Olen nyt vakavissani hommaamassa 1100 yamahaa ja sitä classic mallia. Luin vanhasta mp-lehdestä jutun ja siinä jammu sai vähän moitteita tehottomasta koneesta. testissä 1100shadow ,fat boy jne. Kone testin mukaan jopa vaarallisen laiska! Toinen juttu mikä pisti silmään oli venttiilien tarkistus väli 6000km!! Pitääkö paikkansa vai olisiko ykkönen unohtunut edestä? Testin keskimääränen kulutus 7.9litraa sekin ihmeen kova luku...
Höpö höpö testi vai mitä omistajat sanoo pyörästä? Ulkonäöllisesti pyörä aivan mahtava.
Iso drag star
19
5995
Vastaukset
- 1100 vm 02
Kone sellanen letkeä vääntö laite.Paikaltaan kiihtyvyys kohtalainen mutta vääntö kyllä todellakin riittävä. Maantiellä mukava kun ei tarvi vaihtaa vaihdetta ohituksiin juurikaan. Selkeästi vakaampi ajaa kun 650 drag star.
Kulutus jotain kuuden pintaan. - reino+++++
Hohhoijaa.. Kone on varmasti tarpeeksi tehokas ja vääntävä usko pois. Ei tarvitse koneelle tehdä tarkistuksia öljyt kun vaan vaihtaa vuosittain. En oo ikinä saanu omaani kuluttaan yli 5l/100km. Kovalla revittämisellä ja motarinopeudella voi viedä 6l. Osta pois et kadu.
- meemeli littu
Terve!
Heitetäänpä tähän soppaan.Tuon dragstaarin maahantuonti taidettiin loppettaa
2007.Onko sen jälkeen mitään samanparttista pyörää,jossa on kardaani veto.
Eikös uudemmat yamahat oo ainakin hihnalla? Ja se ei oikein natsaa. - Tuota..noin?
Hihna on ihan hyvä vetotapa ja hyväksi todettu.
- Jos epäilet ??
Hintapyynnit eivät ole kuin muutaman tonnin alle Willen ja jos haluaa loistavat ominaisuudet ja voimaa..XV 1900 saa jo 14000 € lla
http://www.nettimoto.com/yamaha/xvs/moottoripyora?id_sub_type=21&id_engine_model=682 - DragStarit takaisin
Jos epäilet ?? kirjoitti:
Hintapyynnit eivät ole kuin muutaman tonnin alle Willen ja jos haluaa loistavat ominaisuudet ja voimaa..XV 1900 saa jo 14000 € lla
http://www.nettimoto.com/yamaha/xvs/moottoripyora?id_sub_type=21&id_engine_model=682Ei noista uusista customeista nykyisin ole oikein muita vaihtoehtoja kuin Kawasakin 900 tai 1700 classicit jotka on kyllä remmivetosia mutta ulkonäöllisesti komeita pyöriä poislukien 1700:sen typerä tankin päälle menevä satula, joka pilaa muuten hienon näköisen pyörän. Sit löytyy Suzukin 800:nen, joka on keppivedolla ja ylivuotiset C 1800 R ja RT malllit jotka on myös hienoja pyöriä. Ikävä kyllä Yamahalta meni dragstarien ja wildstarien mukana eräät markkinoiden upeimmista pyöristä pois euroopan markkinoilta. Sääli. Jenkkeihin ja Kanadaan niitä vielä tehdään. Nykyiset Suomessa myytävät Yamahan customit on hirveän näköisiä viritelmiä typerine isoine pakoputkineen, joita myös kuulee savustuspöntöiksi haukuttavan. Ne ovat pyöriä, jotka ei herätä minkäänlaista ostohalukkuutta.
