Moikka !
Ihan vaan haluisin tietää että paljonko teijän kissan pennut (1vk-1v) Painaa?
Omani on 12 viikkoinen ja painaa 1320g
Kissanpennun paino
10
4800
Vastaukset
- pikkukisulih
Reilu 14vk ja painoa on 2,6kg
- Tiedoton(ko)
Miun kissanpentu painaa 450 grammaa ja on 13 viikkone. Onks se liian laiha ?
- My
Kuulostaa melko hoikalta 450 grammaa, suorastaan hälyttävältä! Oletko varma pennun iästä?? Itselläni 13vko pentu, painaa 800 grammaa ja epäilen ikää vahvasti!!
- kevyt jättikolli?
Mun 19-viikkoinen köntsyni ei ole puntarissa käynyt, mutta pari kolme kiloa kissanlihaa nousee ilman, kun sitä nostaa... Sain sen 15-viikkoisena ja minusta se näytti jo silloin aikuisen kissan kokoiselta. Ikä on kuitenkin varma, sillä valkkasin sen pentueesta 2-viikkoisena eikä sen väreistä voi erehtyä.
- Lauram
Meijän Ninja 14,5 vk paino tänään eläinlääkärin rokotuksessa 1,59 kg :) Mutta pieni on rakenteeltaankin ja pieneks varmaan jääkin :)
- kukas muu kuin minä
1v 2kg tyttö
ja sen veli:
1v 4-5kg
pieni ero - Iso pentu
Siperiankissani on 13 vk ja painaa 2 kg. Koko-odotus on jopa 10 kg, joten ei varmaankaan paina liikaa :)
- Bengali ♥
Minun bengalipoika on 5kk ja painaa hieman yli 3kg. Bengalit ovat normaalisti solakoita ja lihaksikkaita, kuten minun bengalipoikani. ♡
- Bengalissa
Täällä bengalipoika 4kk ja rapiat painaa 3.2kg.
- Anonyymi
Paljonko 14 vk britti kissan pitäisi normaalisti painaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862