Moikka !
Ihan vaan haluisin tietää että paljonko teijän kissan pennut (1vk-1v) Painaa?
Omani on 12 viikkoinen ja painaa 1320g
Kissanpennun paino
10
5252
Vastaukset
- pikkukisulih
Reilu 14vk ja painoa on 2,6kg
- Tiedoton(ko)
Miun kissanpentu painaa 450 grammaa ja on 13 viikkone. Onks se liian laiha ?
- My
Kuulostaa melko hoikalta 450 grammaa, suorastaan hälyttävältä! Oletko varma pennun iästä?? Itselläni 13vko pentu, painaa 800 grammaa ja epäilen ikää vahvasti!!
- kevyt jättikolli?
Mun 19-viikkoinen köntsyni ei ole puntarissa käynyt, mutta pari kolme kiloa kissanlihaa nousee ilman, kun sitä nostaa... Sain sen 15-viikkoisena ja minusta se näytti jo silloin aikuisen kissan kokoiselta. Ikä on kuitenkin varma, sillä valkkasin sen pentueesta 2-viikkoisena eikä sen väreistä voi erehtyä.
- Lauram
Meijän Ninja 14,5 vk paino tänään eläinlääkärin rokotuksessa 1,59 kg :) Mutta pieni on rakenteeltaankin ja pieneks varmaan jääkin :)
- kukas muu kuin minä
1v 2kg tyttö
ja sen veli:
1v 4-5kg
pieni ero - Iso pentu
Siperiankissani on 13 vk ja painaa 2 kg. Koko-odotus on jopa 10 kg, joten ei varmaankaan paina liikaa :)
- Bengali ♥
Minun bengalipoika on 5kk ja painaa hieman yli 3kg. Bengalit ovat normaalisti solakoita ja lihaksikkaita, kuten minun bengalipoikani. ♡
- Bengalissa
Täällä bengalipoika 4kk ja rapiat painaa 3.2kg.
- Anonyymi
Paljonko 14 vk britti kissan pitäisi normaalisti painaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802809Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2951626Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461527- 871371
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011349Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2999Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832