Huoh, päivitin mäkkini. Nyt en pääse verkkopankkiin, koska päivitys poisti javan koneelta kokonaan. Sampopankkiin taas ei pääse ilman javaa. Uutta javaa ei koneeseen saa asennettua. Mikä neuvoksi?
Javaton mac ei toimi.
5
224
Vastaukset
- 1stMacFinn
Mikään päivitys ei sitä Javaa poista jos se on koneella ollut. Lue vastaus siitä toisesta kysymyksestäsi.
Tähän voisit selittää miksi sitä uutta Javaa ei saisi asennettua? - vcxvcxvcxvxcvxc
Sama juttu minulla. Itse en edes päivittänyt konetta ja java lakkasi toimimasta.
- JavaScipt
Jos Javaa ei käytetä, OSX ottaa Javan automaattisesti pois päältä tietyn ajan kuluttua.
Javan saa takaisin päälle Ohjelmat/Lisäohjelmat/Java-asetukset -ohjelmalla.
Safarissa Asetukset/Turvallisuus ja sieltä VAIN Java pois päältä, JavaScriptiä ei tarvitse poistaa.
Valitettavasti Sampopankki vielä leikkii sen Javan kanssa - joten se vaatii tuon Javan päälle selaimessa aina, kun Sampopankin verkkopankissa asioi - minä vaihdoin toiseen pankkiin tilit/lainat/raha-asioiden hoidot aikanaan, kun Sampo hölmöili tuon Javan kanssa oikein urakalla. - toimii ilman javaa
Miksi sitä javalla pyöritettävää pankkia on käytettävä, jos on ongelmia? Aina löytyy meinaan vaihtoehtoja.
https://suomi.sampopankki.fi/link/3gmobilbank - Dumb le Dore
Kuinka typerä pitää olla että vielä taistelee tuon Sampon nettipankin kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky675188Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2614269Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty973903Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1392227Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.281607Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar651311Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6969Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii35907- 94889
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137857