Ällöttääkö tanssiminen ventovieraan kanssa?

Syyhykädet

Naiset, oletteko ajatelleet missä kunnossa tanssipartnerin kädet voi olla?

Mies on voinut käydä vessassa ja pidellyt huonosti pestyä vehjettään ja pahimmassa tapauksessa on tautinenkin?:( Visvasyyliä, herpestä, tippuria, kuppaa yms. Käsistä voi saada myös kiusallisen syyhytartunnan tai syyliä käteensä kun oikein hankaavat hikistä kättään kädessäsi. Miehet pesevät tunnetusti harvoin kätensä wc-käynnin jälkeen, ja vielä heikompaa se on kun on otettu alkoholia. Hyvä kun muistavat vetoketjunsa vetää kiinni. Pyyyhkivät korkeintaan enimmät möhnät paitansa helmaan.

Hehkutetaan tanssimista mutta onko se niin hehkuttamisen arvoista? Varsinkin kun naiset eivät paljoa saa valita partneriaan paitsi naistentansseissa. Eikä siinäkään voi mennä takuuseen miehen käsihygieniasta. Ja jos tanssittajia on useita ja mennään kädestä käteen niin melkoinen cocktail on käsissä (yöks).

72

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twistandshout

Kumisaappaat ja kumikäsineet mukaan, ynnä käsidesi. Tai tanssii vain etätanssia, koskemattomana.

• Syyhykädet

@ twistandshout

Jammailu oliskin paljon hygieenisempää ja muutenkin rennompaa, mutta monet miehet yrittävät rokkibiisitkin tanssia väkisin poski poskea vasten, ja se jos joku ärsyttää:(( Melkein suuttuvat jos alan jammaamaan.

• Mikä ihme viha saa aikaan tälläisiä alotuksia.
      Voi jos mun polvet olis paremmat ettei sen tanssi-illan jälkeen joutuis koko yötä kipuilemaan niin tanssisin.
      Tanssisin tuttujen ja vieraiden miesten kanssa.
      Leijuisin pilviin humpassa ja kun olis oikein kunnon pyörittäjä.
      Rokkaisin kauas arjesta.
      Nauttisin musiikista ja liikkeestä minkä voisin.

Sääli että sun elämän pilaa ilmeisesti joku vanha pettymys.
      Uhohda sellainen tanssi elämäsi tähtiin.

• Eiköhän lie parasta että jätät lavakauden tanssit kokonaan väliin ;-)
      Onneksi pakkoa ei ole sinne mennä. Vai onko?

• lika kädet

Kadet voi pestä naistenhuoneessa heti tanssimisen loputtua.

Olisi kiva jos tulisi muotiin hienojen hansikkaiden käyttö. Minä joskus olen käyttänyt sellaisia hyvin ohuita verkkohanskoja.

Valitettavasti myös jotkut naiset eivät pese käsiään vessan käynnin jälkeen.

• Pöpöliina yöks!

Ajattelepa, millaisin käsin ihmiset tarttuvat erilaisiin ovenkahvoihin ja kaiteisiin, joihin saatat itsekin tukeutua. Millaisia pöpöjä on ilmassa, jota hengität? Kuinka monet kädet ovat käsitelleet postiasi ennen sinua?

Uskallatko kätellä ihmisiä? Uskallatko laittaa kaupasta ostettua leipää suuhusi, syödä ravintolassa, käydä uimahallissa, käsitellä rahaa? Yöks.

• Syyhykädet

@Pöpöliina yöks!

Uimahalllissa en käykään, koska on niin paljon ollut lehdessä juttuja uimahallikävijöistä jotka menevät uimaan käymättä suihkussa. Sitä on oikein tutkittu.

