Kissanpennun paino

Gallup :D

Moikka !
Ihan vaan haluisin tietää että paljonko teijän kissan pennut (1vk-1v) Painaa?
Omani on 12 viikkoinen ja painaa 1320g

10

4800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkukisulih

Reilu 14vk ja painoa on 2,6kg

• Tiedoton(ko)

Miun kissanpentu painaa 450 grammaa ja on 13 viikkone. Onks se liian laiha ?

• My

Kuulostaa melko hoikalta 450 grammaa, suorastaan hälyttävältä! Oletko varma pennun iästä?? Itselläni 13vko pentu, painaa 800 grammaa ja epäilen ikää vahvasti!!

• kevyt jättikolli?

Mun 19-viikkoinen köntsyni ei ole puntarissa käynyt, mutta pari kolme kiloa kissanlihaa nousee ilman, kun sitä nostaa... Sain sen 15-viikkoisena ja minusta se näytti jo silloin aikuisen kissan kokoiselta. Ikä on kuitenkin varma, sillä valkkasin sen pentueesta 2-viikkoisena eikä sen väreistä voi erehtyä.

• Lauram

Meijän Ninja 14,5 vk paino tänään eläinlääkärin rokotuksessa 1,59 kg :) Mutta pieni on rakenteeltaankin ja pieneks varmaan jääkin :)

• kukas muu kuin minä

1v 2kg tyttö

ja sen veli:

1v 4-5kg

pieni ero

• Iso pentu

Siperiankissani on 13 vk ja painaa 2 kg. Koko-odotus on jopa 10 kg, joten ei varmaankaan paina liikaa :)

• Bengali ♥

Minun bengalipoika on 5kk ja painaa hieman yli 3kg. Bengalit ovat normaalisti solakoita ja lihaksikkaita, kuten minun bengalipoikani. ♡

• Bengalissa

Täällä bengalipoika 4kk ja rapiat painaa 3.2kg.

• Anonyymi

Paljonko 14 vk britti kissan pitäisi normaalisti painaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2368
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1838
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      70
      1644
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1265
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1174
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1138
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1038
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1030
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      874
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe