Iso drag star

Kokemuksia

Olen nyt vakavissani hommaamassa 1100 yamahaa ja sitä classic mallia. Luin vanhasta mp-lehdestä jutun ja siinä jammu sai vähän moitteita tehottomasta koneesta. testissä 1100shadow ,fat boy jne. Kone testin mukaan jopa vaarallisen laiska! Toinen juttu mikä pisti silmään oli venttiilien tarkistus väli 6000km!! Pitääkö paikkansa vai olisiko ykkönen unohtunut edestä? Testin keskimääränen kulutus 7.9litraa sekin ihmeen kova luku...
Höpö höpö testi vai mitä omistajat sanoo pyörästä? Ulkonäöllisesti pyörä aivan mahtava.

19

5125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1100 vm 02

      Kone sellanen letkeä vääntö laite.Paikaltaan kiihtyvyys kohtalainen mutta vääntö kyllä todellakin riittävä. Maantiellä mukava kun ei tarvi vaihtaa vaihdetta ohituksiin juurikaan. Selkeästi vakaampi ajaa kun 650 drag star.
      Kulutus jotain kuuden pintaan.

    • reino+++++

      Hohhoijaa.. Kone on varmasti tarpeeksi tehokas ja vääntävä usko pois. Ei tarvitse koneelle tehdä tarkistuksia öljyt kun vaan vaihtaa vuosittain. En oo ikinä saanu omaani kuluttaan yli 5l/100km. Kovalla revittämisellä ja motarinopeudella voi viedä 6l. Osta pois et kadu.

    • meemeli littu

      Terve!
      Heitetäänpä tähän soppaan.Tuon dragstaarin maahantuonti taidettiin loppettaa
      2007.Onko sen jälkeen mitään samanparttista pyörää,jossa on kardaani veto.
      Eikös uudemmat yamahat oo ainakin hihnalla? Ja se ei oikein natsaa.

    • Tuota..noin?

      Hihna on ihan hyvä vetotapa ja hyväksi todettu.

      • Jos epäilet ??

      • DragStarit takaisin
        Jos epäilet ?? kirjoitti:

        Hintapyynnit eivät ole kuin muutaman tonnin alle Willen ja jos haluaa loistavat ominaisuudet ja voimaa..XV 1900 saa jo 14000 € lla


        http://www.nettimoto.com/yamaha/xvs/moottoripyora?id_sub_type=21&id_engine_model=682

        Ei noista uusista customeista nykyisin ole oikein muita vaihtoehtoja kuin Kawasakin 900 tai 1700 classicit jotka on kyllä remmivetosia mutta ulkonäöllisesti komeita pyöriä poislukien 1700:sen typerä tankin päälle menevä satula, joka pilaa muuten hienon näköisen pyörän. Sit löytyy Suzukin 800:nen, joka on keppivedolla ja ylivuotiset C 1800 R ja RT malllit jotka on myös hienoja pyöriä. Ikävä kyllä Yamahalta meni dragstarien ja wildstarien mukana eräät markkinoiden upeimmista pyöristä pois euroopan markkinoilta. Sääli. Jenkkeihin ja Kanadaan niitä vielä tehdään. Nykyiset Suomessa myytävät Yamahan customit on hirveän näköisiä viritelmiä typerine isoine pakoputkineen, joita myös kuulee savustuspöntöiksi haukuttavan. Ne ovat pyöriä, jotka ei herätä minkäänlaista ostohalukkuutta.


      • DragStarit takaisin
        DragStarit takaisin kirjoitti:

        Ei noista uusista customeista nykyisin ole oikein muita vaihtoehtoja kuin Kawasakin 900 tai 1700 classicit jotka on kyllä remmivetosia mutta ulkonäöllisesti komeita pyöriä poislukien 1700:sen typerä tankin päälle menevä satula, joka pilaa muuten hienon näköisen pyörän. Sit löytyy Suzukin 800:nen, joka on keppivedolla ja ylivuotiset C 1800 R ja RT malllit jotka on myös hienoja pyöriä. Ikävä kyllä Yamahalta meni dragstarien ja wildstarien mukana eräät markkinoiden upeimmista pyöristä pois euroopan markkinoilta. Sääli. Jenkkeihin ja Kanadaan niitä vielä tehdään. Nykyiset Suomessa myytävät Yamahan customit on hirveän näköisiä viritelmiä typerine isoine pakoputkineen, joita myös kuulee savustuspöntöiksi haukuttavan. Ne ovat pyöriä, jotka ei herätä minkäänlaista ostohalukkuutta.

        Nii, unohtu mainita, et onhan toi iso1800 kuutioinen Suzukikin keppivetoinen.


      • esteetikko.
        DragStarit takaisin kirjoitti:

        Ei noista uusista customeista nykyisin ole oikein muita vaihtoehtoja kuin Kawasakin 900 tai 1700 classicit jotka on kyllä remmivetosia mutta ulkonäöllisesti komeita pyöriä poislukien 1700:sen typerä tankin päälle menevä satula, joka pilaa muuten hienon näköisen pyörän. Sit löytyy Suzukin 800:nen, joka on keppivedolla ja ylivuotiset C 1800 R ja RT malllit jotka on myös hienoja pyöriä. Ikävä kyllä Yamahalta meni dragstarien ja wildstarien mukana eräät markkinoiden upeimmista pyöristä pois euroopan markkinoilta. Sääli. Jenkkeihin ja Kanadaan niitä vielä tehdään. Nykyiset Suomessa myytävät Yamahan customit on hirveän näköisiä viritelmiä typerine isoine pakoputkineen, joita myös kuulee savustuspöntöiksi haukuttavan. Ne ovat pyöriä, jotka ei herätä minkäänlaista ostohalukkuutta.

