Tapani syksyllä Tartu mikissä+ haastattelu

Lorujaje

14

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa!!

      Tosi loistavaa ,että Tapania nähdään ja kuullaan Tartu mikkiin- ohjelmassa syksyllä ja että syksyllä on myös konserttikiertuetta luvassa !!! :o)

      • Haastattelu oli mutta ajattelen että Tapsa oli väsyneen oloinen mutta mukavaa että konserttejakin on tulossa syksyllä ja paljon suunnitelmia auki . Kyllä Tapsa vielä jaksaa Vielä yksi kesähitti niin se on siinä


      • ********************
        melina2 kirjoitti:

        Haastattelu oli mutta ajattelen että Tapsa oli väsyneen oloinen mutta mukavaa että konserttejakin on tulossa syksyllä ja paljon suunnitelmia auki . Kyllä Tapsa vielä jaksaa Vielä yksi kesähitti niin se on siinä

        Tapsa ei haastatteluissa yleensäkään ole kovin sujuvasanainen . Hän varsin usein haastatteluissa vaikuttaa tuollaiselta vähän jähmeältä.
        Tapsalla kyllä intoa ja taitoa piisaa lauluhommiin verrattomasti ja on hieno juttu se. Ymmärrettävää toki on ettei sitä yli kuuskymppisenä katsoo järkeväksi tehdä tulevina vuosina keikkaa kohtuudella eikä hullunlailla säntäillä keikalta toiselle ( varoittavia esimerkkejä on monia miten siinä pahimmillaan saattaa käydä).
        Niitä syksyn konsertteja odottelen suurella innolla.


    • Gilla*

      Kiva kun Tapsa on saatu Tartu mikkiin. Eini, Marko Maunuksela ja Eija Kantola on mulle mieluisia laulajia kanssa, joten nyt on jotain mitä odottaa syksyssäkin niiden Tapsan konserttien lisäksi.
      Kumpikohan naisista on Tapsan parina ohjelmassa, vai onko jako naiset vs. miehet eli Tapsa ja Marko samalla puolella? Hauskaa olisi kanssa tietää voittiko Tapsanpuoli vai toinen pari. Tapsahan on kaks kertaa ollut Tartu mikkiin ohjelmassa tätä ennen ja molemmat kerrat on päättyneet Tapsan voittoon, joten toivottavasti voittoputki jatkui nyttenkin.

    • säälittävä egoisti

      Ja taas käy niin kuten viimeksi, että T.Kansa ei anna lauluvuoroa muille, vaan kiilaa kokoajan toisten päälle !

      • jaa-a.....

        No eihän sitä aina huomaa kuin oikein innostuu, että kenen vuorolla tulee laulaneeksi.


    • Joku vaan
      • muuten vaan

      • OK.

        Loistava jengi koottu yhteen ! Etenkin Tapsa, Eini ja Jani ovat upeita. Tuota Eija korisevaa en ole ikinä livenä laulamassa nähnyt enkä kuullut, joten hän on vähän vieraampi artisti mulle, mutta jos siskoonsa Arjaan on tullut niin on hyvä laulamaan ja iloinen ja nauravainen.
        Varmasti huippujakso luvassa siis syksyllä.


      • mistelli.
        OK. kirjoitti:

        Loistava jengi koottu yhteen ! Etenkin Tapsa, Eini ja Jani ovat upeita. Tuota Eija korisevaa en ole ikinä livenä laulamassa nähnyt enkä kuullut, joten hän on vähän vieraampi artisti mulle, mutta jos siskoonsa Arjaan on tullut niin on hyvä laulamaan ja iloinen ja nauravainen.
        Varmasti huippujakso luvassa siis syksyllä.

        JIHUU! Kaksi suosikkilaulajaani, eli Jani Jalkanen ja Tapsa samassa ohjelmassa ! Tuota jaksoa en missaa mistään hinnasta sitten kun syksyllä tulee.


    • Gilla*

      JEE! Toivottavasti Eini ja Tapsa saavat laulaa ojelmassa monta laulua.

    • Ei voi olla totta

      Voi luoja mitä lässytystä.... puuttuukohan joidenkin hihhuleiden elämästä se oikea rakkaus kun pitää ilmeistä tyhjiötä täyttää tuollaisella tyhjäntoimittajalla?

    • Muistanpa tämän

      Edellisessä Tartu Mikkiin -esiintymisessä Tapsa päästeli suustaan sen verran huupeloa tavaraa, että muistitestit voisi olla aiheellista tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe