin hytissäni, katselin hytin ikkunaa promenaden käytävää, ihmisiä käveli. siinä katsellessani lauloin mielessäni. pienen lasten laulun. hetken kuluttua tunsin jonkun lähestyvän, vaikka yksin olin hytissäni. kun se lähestyi, niin suoraan sydämellä se tuntui, ja värinä alkoi sydämen ja kehossani. silmäni olivat suljettuna. tuntui todella ihanalta.
jumala rakastaa kaikkia ihmisiä
jumala on rakkaus
1
122
Vastaukset
- lksdjiothpone
Palsta ei ole tarkoitettu keskusteluun uskonnosta tai uskonnollisista kysymyksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289