Moikka !
Ihan vaan haluisin tietää että paljonko teijän kissan pennut (1vk-1v) Painaa?
Omani on 12 viikkoinen ja painaa 1320g
Kissanpennun paino
10
5621
Vastaukset
- pikkukisulih
Reilu 14vk ja painoa on 2,6kg
- Tiedoton(ko)
Miun kissanpentu painaa 450 grammaa ja on 13 viikkone. Onks se liian laiha ?
- My
Kuulostaa melko hoikalta 450 grammaa, suorastaan hälyttävältä! Oletko varma pennun iästä?? Itselläni 13vko pentu, painaa 800 grammaa ja epäilen ikää vahvasti!!
- kevyt jättikolli?
Mun 19-viikkoinen köntsyni ei ole puntarissa käynyt, mutta pari kolme kiloa kissanlihaa nousee ilman, kun sitä nostaa... Sain sen 15-viikkoisena ja minusta se näytti jo silloin aikuisen kissan kokoiselta. Ikä on kuitenkin varma, sillä valkkasin sen pentueesta 2-viikkoisena eikä sen väreistä voi erehtyä.
- Lauram
Meijän Ninja 14,5 vk paino tänään eläinlääkärin rokotuksessa 1,59 kg :) Mutta pieni on rakenteeltaankin ja pieneks varmaan jääkin :)
- kukas muu kuin minä
1v 2kg tyttö
ja sen veli:
1v 4-5kg
pieni ero - Iso pentu
Siperiankissani on 13 vk ja painaa 2 kg. Koko-odotus on jopa 10 kg, joten ei varmaankaan paina liikaa :)
- Bengali ♥
Minun bengalipoika on 5kk ja painaa hieman yli 3kg. Bengalit ovat normaalisti solakoita ja lihaksikkaita, kuten minun bengalipoikani. ♡
- Bengalissa
Täällä bengalipoika 4kk ja rapiat painaa 3.2kg.
- Anonyymi
Paljonko 14 vk britti kissan pitäisi normaalisti painaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821510- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886