- DragStarit takaisin
DragStarit takaisin kirjoitti:
Ei noista uusista customeista nykyisin ole oikein muita vaihtoehtoja kuin Kawasakin 900 tai 1700 classicit jotka on kyllä remmivetosia mutta ulkonäöllisesti komeita pyöriä poislukien 1700:sen typerä tankin päälle menevä satula, joka pilaa muuten hienon näköisen pyörän. Sit löytyy Suzukin 800:nen, joka on keppivedolla ja ylivuotiset C 1800 R ja RT malllit jotka on myös hienoja pyöriä. Ikävä kyllä Yamahalta meni dragstarien ja wildstarien mukana eräät markkinoiden upeimmista pyöristä pois euroopan markkinoilta. Sääli. Jenkkeihin ja Kanadaan niitä vielä tehdään. Nykyiset Suomessa myytävät Yamahan customit on hirveän näköisiä viritelmiä typerine isoine pakoputkineen, joita myös kuulee savustuspöntöiksi haukuttavan. Ne ovat pyöriä, jotka ei herätä minkäänlaista ostohalukkuutta.
Nii, unohtu mainita, et onhan toi iso1800 kuutioinen Suzukikin keppivetoinen.
- esteetikko.
DragStarit takaisin kirjoitti:
Ei noista uusista customeista nykyisin ole oikein muita vaihtoehtoja kuin Kawasakin 900 tai 1700 classicit jotka on kyllä remmivetosia mutta ulkonäöllisesti komeita pyöriä poislukien 1700:sen typerä tankin päälle menevä satula, joka pilaa muuten hienon näköisen pyörän. Sit löytyy Suzukin 800:nen, joka on keppivedolla ja ylivuotiset C 1800 R ja RT malllit jotka on myös hienoja pyöriä. Ikävä kyllä Yamahalta meni dragstarien ja wildstarien mukana eräät markkinoiden upeimmista pyöristä pois euroopan markkinoilta. Sääli. Jenkkeihin ja Kanadaan niitä vielä tehdään. Nykyiset Suomessa myytävät Yamahan customit on hirveän näköisiä viritelmiä typerine isoine pakoputkineen, joita myös kuulee savustuspöntöiksi haukuttavan. Ne ovat pyöriä, jotka ei herätä minkäänlaista ostohalukkuutta.
Kyllä xv1900 on eräs komeinpia pyöriä ja paras ajaa
http://4.bp.blogspot.com/_ja0nvj5Jato/S75rATyWYfI/AAAAAAAAGCw/6981Q7Tfaro/s1600/Yamaha_XV1900A_Midnight_Star_2006_02.jpg - nykyaikaa
esteetikko. kirjoitti:
Kyllä xv1900 on eräs komeinpia pyöriä ja paras ajaa
http://4.bp.blogspot.com/_ja0nvj5Jato/S75rATyWYfI/AAAAAAAAGCw/6981Q7Tfaro/s1600/Yamaha_XV1900A_Midnight_Star_2006_02.jpgJoo..ei pariputket ovat vanhanaikaista historiaa, kun pitää olla ruisku ja katalysaattorit.
Sitäpaitsi kätevämpi muuttaa soundeja yhdellä putkella. Retrovempeleet ei nykyään enää natsaa. - nykyvehje olla pitää
nykyaikaa kirjoitti:
Joo..ei pariputket ovat vanhanaikaista historiaa, kun pitää olla ruisku ja katalysaattorit.
Sitäpaitsi kätevämpi muuttaa soundeja yhdellä putkella. Retrovempeleet ei nykyään enää natsaa.Niin on kyllästyttää toi paikallejääneiden harraikan matkinta !
- Vn 800
Kerrankin joku samaa mieltä mun kanssa. Tykätään näistä paksuista classic malleista. Wild star,darg star 1100 classic. Myös kawan vn 1600 mahtava laitos.
Itellä toistaseksi pieni vn 800 classic. Joskus vaihtuu ehkä isompaan lehmä malliin. - DragStarit takaisin
Jos joskus vielä tulee se päivä, että Dragit ja Willet tulee takaisin, niin sit on lähdettävä heti tekemään kauppoja 1100 Dragusta.
