Olen riihimäen seudulla (54-tien varressa) nähnyt nyt jo useaan otteeseen hopeisen porrasperäisen ulkomaalaisessa rekisterissä olevan henkilöauton hätävilkut päällä, ja tien varressa autoja koittaa pysäyttää siististi pukeutunut tummaihoinen vanhahko mies.
Olen soittanut tuosta hätänumeroon kerran nähdessäni, sillä mitä ilmeisemmin jonkinlaisia huijareita. Vai kuinka todennäköistä on että samalla porukalla pettää auto monta kertaa samalla tiellä lyhyen ajan sisällä?
Tietääkö joku tuosta porukasta lisää?
Onko joku kenties pysähtynyt? Mitä he haluavat?
Riihimäen seudulla "tienvarsihuijareita"?
5
413
Vastaukset
- auttava nyrkkirauta
Ne on mustalaisia ja haluavat myydä kultaisia sormuksia koska heillä on bensa muka loppu. En kässää mistä ne sitä bensaa sitten ostavat sielä pikitien varressa ollessaan. Saattavat myös käyttäytyä uhkaavasti, joten kaasusumutin käden ulottuville jos pysähtyy. Minun kimppuuni ei käyty koska oli sakemanni takapenkillä.
- tziisussss
Samantapaisella autolla pyöri Hyvinkään suunnalla viime kesänä (ulkomaan?) manneja. Oli hätävalot päällä ja pyys apua, nainen siis. SItten jostain tuli myös mies ja jollain härvelillä uhaten saivat varastettua videokameran. Tämmönen juttu liikku mun korviin. Vissiin totta jos 54 varressakin kyseinen. Oli silllonki porrasperänen harmaa auto.
Hyvä että oli koira mukana! Monen maissa tuo tapahtu ja mikä päivä? Entä missä kohin 54:ta?- tziisusss
Tämä siis sattu viime jussin aikoihin ja klo oli jtn 3 yöllä. Että juoppokuskina ei siihe aikaha kannata olla ellei oo riskaabeleja miehiä auto täys ja hurtta messissä :)
- melunlelun
tziisusss kirjoitti:
Tämä siis sattu viime jussin aikoihin ja klo oli jtn 3 yöllä. Että juoppokuskina ei siihe aikaha kannata olla ellei oo riskaabeleja miehiä auto täys ja hurtta messissä :)
olivat läykän ja klaukkalan välillä viime lauantaina. Joku puoliapina huitoi ja huusi p-paikalla tienlaidassa. Auto täynnä porukkaa. rekkaria en kerinnyt katsomaan.
- zzzzzzzz-----------
Täällä juttua näistä auton pysäytteliöistä. Jostain syystä poliisit eivät kerro kansallisuutta eikä rotua, mutta mustalaisiahan nämä ovat. Joten kannattaa varoa koska saattaa tulla puukkoa selkään.
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=201204087
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876