Olen muuttamassa Porvooseen varmaan 3 viikon kuluttua ja tarvitsisin kipeästi vuokra-kämppää...
Osaako kukaan kertoa mistä niitä kannataisi kysellä?
Olen katsellu netistä, mutta aika heikosti on ollut tarjolla...Asunnon pitäisi olla lähellä keskustaa mahdollisesti hamarissa tai kevätkummussa.
Porvoosta vuokra-asuntoa!
heidi kuopiosta
5
658
Vastaukset 5
- nana12
moi! kannattaa soittaa vvo:lle..vapaat asunnot ei aina näy netissä:) Hamarista on yli 3km keskustaan,eli ihan lähellä:)
- Luulisin
Että Kevätkummussa on vvo olla vuora asuntoja
- buha-ha-haa
Myös Kevätkummusta 3 km keskustaan!
Minäkin haen taloa Inarin järven rannalta läheltä Helsingin keskustaa... ;-) Buha-buha-- - heidi kuopiosta
Minulle 3 km tai vähän yli ei ole ongelma. Mielestäni se ei ole kovin pitkä matka...
Kunhan matka ei ole mtn 10 km! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476