Mikä saa ihmiset uskomaan maailmanloppuun. Olisikohan maailma toisille liian vaikea paikka elää ja niin ollen maailmanlopun pelkokin vain yksi tapa paeta oman elämän ongelmia? Ihmiset eivät taida rohjeta ottaa vastaan päivää vain kerrallaan.
Joskus itsekin uskoin maailman loppuvan pian, ja syynä oli lähinnä vanhemmilta ihmisiltä kuullut jutut.
Toisaalta olin oppinut kuvittelemaan maailmaa paikkana, jossa pahuus yltyy jatkuvasti. Näin uutisia löytäen maailmasta ne pahat puolet, silloin hyvät puolet jäivät varjoon .
Olen monessa luulossani väärässä, mutta on ihmeellistä, miten vaikeaa ihmisen on myöntää olevansa väärässä. Saati sitten luopua siitä kuvitelmasta joka on väärä. Onko olemassa itsepäisempää eläintä kuin ihminen.
Maailman loppuko
5
64
Vastaukset
- surut-on.
Mitä uskomista siinä on? Kerran se tulee kullekin.
Itse en usko mihinkään lahkojen uskomuksiin. Jo pikkutyttönä muistan yksin kotona pelänneeni, kun taas kerran oli ennustettu maailmanlopun tulevan silloin ja silloin. - Makriina ek
On lahkoja, joiden toive ja odotuksen täyttymys on maailmanloppu, jota sitten ennustetaan varmuudella tapahtuvaksi sinä ja sinä päivänä. Ohi on mennyt jokainen arvaus.
Miten sitten on käynyt uskovaisten, jotka ovat myyneet omaisuutensa joillekin pahaa-aavistamattomille. Mihin uskovat ovat tarvinneet rahat, sitä en tiedä. Huvittaa vain, että maailmanlopun pelossakin yrittävät petkuttaa muita ostamaan omaisuutensa.
Nythän on mayojen kalenterin mukaan seuraava ennustuspäivä tämän vuoden joulukuussa. Sekin tieto on jo nyt kumottu ja todettu, että tuona päivänä heillä vain alkaa uusi maailmanjärjestys, joka jatkuu 7 000 vuotta.
Uskon mieluummin siihen, kuin maailmanloppuun. Ihmisen sisäinen turvattomuuden tunne saa ihmiset tuntemaan humpuukimaakareiden laatimia maailmanloppuennustuksia.
Niburu komeetan maahan törmäämisen pelko vaatii kaiken lisäksi vielä roiman annoksen silkkaa tietämättömyyttä.
Nuokin kosmisella nopeuksilla liikkuvat komeetat tulevat havainnoiduiksi nykyään jo varhain. Niiden radat tunnetaan, sen millä etäisyydellä ne Maan radan ohittavat.
Lähivuosina ei ole ennustettavissa olevia järitä kosmisia 'terveisiä' odotettavissa.
Pitää tietenkin ottaa huomioon, että nuoren ihmisen mieli on levoton ja enemmän pelonsekaisia odotuksia sisältävä kuin meikäläisen, viimeisiä vuosiaan vetelevän tyypin.- missä mennään
Maailmanloppu tulee siis onneksi 2012
Uusi Alku tulee vuoden 2012 lopussa.
Mutta ei se tulekkaan , meille ihmisille jää siis aikaa itsellemme tuhota tämä maa, niinhän täällä kuulostaa kun kuuntelee viisaitten sanomaa.
Loppuu se maailma aikanaan, sillä sanovat jo sen viittaavan siihen kun suuret ja täysin selittämättömät lintujen ja muiden eläimien kuolemat ovat lisääntyneet.Myös tulivuorenpurkaukset liittyvät tähän samaan ilmiöön.
Ihmiset, jotka säilyvät hengissä voivat aloittaa uuden maailman ja uuden alun . He voivat sitten kertoa tuleville polville, miten selviytyä hengissä ja pitää maapallo puhtaana ja saastumattomana Yhdestä olen varma JA SE ON ---MENNYTTÄ EI SAA TAKSIN --USKOTAAN SIIS HUOMISEEN .
Olen kiitollinen kun minulle ei olla kotona aivopesty mitään satuja ujskonnoista ,
Itse olen saanut omat uskomukseni ajatella , ja ihmetellä kuinka herkkäuskoisia ihmiset on .
Aikojen alusta on ollut joku suurempi voima johonka on ihminen uskonut .
Ja se että silloin ne uskomukset olivat , luonnon kunnioittaminen ,kaikki luonnossa tapahtuva on ihmiselle ollut suurivoima johonka ei ole voinut saada itse vaikkuttaa.
Nyt kun ihmiset ovat Tietämättään ,juuri niin tietämättään , tuhoamassa olotilaa täälä maapallolla . se on tietämättömyyttä , sanotaan Tiedemiehiksi näitä jotka tutkii ja tekee kaikenlaisia kokeita maapallon tuhoamiseksi, järkeä ei siinä ole kun tuhoaa omaa elinympäristöään tätä ainutkertaista maapalloa.
Siihen ei sitten auta rukouskaan kun se aika tulee, että ollaan tuhon omia.
Onneksi minulle,--- en huomaa sitä joka päivä, mutta aika usein se pistää miettiin , minkälaista on tulevaisuudessa kun maa on saastutettu kaikilla saasteilla , vesi ja ilma on jo pahasti pilattu myrkyillä .
Luonnon suojeliat ovat koittaneet saada jonkinlaista jarrua, mutta toivottomalta näyttää, ja siihen on vain ihmisen halu saada kaikki itselleen , mitä muilla on väliä ,..kunhan vaan minä kerkiän saamaan paljon .
Kapitalistit --ne on jonkinlainen oma rotunsa ihmiskunnassa,. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215704- 601847
- 251319
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2091117- 741095
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️66999Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142993- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945