Sun Park Marine

LoveAlanya

Kertokaa kyseisessä hotellissa käyneet, millainen hotelli on ? Oletteko olleet tyytyväisiä ? Onko makuuhuoneessa ilmastointia jne ?

12

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mediterranean

Ihan ok hotelli, erinomaisella sijainnilla, ranta vieressä ja pääsee helposti pääkatua keskustaan. Toki on ilmastointi, mutta eri maksusta, kuten yleensä tapana on. Tjäreborgin matkalla 2 v sitten suomalaiset saivat huoneita alemmista kerroksista ja jäi mielikuva, etteivät ne olleet niitä parhaita. Itselläni oli naapurissa meluisa yökerho. Hotellissa oli aika hyvä ravintola, jossa järjestävät myös erilaisia teemailtoja.

Itse en menisi kuitenkaan uudelleen ko. hotelliin. Syy on lähinnä siinä, että olen pienten ja kodikkaiden hotellien ystävä - nämä ovat makuasioita. Tällä hotellilla on kaksi sisarhotellia naapurina rannassa, Sunpark Beach ja Ocean. Beachin palvelut -mm. allasosasto - on myös Marinen asiakkaiden käytössä, mutta voi sitä ruuhkaa! Tuolia ei sieltä helposti löytänyt ja allasvesikin oli heinäkuussa kyllä väh. 30-asteista kylpyvettä. Rantatuoleista piti maksaa erikseen - ja suosittelen etsimään paremman paikan,kun kerran maksaa. Palvelu ei ollut rannassa paras mahdollinen, kaksi miestarjoilijaa juoksi hiki hatussa, asiakkaita oli liikaa.

Marinen naapurissa on tosi hyvä hamam, Delfino. Sitä suosittelen lämpimästi. Käy katsomassa. :)

• LoveAlanya

Kiitos vastauksesta, matka on jo ollut tilattunut useita kuukausia halusin vaan kuulla muiden mielipiteitä paikasta..Itse olemme olleet monta kertaa viereisessä hotellissa Tac Premiere ja siitä kyllä olemme tykänneet todella paljon :)

Kiitos Delfiino vinkistä se pitää käydä kokeilemassa :)

• kesällä mennään

Mediterranean mainitsema Sunpark Beach ja Ocean -hotellihan on nyt muutettu omaksi aikuisille suunnatuksi hotelliksi. Mahtaneeko uima-allas olla enää jaossa muille? Rantatuolit kuuluvat nykyään hintaan.

• LoveAlanya
      • HKS12

Kyllä, SunPark Beachin uima-allasta saa käyttää, mutta Oceanin ei mikäli majoittuu Marinessa :) Itse olen lähdössä pian toista kertaa kyseiseen hotelliin. Plussaa siitä, että henkilökunta ei ole lipevää, vaan oikeasti mukavaa eivätkä turhia ahdistele :)

• LoveAlanya

HKS12 kiitos vastauksestasi, kertomasi henkilökunnasta on ISO plussa ..Innolla odotan syksyn matkaa :)

• gs

Ja vielä tässä

• Mediterranean

Luulen, että tasokkaammissa paikoissa myös henkilökunta on "tasokkaampaa", ei ahdistele tai käpälöi asiakkaita, kuten kävi yhdessa kahden tähden paikassa...
      Marinessa tosiaan kohtelias ja ystävällinen henkilökunta.

• kiinnostaa

Millaiset on hotellihuoneiden ranskalaiset parvekkeet ja mihin suuntaa ne on? Ei varmaan merinäköalaa?

• JRa

Palvelu ei pelaa sitten millään, vessan korjaus kesti vuorokauden, siivoojan unohdettua pyyhkeet niiden saaminen oli maailman vaikein asia, niitä ei saatu samalle vuorokaudella vaikka matkatoimistostakin soitettiin hotelliin kaksi kertaa. Täysin käsittämätöntä toimintaa! Lopuksi saatiin hyvitykseksi "hedelmäkori" mutta ei puuttuvia pyyhkeitä!
      Ei koskaan tähän hotelliin, JR!

• Alanyaan ihastunut

Todella hyvätasoinen hotelli. Henkilökunta hyvää ja auttavaista. Huoneet siistejä, siivottiin joka päivä. Pedit pedattu todella kauniisti. Meillä oli näköala meren suuntaan.
        Ruoka hotellissa tosi hyvää ja joka ilta elävää musiikkia.
        Menisin vaikka heti uudelleen :) :)

• Aian yksin rauhassa

Kyllä on hienoa olla luotaan karkoittavan asiallisen näköinen. Asiallisesti käyttäytyvä suomalainen keski-ikäinen nainen Turkissa yksin matkalla jo viisi kertaa. Ja aina olen saanut kulkea, ruokailla ja nukua yksinäni. Ei ole koskaan Turkin mies puhutellut saati seuraani yrittänyt. Kyllä on ollut helppoa ja turvallista nauttia kulttuurista, ruuasta...
      Näkökykyni on Suomessa optikolla tutkittu: Kaiki kunnossa.
      Turkissa olen aina kohdannut asiallista kohtelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8063
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4953
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2368
    Aihe