        Kyllä xv1900 on eräs komeinpia pyöriä ja paras ajaa

        http://4.bp.blogspot.com/_ja0nvj5Jato/S75rATyWYfI/AAAAAAAAGCw/6981Q7Tfaro/s1600/Yamaha_XV1900A_Midnight_Star_2006_02.jpg


      • nykyaikaa

      • nykyvehje olla pitää
        nykyaikaa kirjoitti:

        Joo..ei pariputket ovat vanhanaikaista historiaa, kun pitää olla ruisku ja katalysaattorit.

        Sitäpaitsi kätevämpi muuttaa soundeja yhdellä putkella. Retrovempeleet ei nykyään enää natsaa.

        Niin on kyllästyttää toi paikallejääneiden harraikan matkinta !


    • Vn 800

      Kerrankin joku samaa mieltä mun kanssa. Tykätään näistä paksuista classic malleista. Wild star,darg star 1100 classic. Myös kawan vn 1600 mahtava laitos.
      Itellä toistaseksi pieni vn 800 classic. Joskus vaihtuu ehkä isompaan lehmä malliin.

    • DragStarit takaisin

      Jos joskus vielä tulee se päivä, että Dragit ja Willet tulee takaisin, niin sit on lähdettävä heti tekemään kauppoja 1100 Dragusta.

      • Varmoja kilometrejä

        Mielelläni kuuntelen D.Staria kehuttavan, kun olen samaa mieltä, vaikka itse ajankin 650 classicilla. Siinä joku sanoi, että se isompi on parempi ajettava. Pidän tätä 650 DS:a itselleni mitä sopivampana, eli olen ollut hyvin tyytyväinen. En silti epäile, etteikö joku tuntisi sitä isompaa paremmaksi. Itse en vain tunne niin.
        Mutta hyviä ajokilometrejä, ajaa sitten millä haluaa.


    • 04 yammu

      Mikset ostaisi hieman käytettyä drag staria?
      Itellä kans tuo 650 ja onhan se pyörän näköinen mutta laiska ja tylsä. Hyviä ominaisuuksia paljon mutta liian pieni kone. Customissa todella täytyy olla kuutioita. Ei kuutiot ole kerskailua.
      1100ds jonain päivänä vielä....

      • Mitäs noista

        "Customissa todella täytyy olla kuutioita". Hah, onhan siinä kuutioita, vaikka olisi vain 50. Kun on tottunut ajamaan 50-luvun pyörillä, joissa on alle 20 heppaa, niin tuo 650 D.S. tuntuu mahtipeliltä. Mutta en minä sitä sulle kauppaa, pidän itse. Ja ilomielin suon sulle vaikkapa 2100cc. :-).


    • 1100 vm 04

      650 drag star ajokokemus noin 5500km matkalta. Sitten tuli kyllästyminen tehottomuuteen ja ostin isomman(tein väliä ainoastaan 2200euroa) Täytyy sanoa et nyt olen löytänyt SEN pyörän. Vääntää vääntää ja kulkeekin ihan tarpeeksi. Hieman painava mutta kai tuohon tottuu. Ajoltaan aika lailla erilaiset 650-1100. 650 joutui kaasun kääntää monesti ihan auki mutta 1100 menee paljon vaivattomammin joka paikassa. Yhtään isompi/tehokkaapi ei tarvi olla.
      Alkaa saamaa jo 6tonniin näitä isompiakin joten suosittelen kyllä.

      • Anonyymi

        Kaverilla oli ensimmäisenä pyöränä 650cc Drag Star. Kokeilin sitä ja olin kyllä pettyneen hämmästynyt, kun se ei kiihtynyt käytännössä juuri yhtään paremmin kuin vaimon vanha 250cc Virago! Toisaalta tehopainosuhteessahan ei olekaan juuri eroa, Dragstar on iso ja painava. Vakaasti kyllä kulki maantiellä kunhan vauhtiin sai.


    • Draksu99

      On tullut pari kesää kurvailtua 650 dragstarilla. vääntö ja kulku on aivan riittävä tällaiselle 100kg ukollekkin. Näillä pyörillä kun ei ole tarkoituskaan kaahata, vaan nauttia cruisaillen pikkuteitä. Käy myös hyvin matkalle, jos ei ole "kiireinen" kuski. Ajotuntuma aivan mahtava ja TODELLA vakaa ajettava maantiellä, vaikka onkin ketterän oloinen kaupungissa. Itse päädyin mielummin tähän pienemmällä koneella varustettuun malliin, kun tuntui noi moottorin soundit jostain kumman syystä omaan korvaan pienemmästä koneesta paremmalta. Toki putkia avarreltu jotta saatu omaa korvaa miellyttämään enemmän. Mitä laiskuuteen tulee, niin tokihan hevosia on vain 40, mutta se vääntö on mahtava jo näinkin pienelle koneelle. voi hyvinkin matalissa nopeuksissa pistää 5 vaihteen silmään ja cruisailla pienillä kierroksilla ja kuunnella V-koneen jytinää. Yli 120km/h vauhdit ilman plexiä tuntuu kuin yrittäisi leijaa lennättää tuulitunnelissa, mutta se ei olekkaan pointti

      • Dragon 2000

        Älä kuitenkaan aja ihan taajamanopeuksissa suurimmalla vaihteella. Siinä on sellainen riski että rikot pyöräsi vaihdelaatikon. Hiljainen vauhti ja suuri vaihde on myrkkyä customien vaihteistoille kun niiden koneissa riittää sitä vääntöä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe