Lihalle allerginen koira...
Olisko jotain vikaa jossain tuossa tilanteessa?
Koirahan todellisuudessa on sekasyöjä. Ei pelkästään lihan syöjä vaan syö myös kasveja ym. Koira on periaatteessa jopa raadon syöjä. Sen pitäisi voida syödä ihan mitä vaan.
Miksi näin ei enää ole? Olisko sama syy kuin ihmisillä nykyään. Eletään liian steriilissä ympäristössä.
Tökätääs taas
1
63
Vastaukset
No ei kai nyt sentään kaikille lihoille...
Vikaa nyt on ylipäätään,jos allergiaa on.Se sitten mistä viimekädessä johtuu,niin ei kait ihan tarkkaa tiedetä.Olettamuksia on,kuten nykypäivän saasteet,lisäaineet,maintsemasi steriiliyskin.itse sanoisin,että mistäs noista rokotuksistakaan tietää.Ennenvanhaanhan ei niitä näissä määrin tökitty,kuin nykypäivinä.
Geneettinen taipumus myös,mutta mistä saanut alunperin alkunsa,niin vaikea sanoa.
Siksi kannattaisikin miettiä,onko järkevää käyttää jalostukseen allergista koiraa.Ainakaan selkeästi allergista.
Alunperin raadon syöjä.Noh,niin pitkään jo ihmisten kädenjälki ollut mukana kuvioissa,että sinänsä ei taida tuolla olla enää mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594