Ei kaikkia sukulaisia häihin!

KESÄLLÄ2012

Onko kenelläkään tullut ongelmia jos joku/jotkut suvusta/kaveripiiristä on jätetty kutsumatta? Miten olette hoitaneet/perustelleet asian? Onko tullut kunnon sukuriita?

4

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasta vuoroin

      Onhan se kutsujen lähettäminen aina palapeliä.
      Pitää päättää, kuinka monta ihmistä häihin kutsutaan. Pitää päättää keitä kutsutaan.
      Sukulaisia voi mennä ihan sukulaisuussuhteen mukaan, mutta toisena kriteerinä voi pitää sitä onko tekemisissä kyseisen henkilön kanssa ja haluaako olla tekemisissä.
      Mitäs riitaa siinä on, jos serkku ei kutsu häihin minua. Ei minunkaan tarvitse kutsua häntä seuraaviin eikä muihinkaan tuleviin juhliin. Tämä tietysti sillä, jos häissä kuitenkin on sata henkeä. Jos hän pitäisi häät vain 20 ihmisen kesken, niin en edes olettaisi mahtuvani mukaan kutsuttavien joukkoon ja voisin edelleen kutsua hänet suuriin juhliini tai tavata ihan muuten vain.

    • mies 37v

      Mä en kutusnut kun yhen sukulaisen. Mun äidin veljen sen vaimon ja lapset joka on ainoa joka on lapsesta saakka pitänyt yhteyttä minuun ja auttanut joskus tarvittaessa. Muut sukulaiset ei ole 15 vuoteen edes korttia lähettäneet tai soittaneet tai muutenkaan yhteyttä pitäneet. Olen ymmärtänyt etten ole kovin suosittu sukulaisten kesken. Joten jätin kaikki muut rannalle ja kutsuin kavereita ja muita tuttuja. Jälkeen päin on kuulunut soraääniä et miksi ei kutsua ollut tullut esin kummille tai muille.

    • Rouva19

      Me kutsuttiin vaan sellaiset sukulaiset, joiden kanssa ollaan enemmän tekemisissä ja jotka oikeesti tietää ja tuntee meidät yms. Esim. kaikkia kummeja ei todellakaan kutsuttu, eikä kaikkia setiä ja tätejä ja serkkuja. Kutsuttiin vain lähipiiri ja se oli molempien mielestä hyvä, sillä häistä tuli rennot ja mukavat, pienimuotoiset ym.

    • Häät 4.8.2012

      Kutsuttiin äidin sisko ja veljet perheinen ( molemmat veljet sinkkuja ja nuoria/ lapsia serkkuja 3 kpl ) isän siskot ja veli, muttei kaikkia serkkuja sieltä puolelta kutsuttu. Kutsuttiin vaan kummien pojat. Muiden isänpuolisten serkkujen kanssa en oo juuri ollut tekemisissä, vaikka melkein samanikäisiäkin olemme. Ei oo välii, vaikka suuttuisivat. Mua ei kiinnosta mennä heidän häihin, jos joskus pitävät.
      Sulhasen isän veljet perheineen kutsuttiin kaikki, ollaan paljon tekemisissä. Äidinpuoleinen suku taas jätettiin melkein kokonaan kutsumatta. Syy : asuvat kaukana, eikä olla juuri tekemisissä.
      Meidän molempien kaverit on tärkeitä kutsuvieraita. Tingitään enemmän sukulaisista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe