Olen itse 6.lk, ja jaetaan näitä hymytyttö -ja Hymypoikapatsaita. Millaisilla kriteereillä tällaisen voisi saada?
-Apunne on tärkeää ! Kiitos etukäteen (:
Hymytyttöpatsas ?
7
1156
Vastaukset
- 8lk »»
Et sä sitä enää voi saada, kui urpo oot?? Sen saa ku oot kaikille ystävällinen ja iloinen.. ei se riitä et nyt viikon oot mielistelijä jotta sen saat. Järki päähän, eihä kutosil mitää hymypaitsaita enää jaella?
- Nohaha
Jaetaan. riippuu koulusta, ja yleensä yläasteella ei enää jaeta.
- lolled
Hymytöt ja -pojat jaetaan juuri kutosella! meilläkin tänä vuona jaetaan nyt tiistaina ja kutosella olen.
- lolled
Korjaisin, hymytytöt.
- Hymytyttö -96
Eri kouluissa on eri käytännöt. Esimerkiksi oman patsaani sain muiden kanssa kymmenenvuotiaana nelosluokalla, en suinkaan kutosella. Älkää siis viitsikö kinastella turhasta!
- kiittivaan
Hymytyttö -96 kirjoitti:
Eri kouluissa on eri käytännöt. Esimerkiksi oman patsaani sain muiden kanssa kymmenenvuotiaana nelosluokalla, en suinkaan kutosella. Älkää siis viitsikö kinastella turhasta!
kiva tietää näin 2 vuotta myöhemmin
- 6+11=611
Vaikka onkin jo 2 vuotta vanha oleva aihe niin vastaan silti. :D Meidän koulussa on silleen, että hymypatsaan sai ala-asteella kutosella ja yläasteella nyt 8. luokalla. Se vaihtelee eri kouluissa ja joissakin kouluissa se voidaan jakaa vaikka jokaisella luokka-asteella. Hymypatsaan voi helpostikin saada kunhan pidät hyvät välit luokkalaisiisi ja opettajiin, etkä kiusaa vaan autat muita. Siten on ihan hyvät mahdollisuudet saada hymypatsas. Tsemppiä niille joilla on alkamassa hymypatsas-vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856