SAMSUNG TABLET

isintyttö-86

Isäni hankki juuri Samsungin tabletin. Osaako joku sanoa, miten sillä pääsee Osuuspankkiin? Kun menee op:n sivuille, se sanoo jotain sopivista selaimista.. Mikä selain siinä tabletissa on?? Itelle noi tabletit ja muut on ihan vieraita.. Ja voiko olla niin ettei Katsomo toimi vielä Androidissa?

11

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse tarkistin kyseisen asian omalla Samsung Galaxy Tab 10.1 laitteella ja Op sivun yläosaan tulee tälläinen viesti: " Palvelumme ei tue käyttämääsi selaina. Päivitä selainohjelmasi tai lataa uusi selain oheisista linkeistä".

      Toi päivittäminen ei auta asiaan, mutta kokeilen OP sivua Opera Mobile selaimella, ja siinä se näytti toimivan hyvin.

    • Ja lisäystä: Katsomo ei vielä toimi Androidissa, mutta sen tuki on kyllä tulossa.

    • isintyttö-86

      Tyhmä kysymys, mutta mikä selain siinä nyt mahtaa olla? =) ja miten sen Opera Mobilen saa?

    • ei jummarra,ei

      Heh,ja eletään vuotta 2012,eikä toimi tämä eikä tuo..

      Taas yksi syy lisää olla hankkimatta mitään hivelynäytöllistä laitetta.

      http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/657750
      vaikkapa tuo oisi ajanut saman asian,mutta sillä erolla,että sillä pääsee niin osuuspankin sivuille,kuin katsomoonkin.

      Mistä noita ääliöitä löytyy,jotka sortuvat johonkin hel.vetin pilleriin??

      • 269,00 €

        LISÄÄ OSTOSKORIIN
        TUOTEKUVAUS
        Kevyt Asus EeePC 1011PX on kätevä yhteydenpitoväline kaupungin langattomien verkkojen alueella. Kotona sitä voi käyttää eri huoneissa – pieni kone ei riitele sisustuksen kanssa. 320 Gt:n kovalevylle mahtuu mukavasti dataa. Kookkaat näppäimet mahdollistavat tarkan kirjoittamisen.

        Asus EeePC 1011PX-BLK122S 10,1":

        1,6 GHz:n Intel Atom N570 -tuplaydinprosessori
        2 Gt:n muisti
        320 Gt:n kiintolevy
        10,1”:n LED-valaistu näyttö (1024 x 600)
        Intel Graphics Media Accelerator 3150 -näytönohjain, max 384 Mt jaettua muistia
        LAN 10/100, WLAN b/g/n
        0,3 Mp:n web-kamera mikrofoni
        Liitännät: 3 x USB 2.0, VGA, kuuloke/kaiutin/linjalähtö, mikrofoni
        Kortinlukija (SD, MMC, MD, xD)
        Windows 7 Starter 32 bit
        Akunkesto noin 4 h
        Mitat: 26,2 x 17,8 x 2,36-3,64 cm
        Paino 1,1 kg

        Tällä hoitaa kaiken mitä tarvii...
        2 Vuoden takuu


    • isintyttö-86

      Kiitos paljon vapunen. =) Huomenna kokeilen isän koneelle tota Operaa.

      • 1stMacFinn

        Isäsi olis pitänyt ostaa iPad, siinä toimii OP loistavasti. Niinkuin muutkin pankit. Ei ole tuli vain tulossa.


      • Taskustudio
        1stMacFinn kirjoitti:

        Isäsi olis pitänyt ostaa iPad, siinä toimii OP loistavasti. Niinkuin muutkin pankit. Ei ole tuli vain tulossa.

        Siinä toimii myös katsomo ja sovellukset on turvallisia.


    • Itse en suosittele että isäsi vaihtaisi Samsungin Ipadiin. Siinä häviää vaan rahaa ja käyttökokemus ei ole niin hyvä.

    • kokeileppa..

      hakea google playsta osuuspankin adroid sovellus, löytyy hakusanalla osuuspankki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe