Kuinka nopeasti olette suorittaneet nettilukion läpi? Itselläni on vasta hurjat 14 kurssia suoritettuna ja yhteensä pitäisi saada tehtyä 44 kurssia, joten todella paljon puuttuu viellä. :( Ja syksyllä alkaisi ammattikoulu lukion keran, eli alan opiskella kaksoistutkintoa sitten, jos sais vaikka ensi kevääksi valmiiksi.
Kuinka nopeasti nettilukio läpi
3
2546
Vastaukset
- laalauleija
Itse aloitin nettilukion nyt viime syksynä 2011. Lukuvuodelle kertyi suoritettuja kursseja yhteensä 43. Myönnän, että rankkaa on ollut käydä tuota työn ohessa. Aika paljon syventäviäkin kursseja seassa, kun tarvitsin jotain "rentouttavampaa" lukemista aika ajoin (Psykologia, filosofia). Näillä näkymin olisi suoritus lukiosta jo ensi syksynä.
- Eskodes
siskoni aloitti n. 2vuotta sitten nettilukion, ehkä kaksi kurssia on kerennyt suorittaa, siskollani on meinaan kolme lasta ja heillä on varaa vain laittaa vanhin lapsi päiväkotiin. Ja siskolta puuttuu motivaatio, sillä minullakin sama ongelma koneella istuessa, minun on vaikea keskittyä saati jaksaa...
- nettilukiossa
Toi aikatauluttaminen ja motivaatio on kyllä haastavia nettilukiossa. Ku pitää itse huolehtia kurssien etenemisestä ja suorittamisesta. Mutta jos vaan löytää motivaation oppia, saa varmasti myös aina välillä itteään niskasta kiinni ja tehtyä tehtäviäki. Ja aina voi kysyä apua opettajilta ja ohjaajilta, ne kyllä auttaa mielellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106