kaipailen kokemuksia upponallen päiväkodista saaristokaupungissa! melkoisen iso päiväkoti taitaa olla mutta minkälainen henkilökunta ja minkäkokoiset ryhmät? onko toiminta lapsilähtöistä ja ammattitaitoista, jos on vaikka vähän haastavammasta lapsesta kyse? mietin kahden vaiheilla upponallen ja yksityisen touhulan välillä. Touhulastakin kuullut aika paljon negatiivista, kaikenlaiista lupaillaan kuten musiikki- ja liikuntapainotteisuutta vaikka toiminta ei eroa mitenkään tavallisesta päiväkodista..
itselle päiväkodin tärkein ominaisuus olisi aito välittäminen lapsesta ja toimiva kasvatuskumppanuus. kertokaa mínne kannattaa lapsi laittaa päivähoitoon kuopiossa??
kuopion päiväkodeista..
10
4408
Vastaukset
- löydös
hanki oma hoitaja, olet jo valmiiksi vastaan koko päiväkotia
kimppaan kaverin -kahden kanssa ja vuoroviikoin kiertää...tuet ja kaik ja saa just sitä mistä maksaa - mä vain
Hei, kumman valitsit ja oletko tyytyväinen valintaasi?
- Kuopiolainen äiti
Sitähän ei voi edes tietää saatko lastasi uppo-nallen päiväkotiin, vaan voit laittaa sen vaan yhdeksi toiveeksi. Siitä en tiedä millainen hoitohenkilökunta yms siellä on. Itse saimme lapsen vasta neljänteen hoitopaikkatoiveeseen Kuopiossa.
- minäpä vain
Totta on ettet voi itse valita mihin päiväkotiin lapsesi "laitat". Uppo-Nallen päiväkoti tuntuu olevan kovin täynnä, mutta siellä on hyvä hoitohenkilökunta.
- sisäilma
Oma lapseni on Uppo-Nallessa esikoulussa. Esikouluryhmä on ihana, samoin esikoulutädit. Esikoulutoimintaan olen ollut tyytyväinen. Ainoa iso MUTTA on Uppo-Nallen sisäilmaongelmat! Näitä ongelmia on kuulemma ollut jo pitkään, itse kuulin niistä vasta syksyllä. Päiväkodissa tehtiin sisäilmaselvitykset tänä syksynä ja kaikkea mahdollistahan sieltä löytyi... Nyt korjauksia siellä on tehty, mutta epäilen suuresti korjausten laatua ja sitä, saadaanko asia sillä kuntoon. Korjaukset ovat edenneet huolestuttavan nopeaan tahtiin... Lisäksi vasta viime viikolla oli yhdestä kohti päiväkotia taas vaihteeksi tullut vesi lorisemalla sisään... Päiväkodissa lapsilla ja aikuisilla on ollut oireita, kuten hengitystie ja iho-oireita. Meillä on toinen lapsi, vauva vasta. Ja kunhan hänen hoitoon meno tulee ajankohtaiseksi, pidän huolen siitä ettei hoitopaikka ainakaan ole Uppo-Nalle juuri näiden sisäilmaongelmien vuoksi.
- johenne555
Onko uppo nallessa vielä sisäilma ongelmia
- asioistakauhistunut
Uskon, että kunnallisissa päiväkodeissa asiat on paremmin.
Olen kuullut ja kokenutkin, miten asiat ovat yksityisissä päiväkodeissa. Etenkin Touhula Saaristokaupungista kuuluu huonoa. Kiertäkää tuo paikka kaukaa! - Enoleennenkuullut
Onkos kellään kokemusta pikku leijonasta petosella?
- hipetiheijaanostetaas
Mistä sen voi tietää mikä on hyvä tai mitä tarkoitan? Jos henkilökuntaa niin sekin vaihtuu kai nykyisin paikasta toiseen. Kaikki ei tule toimeen kaikkien kanssa ja ryhmissä tehdään siirtoja. Vanhat ei halua vauvoja pukemaan ehkä nuoret jaksavat paremmin jne...riippuu varmaan ryhmän lto:stakin millanen kemia vallitsee. Kannattaa käyttää mahdollisuus tutustumiseen ihan lapsenkin takia.
- Anonyymi
Minulla molemmat lapsen lapset olleet upposi nallen päiväkodissa minusta siellä on ihan hyvä henkilö k unta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289