- Varmoja kilometrejä
Mielelläni kuuntelen D.Staria kehuttavan, kun olen samaa mieltä, vaikka itse ajankin 650 classicilla. Siinä joku sanoi, että se isompi on parempi ajettava. Pidän tätä 650 DS:a itselleni mitä sopivampana, eli olen ollut hyvin tyytyväinen. En silti epäile, etteikö joku tuntisi sitä isompaa paremmaksi. Itse en vain tunne niin.
Mutta hyviä ajokilometrejä, ajaa sitten millä haluaa.
- 04 yammu
Mikset ostaisi hieman käytettyä drag staria?
Itellä kans tuo 650 ja onhan se pyörän näköinen mutta laiska ja tylsä. Hyviä ominaisuuksia paljon mutta liian pieni kone. Customissa todella täytyy olla kuutioita. Ei kuutiot ole kerskailua.
1100ds jonain päivänä vielä....- Mitäs noista
"Customissa todella täytyy olla kuutioita". Hah, onhan siinä kuutioita, vaikka olisi vain 50. Kun on tottunut ajamaan 50-luvun pyörillä, joissa on alle 20 heppaa, niin tuo 650 D.S. tuntuu mahtipeliltä. Mutta en minä sitä sulle kauppaa, pidän itse. Ja ilomielin suon sulle vaikkapa 2100cc. :-).
- 1100 vm 04
650 drag star ajokokemus noin 5500km matkalta. Sitten tuli kyllästyminen tehottomuuteen ja ostin isomman(tein väliä ainoastaan 2200euroa) Täytyy sanoa et nyt olen löytänyt SEN pyörän. Vääntää vääntää ja kulkeekin ihan tarpeeksi. Hieman painava mutta kai tuohon tottuu. Ajoltaan aika lailla erilaiset 650-1100. 650 joutui kaasun kääntää monesti ihan auki mutta 1100 menee paljon vaivattomammin joka paikassa. Yhtään isompi/tehokkaapi ei tarvi olla.
Alkaa saamaa jo 6tonniin näitä isompiakin joten suosittelen kyllä.- Anonyymi
Kaverilla oli ensimmäisenä pyöränä 650cc Drag Star. Kokeilin sitä ja olin kyllä pettyneen hämmästynyt, kun se ei kiihtynyt käytännössä juuri yhtään paremmin kuin vaimon vanha 250cc Virago! Toisaalta tehopainosuhteessahan ei olekaan juuri eroa, Dragstar on iso ja painava. Vakaasti kyllä kulki maantiellä kunhan vauhtiin sai.
- Draksu99
On tullut pari kesää kurvailtua 650 dragstarilla. vääntö ja kulku on aivan riittävä tällaiselle 100kg ukollekkin. Näillä pyörillä kun ei ole tarkoituskaan kaahata, vaan nauttia cruisaillen pikkuteitä. Käy myös hyvin matkalle, jos ei ole "kiireinen" kuski. Ajotuntuma aivan mahtava ja TODELLA vakaa ajettava maantiellä, vaikka onkin ketterän oloinen kaupungissa. Itse päädyin mielummin tähän pienemmällä koneella varustettuun malliin, kun tuntui noi moottorin soundit jostain kumman syystä omaan korvaan pienemmästä koneesta paremmalta. Toki putkia avarreltu jotta saatu omaa korvaa miellyttämään enemmän. Mitä laiskuuteen tulee, niin tokihan hevosia on vain 40, mutta se vääntö on mahtava jo näinkin pienelle koneelle. voi hyvinkin matalissa nopeuksissa pistää 5 vaihteen silmään ja cruisailla pienillä kierroksilla ja kuunnella V-koneen jytinää. Yli 120km/h vauhdit ilman plexiä tuntuu kuin yrittäisi leijaa lennättää tuulitunnelissa, mutta se ei olekkaan pointti
- Dragon 2000
Älä kuitenkaan aja ihan taajamanopeuksissa suurimmalla vaihteella. Siinä on sellainen riski että rikot pyöräsi vaihdelaatikon. Hiljainen vauhti ja suuri vaihde on myrkkyä customien vaihteistoille kun niiden koneissa riittää sitä vääntöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289