Onko joku saanut tänään (keskiviikko 14.7) jo hyväksymiskirjeen Turun AMK:sta? Itsellä jännitystä lisää se, että posti kiertää muuton takia Turusta Espoon kautta takaisin Turkuun, joten en tiedä pitäisikö huomenna alkaa tihrustaa itkua jos kutsua ei kuulukaan. Jos ykkösluokan postin lähettää maanantaina, on se perillä keskiviikkona (tai samalla paikkakunnalla tiistaina), mutta kun kyseessä on moinen massalähetys niin posti kulkenee 2.luokan postina ja se lisää ehkä lähetyspäiviä - vai lisääkö?
Itse hain tietojenkäsittelyyn, kakkosvaihtoehtona, pisteet 68/100 - mahtaisikohan riittää sisäänpääsyyn? Olin valintakokeen 47ksi paras, kun 58 otetaan sisään. Ainakin muutama minua paremmin menestynyt tuli hyväksytyksi myös yliopiston tietojenkäsittelyyn - mahtavatko mennä sinne? Toivotaan ;)
Miten muuten jos on samat pisteet, ratkaiseeko ensisijaisuus loppupeleissä? Ensisijaisuudestahan saa ainakin Turussa 5 lisäpistettä, mutta jos pisteet ovat senkin jälkeen tasan, mitäs sitten katsotaan?
Anteeksi, olen vähän hermona, meinaa kämppä meinaan lähteä alta jos en osaa opiskelupaikkaa syksyksi. Ilmoitelkaahan jos Turun AMK:sta tulee postia!
Turku AMK tulokset?
5
963
Vastaukset
- Jasq
Viime vuonna viimeiset pääsivät 60 pisteellä sisään tuonne TuAMK/Tietojenkäsittelyyn ja edellisenä vuonna oli raja 60 pistettä. Et tervetuloa vaan hulvattomaan tiko-sakkiin ;)
- dissolve
Kyllästyin odottelemaan ja soitin tuloksista - alin pisteraja 72, itsellä 68 ja edellä 30 tyyppiä. Ei siis mitään toivoa.
No, se siitä sitten. Kämppä lähtee alta ja seuraavasta paikasta ei tietoa. Tyhmästä päästä... - ei olisi pitänyt nuolaista ennen kuin tipahtaa.
Onnittelut kaikille sisäänpäässeille!- hobitti
Älä nyt masennu, täällä ollaan samassa veneessä oltu jo muutama vuosi. Kokeisiin joka vuosi ja aina jostain kiikastaa sisäänpääsy, milloin kokeet menee huonosti, milloin työkokemuspisteitä liian vähän. Ja taas päällä sama rumba, odotellaan niitä tuloksia. Harmittaa myös jos en taaskaan pääse kouluun, niin jälleen pitäisi keksiä jotain mielekästä tekemistä vuodeksi :( Alkaa jo loppua usko omiin kykyihin kun ei ikinä tule valituksi.
Mutta ei tässä nyt auta ruveta synkistelemään, onhan niitä mahiksia vaikka mitä olemassa. Jospa säkin pääset vaikka johonkin toiseen hakuvaihtoehtoon, tai jospa vaikka syksyn yhteishaussa olisi jotain kiinnostavaa? Kyllä ne asiat siitä kuitenkin suttaantuu, usko pois :) - hobitti
hobitti kirjoitti:
Älä nyt masennu, täällä ollaan samassa veneessä oltu jo muutama vuosi. Kokeisiin joka vuosi ja aina jostain kiikastaa sisäänpääsy, milloin kokeet menee huonosti, milloin työkokemuspisteitä liian vähän. Ja taas päällä sama rumba, odotellaan niitä tuloksia. Harmittaa myös jos en taaskaan pääse kouluun, niin jälleen pitäisi keksiä jotain mielekästä tekemistä vuodeksi :( Alkaa jo loppua usko omiin kykyihin kun ei ikinä tule valituksi.
Mutta ei tässä nyt auta ruveta synkistelemään, onhan niitä mahiksia vaikka mitä olemassa. Jospa säkin pääset vaikka johonkin toiseen hakuvaihtoehtoon, tai jospa vaikka syksyn yhteishaussa olisi jotain kiinnostavaa? Kyllä ne asiat siitä kuitenkin suttaantuu, usko pois :)juu enpä sitten päässy tosiaan itekkään taaskaan kouluun :( Mulla oli pisteitä 60,5 varasija meni yli 150 asti. Se siitä taas, fiilikset aika paljolti samat kuin sulla. No onneksi on sentään jo toisen asteen tutkinto ja ammatti, täytyy nyt sillä pötkiä eteenpäin ja koittaa päästä hommiin. Olis vaan ollu hienoo lukea lisää samaa alaa ja parantaa tutkintoa... Jospa vaikka sitten menis aikuiskoulutuksena lukemaan ittensä tradenomiks. Taikka yrittäis taas ens vuonna uudestaan. hohhoijaa....
- mä vaan...
Mä sain hyväksymiskirjeen tänään. Auto- ja kuljetustekniikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240