Saako ne teidän mielestä heittää wc-pönttöön? Itse en heitä, mut monet tutut heittävät eikä mun mielestä niitä saa, mutta entä te?
Tamponeista...
9
887
Vastaukset
- piamaria
vessa voi mennä tukkoon ja sitten on noloa kun tullaan avaamaan ja sieltä löytyy tuhansia..heh..
tamponeita. - mä vaan
Joissakin pakkauksissa lukee, että saa heittää, joissain taas lukee ettei saa.
- polttajapimut
kyllä saa!!!!paskaks vaa kaikki mikä ei oo omaa!!!!
- ja....
tamppooni perseeseen teinit
- polttajapimut
ja.... kirjoitti:
tamppooni perseeseen teinit
tampooni nenään,teinix!!!
- pullahiiri
Kyllä saa, mutta siteitä ei saa. Tamponit hajoaa, koska ne on tehty paperista, eikä niissä ole ei hajoavia osia.
- pullahiiri
Kyllä saa, mutta siteitä ei saa. Tamponit hajoaa, koska ne on tehty paperista, eikä niissä ole ei hajoavia osia!
- tyttönen
Saa niitä mun tietääkseni, niin olen kuullut/lukenut,
- Mietinpäs
Miten tamponi voi hajota jos siinä ei ole hajoavia osia? Sitten, jos tamponissa on vain hajoamattomia osia eikö se tunnu epämiellyttävältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453