http://www.tvguide.com/News/Bold-Beautiful-Joanna-Johnson-1047477.aspx
Joutuuks tässä nyt alkaa sit katsoo uudestaan kaunareita =P
Hienoa!
9
510
Vastaukset
- 4
Johnson kertoo tarinansa koskettavasti, ja on muuten todella hyvin säilynyt saippuatähtönen! Hmmm, miten JJ pistikin BB:sta jo aikoinaan 20 vuotta sitten silmään...
- namistus
Niin pisti silmään täälläkin tuo kaunis nainen jo silloin 90 -luvulla. Tollasen kun sais "elävänä pulloon" =P
- Hyvät tutkat
Niin tämänkin tutka piippas ja enkä edes silloin vielä omaa lesbouttani ollut tunnistanut, olin myös nuori teini silloin.
Näin livenä Suomessa Joannan, kun silloin niitä kaunaritähtiä kierrätettiin Suomessa:D
Tais jotain lauleskellakkin jos en ihan väärin muista.Tuli pikkaisen Samantha Fox mieleen silloisesta Joannasta.
- Go Caroline!
Kauniit ja rohkeat -tähti avautuu lesboudestaan
Kauniit ja rohkeat -tähti Joanna Johnson kertoo purskahtaneensa itkuun esitettyään herkän kohtauksen Ridgeä esittävän Ronn Mossin kanssa.
Kaunari-fanit muistavat Joanna Johnsonin Caroline Spencerinä, Ridgen ensimmäisenä vaimona. Myöhemmin Johnson palasi sarjaan Carolinen identtisenä Karen-siskona.
Johnson oli 25-vuotias sarjan alkaessa. Nyt 50-vuotiaana hän on viimein valmis puhumaan rakkaudestaan naiseen.
- Pelkäsin, etten työllistyisi näyttelijänä, jos ihmiset tietäisivät minun olevan lesbo. Tai etten olisi uskottava romanttisissa juonenkäänteissä. Koin itseinhoa, Johnson paljastaa TV Guide -lehden haastattelussa.
Erityisen vaikealta totuuden paljastaminen tuntui siksi, että Johnson näytteli juuri saippuasarjassa. Näyttelijän mukaan katsojilla on erityisen vahva tunneside saippuasarjojen roolihahmoihin.
Palaa sarjaan lesbona
Johnson muistaa yhden tietyn kohtauksen, jonka kuvaaminen oli hänelle erityisen haastavaa.
- Teimme fantasiakohtauksen, jossa kuvailtiin, millaista Ridgen ja Carolinen elämä olisi ollut, jos Caroline ei olisi kuollut syöpään. Hän oli naimisissa Ridgen kanssa ja heillä oli kaksi lasta ja ihana elämä. Kun saimme kohtauksen purkkiin, juoksin itkien pukuhuoneeseeni, koska tiesin, etten koskaan itse saisi sellaista elämää.
Toisin kuitenkin kävi. Johnson on nyt naimisissa naisen kanssa ja pariskunnalla on kaksi lasta. Johnson myös palaa Kaunareihin lesbon roolissa. Tulevissa jaksoissa nähdään, millaista salattua elämää Karen on elänyt lesbona kaikki nämä vuodet.
- Ajat ovat totisesti muuttuneet! Johnson sanoo tyytyväisenä.
Kauniit ja rohkeat on Suomessa tällä hetkellä tauolla. Syynä taukoon oli se, ettei jaksoja ollut enää esitettäväksi. Sarja nähdään uusin jaksoin ruudussa taas syksyllä.
Sarjaa on näytetty Suomessa vuodesta 1992 lähtien. Yhdysvalloissa sarja alkoi vuonna 1987.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012051515576245_vi.shtml - Joanna <3
Hassua! Vaikka tavallaan tästä jo tiesin, koska asiasta huhuttiin jo kauan sitten. Joanna oli ensimmäinen suuri naisihastukseni ja hänen myötä tajusin olevani tyttöihin päin ;D Kaunarit piti tuijottaa tarkasti joka kerta vain hänen takiaan... Ja nyt näköjään alettava tuijottamaan uudestaan :) Joannassa on jotain niin viehättävää...
- namistus
Aivan ku olisin ite ton kirjottanu : )
- Joanna <3
namistus kirjoitti:
Aivan ku olisin ite ton kirjottanu : )
Ahaa, en siis ole ainut Joannan "avulla" itseni löytänyt :DD Olin Kaunareiden alettua n. 13-vuotias ja oli se niin hämmentävää mutta samalla niiin ihanaa ihastella Joannaa... Kaikki lehtileikkeetkin hänestä keräsin omaan vihkoon :D
- namistus
Joanna <3 kirjoitti:
Ahaa, en siis ole ainut Joannan "avulla" itseni löytänyt :DD Olin Kaunareiden alettua n. 13-vuotias ja oli se niin hämmentävää mutta samalla niiin ihanaa ihastella Joannaa... Kaikki lehtileikkeetkin hänestä keräsin omaan vihkoon :D
Mä tein ihan samoin =D
- 19+2
Ihanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111