Yritän asentaa Altairin ajureita koneelleni, jotta voisin siirtää ohjelmia Topfieldiltä koneelleni. Olen yrittänyt noudattaa näitä ohjeita, mutta en tiedä edes, mitä tarkoittaa "pakettien purkaminen" tässä yhteydessä. Apua, kiitos!
USB-ajurien asennus käsin
Hae tarvittavat USB-ajurit
Pura paketti esim. c:\temp -hakemistoon
Kytke Toppy koneeseen USB-kaapelilla ja laita se päälle. Windows ilmoittaa löytäneensä uuden laitteen. Jos mahdollista, valitse vaihtoehto, että älä asenna ajureita automaattisesti. Mikäli tämä ei onnistu, niin asennus päättynee siihen, että Windows ei löydä sopivia ajureita. Tämäkään ei haittaa.
Mikäli pystyit valitsemaan asennuskansion itse, valitse nyt c:\temp (tai minkä sitten valitsitkaan). Mikäli Windows yritti asentaa ajurit automaattisesti, mene laitehallintaan ja etsi ko. laite sieltä. Valitse "update driver" vaihtoehto ja valitse nyt asennuskansioksi c:\temp
Lataa tarvittava tfdll.dll tiedosto
Pura paketti ja siirrä dll-tiedosto samaan hakemistoon Altairin / Topsetin kanssa (saattaa toimia muillakin ohjelmilla).
http://fi.wikibooks.org/wiki/Topfield_TF5X00/Tiedonsiirto_Toppyn_ja_tietokoneen_välillä
Altair-asennusongelma
toppis
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 282364
- 411659
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola91374- 411281
- 81255
- 521203
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2581080Apua pyydän
Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin. Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitte331056