Olen ihastunut ihanaan mieheen ja välillämme kipinöi selvästi. Ongelma on se, että hän on todella ujo sosiaalisissa tilanteissa ja etenkin naisten kanssa. Minua kohtaan hän osoittaa kiinnostusta vain kännissä. Miten lähestyn häntä niin, ettei hän lähde pakoon?Olisiko yhteisestä ampumaharrastuksesta apua?
Harrastuksenko kautta????
Soilikki37
2
152
Vastaukset
- sosiaalinen uros
Ujo ja epäsosiaalinen aseiden kanssa ei kuulosta hyvältä.... Tiedä mitä sieltä vielä paljastuu kun tulee tutuksi!
No tuossa on se hyvä pointti etä jos hän hakee lupia niin samalla tulee tehtyä pikku testi! ;) - gags
Onko ujous muka epäsosiaalisen henkilön merkki jolle ei voi ase lupaa myöntää, ei tosian ole. Entä ääripää, suu auki aina ja kaikille rähjäämässa ja suuta soittamassa. Nimimerkki sosiaalinen uros vaikuttaa olevan pillukade ihminen. Ei muuta kuin ampumaaan vaan ja katsotte mihin se johtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.959076- 1743832
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2592674- 492257
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?332117- 422065
- 481942
- 191813
- 601798