Hymytyttöpatsas ?

Hansuuuu:)

Olen itse 6.lk, ja jaetaan näitä hymytyttö -ja Hymypoikapatsaita. Millaisilla kriteereillä tällaisen voisi saada?

-Apunne on tärkeää ! Kiitos etukäteen (:

7

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8lk »»

Et sä sitä enää voi saada, kui urpo oot?? Sen saa ku oot kaikille ystävällinen ja iloinen.. ei se riitä et nyt viikon oot mielistelijä jotta sen saat. Järki päähän, eihä kutosil mitää hymypaitsaita enää jaella?

• Nohaha

Jaetaan. riippuu koulusta, ja yleensä yläasteella ei enää jaeta.

• lolled

Hymytöt ja -pojat jaetaan juuri kutosella! meilläkin tänä vuona jaetaan nyt tiistaina ja kutosella olen.

• lolled

Korjaisin, hymytytöt.

• Hymytyttö -96

Eri kouluissa on eri käytännöt. Esimerkiksi oman patsaani sain muiden kanssa kymmenenvuotiaana nelosluokalla, en suinkaan kutosella. Älkää siis viitsikö kinastella turhasta!

• kiittivaan
        Hymytyttö -96 kirjoitti:

Eri kouluissa on eri käytännöt. Esimerkiksi oman patsaani sain muiden kanssa kymmenenvuotiaana nelosluokalla, en suinkaan kutosella. Älkää siis viitsikö kinastella turhasta!

kiva tietää näin 2 vuotta myöhemmin

• 6+11=611

Vaikka onkin jo 2 vuotta vanha oleva aihe niin vastaan silti. :D Meidän koulussa on silleen, että hymypatsaan sai ala-asteella kutosella ja yläasteella nyt 8. luokalla. Se vaihtelee eri kouluissa ja joissakin kouluissa se voidaan jakaa vaikka jokaisella luokka-asteella. Hymypatsaan voi helpostikin saada kunhan pidät hyvät välit luokkalaisiisi ja opettajiin, etkä kiusaa vaan autat muita. Siten on ihan hyvät mahdollisuudet saada hymypatsas. Tsemppiä niille joilla on alkamassa hymypatsas-vuosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59