Kuinka nopeasti olette suorittaneet nettilukion läpi? Itselläni on vasta hurjat 14 kurssia suoritettuna ja yhteensä pitäisi saada tehtyä 44 kurssia, joten todella paljon puuttuu viellä. :( Ja syksyllä alkaisi ammattikoulu lukion keran, eli alan opiskella kaksoistutkintoa sitten, jos sais vaikka ensi kevääksi valmiiksi.
Vastaukset 3
- laalauleija
Itse aloitin nettilukion nyt viime syksynä 2011. Lukuvuodelle kertyi suoritettuja kursseja yhteensä 43. Myönnän, että rankkaa on ollut käydä tuota työn ohessa. Aika paljon syventäviäkin kursseja seassa, kun tarvitsin jotain "rentouttavampaa" lukemista aika ajoin (Psykologia, filosofia). Näillä näkymin olisi suoritus lukiosta jo ensi syksynä.
- Eskodes
siskoni aloitti n. 2vuotta sitten nettilukion, ehkä kaksi kurssia on kerennyt suorittaa, siskollani on meinaan kolme lasta ja heillä on varaa vain laittaa vanhin lapsi päiväkotiin. Ja siskolta puuttuu motivaatio, sillä minullakin sama ongelma koneella istuessa, minun on vaikea keskittyä saati jaksaa...
- nettilukiossa
Toi aikatauluttaminen ja motivaatio on kyllä haastavia nettilukiossa. Ku pitää itse huolehtia kurssien etenemisestä ja suorittamisesta. Mutta jos vaan löytää motivaation oppia, saa varmasti myös aina välillä itteään niskasta kiinni ja tehtyä tehtäviäki. Ja aina voi kysyä apua opettajilta ja ohjaajilta, ne kyllä auttaa mielellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1051198Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85922Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75737Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34652- 59630
- 42592
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30565