Kissanpennun paino

Gallup :D

Moikka !
Ihan vaan haluisin tietää että paljonko teijän kissan pennut (1vk-1v) Painaa?
Omani on 12 viikkoinen ja painaa 1320g

10

6027

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkukisulih

Reilu 14vk ja painoa on 2,6kg

• Tiedoton(ko)

Miun kissanpentu painaa 450 grammaa ja on 13 viikkone. Onks se liian laiha ?

• My

Kuulostaa melko hoikalta 450 grammaa, suorastaan hälyttävältä! Oletko varma pennun iästä?? Itselläni 13vko pentu, painaa 800 grammaa ja epäilen ikää vahvasti!!

• kevyt jättikolli?

Mun 19-viikkoinen köntsyni ei ole puntarissa käynyt, mutta pari kolme kiloa kissanlihaa nousee ilman, kun sitä nostaa... Sain sen 15-viikkoisena ja minusta se näytti jo silloin aikuisen kissan kokoiselta. Ikä on kuitenkin varma, sillä valkkasin sen pentueesta 2-viikkoisena eikä sen väreistä voi erehtyä.

• Lauram

Meijän Ninja 14,5 vk paino tänään eläinlääkärin rokotuksessa 1,59 kg :) Mutta pieni on rakenteeltaankin ja pieneks varmaan jääkin :)

• kukas muu kuin minä

1v 2kg tyttö

ja sen veli:

1v 4-5kg

pieni ero

• Iso pentu

Siperiankissani on 13 vk ja painaa 2 kg. Koko-odotus on jopa 10 kg, joten ei varmaankaan paina liikaa :)

• Bengali ♥

Minun bengalipoika on 5kk ja painaa hieman yli 3kg. Bengalit ovat normaalisti solakoita ja lihaksikkaita, kuten minun bengalipoikani. ♡

• Bengalissa

Täällä bengalipoika 4kk ja rapiat painaa 3.2kg.

• Anonyymi

Paljonko 14 vk britti kissan pitäisi normaalisti painaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      59
      14122
    2. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      214
      2164
    3. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      19
      1809
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      118
      1561
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      126
      1400
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      340
      1290
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1103
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      965
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      886
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      99
      773
    Aihe