Sain Soneralta mainoskirjeen, jossa ehdotettiin sopimuksen päivittämistä uuteen. Nyt pitää tarttua tarjoukseen, ennen sopimukseni päättymistä.
Sonera:
"Uusi määräaikainen sopimus astuu voimaan heti, ja vanha vastaavasti päättyy. Vanhan nettitikun mahdollisesti jäljellä olevat kuukausimaksut laskutetaan pois seuraavalla laskulla - helppoa, vai mitä"
Vanhaa sopimustani on jäljellä SEITSEMÄN kuukautta x 16,90 €/kk = 118,30 €, joka laskutettaisiin helpolla pois.
OLEN SANATON :))
Soneran markkinointi
2
246
Vastaukset
- Epätoivoista myyntiä
Sain Soneralta puhelin soiton jossa kerrottiin ilouutisesta "lopetamme vanhojen hyvien asakkaiden nettiturvan laskuttamisen"
Tottahan olin iloinen, koska olin maksanut jo useita vuosia tietoturvasta jota en ole käyttänyt enää kahteen vuoteen. Aikanaan en saanut ko. tietoturvaa irroitetuksi alkuperäisestä määräaikaisesta sopimuksesta. Oli kuulemma teknisesti sidottu liittymään ??
No mtes nyt sitten kävikään.
Vahvistus tuli, ja nyt olivat sitoneet minut jälleen 24 kk'n määräaikaiseen sopimukseen.
Minulla oli toistaiseksi voimassa oleva sopimus ja markkinointi kielto niin söhköpostissa kuin puhelinliittymässäkin. Myyntipuhelussa ei kerrottu mitään sopimuksen uusimisesta, ainoastaan kerrottin tietoturvan laskuttamisen lopettamisesta. Kun markkinonti tulpat oli avattu sain päivittäin reilut 10 markkinointiviestiä eri tahoilta sähköpostiini!!! Myytiin rahaa ja tavaraa kaiken laista.
Kun sitten vihdonkin lukuisten yritysten jälkeen pääsin läpi Soneran asiakaspalveluun, tuloksena, oli että sain toistaiseksi voimassa olevan sopimusen palautetuksi halvemmalla kuukausihinnalla mitä määräaikais sopimus olisi maksanut?? Myöskin markkinonti viestitkin loppuivat.
Mielenkiinnolla odotan mitä seuraavaksi tapahtuu. Toistaiseksi liittymä toimii kuten ennenkin ja vieläpä alehintaan :-D - turvallaan
Mut eiks se oo kiva, kun laskussa on tietoturvan lasku ja sitten tietoturvan alennus.... ainoa ongelma on se, että se on hidas. Jos seiskan kanssa sais tikusta ulos 20 megaa nii se olis jotain. Sillon lähtis kiinteä kaista menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1485607Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1865607BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2204169- 2233434
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1043244Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1253193HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212956- 1271924
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1721919Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai51759