Yleiset vessat esim. tavarataloissa inhottaa, mutta pakko on käydä kun kaupunkireissussa menee monesti matkoineen ainakin 3 tuntia.
        Olen yrittänyt kehittää systeemin ettei tulis pöpöjä. Talvella oli 5 mahatautia muutaman viikon sisällä, ja jokainen tuli aina muutama päivä sen jälkeen kun olin ollut kaupungilla ja käynyt tavaratalon vessassa.
        Ripulipöpöt voi saada vaikka lähtiessään WC-huoneesta jos koskee ovenkahvaan. Vaikka itse olis pessyt kädet, mutta jos kahvaan on koskenut joku kätensä pesemätön, niin hetihän kädet likaantuu kun painaa kahvaa puhtailla käsillään. Nykyään suljen hanan kyynärpäällä ja olen alkanut poistua WC-huoneesta, siis ei pelkästään kopista, painamalla kyynärpäällä kahvaa.

• Pirre*
        Syyhykädet kirjoitti:

@Pöpöliina yöks!

Uimahalllissa en käykään, koska on niin paljon ollut lehdessä juttuja uimahallikävijöistä jotka menevät uimaan käymättä suihkussa. Sitä on oikein tutkittu.

Yleiset vessat esim. tavarataloissa inhottaa, mutta pakko on käydä kun kaupunkireissussa menee monesti matkoineen ainakin 3 tuntia.
        Olen yrittänyt kehittää systeemin ettei tulis pöpöjä. Talvella oli 5 mahatautia muutaman viikon sisällä, ja jokainen tuli aina muutama päivä sen jälkeen kun olin ollut kaupungilla ja käynyt tavaratalon vessassa.
        Ripulipöpöt voi saada vaikka lähtiessään WC-huoneesta jos koskee ovenkahvaan. Vaikka itse olis pessyt kädet, mutta jos kahvaan on koskenut joku kätensä pesemätön, niin hetihän kädet likaantuu kun painaa kahvaa puhtailla käsillään. Nykyään suljen hanan kyynärpäällä ja olen alkanut poistua WC-huoneesta, siis ei pelkästään kopista, painamalla kyynärpäällä kahvaa.

Noin toimien saat ihan varmasti vatsatauteja vastakin, ihmisenhän pitää päinvastoin siedättyä näille pöpöille, pikkulastenkin suositellaan nuoleskelevan ensitöikseen eteisen kenkäparit. :)

• L*
        Pirre* kirjoitti:

Noin toimien saat ihan varmasti vatsatauteja vastakin, ihmisenhän pitää päinvastoin siedättyä näille pöpöille, pikkulastenkin suositellaan nuoleskelevan ensitöikseen eteisen kenkäparit. :)

Taas kerran myönnän mielessäni Pirrelle viikon minua eniten huvittaneen jutun perusteella kultaisen kunniamerkin ruusukkein.
        Omasta päästäni vain, muuhun minulla ei ole oikeutta.

• Tase pappa

Mikään laki ei estä naista kieltäytymästä tanssista, jos epäilyttää hakijan hygienia.
      Jos on joku muukin todellinen syy, voi avoimesti ja kohteliaasti evätä tanssiinkutsun.

Jos nainen menee tanssipaikkaan, yksin, tai naisseuruessa, oletetaan hänen haluavan tanssia.
      Ihmisen näköistä ja tapaista naista silloin todennäköisesti haetaan tanssimaan.

Miksi änkeytyä sellaiseen paikkaan, jos ei haluakaan tulla tanssitettavaksi.
      Pelkästään tiettyä hakijaako odottamaan, tai kenties kyttäämään, kenen kanssa tuo ruoja tanssiikaan.
      Aikasi kun nokkaasi nostelet ja nipotat, voit olla varma, ettei niitä kumartelijoita edessäsi tungokseen asti ramppaakaan.

• Pirre*

Mutta ajattepa, kun löydät oikein kivan partnerin ja pussailette, niin ajattelepa mitä siellä suun toisessa päässä on...yöööök!

:)

• Syyhykädet

Niinpä! Se on voinut harrastaa pimpin imeskelyä just vähän aikaisemmin vaikka jonkun maksullisen kanssa. Vaikka ajattelenkin että tunskin olis sellainen mies mun makuuni, mutta niissä maksullisissa voi käydä kuka tahansa.
        Iso asiakaskunta on, olen lukenut, perheelliset miehet.

• Pirre*
        Syyhykädet kirjoitti:

Niinpä! Se on voinut harrastaa pimpin imeskelyä just vähän aikaisemmin vaikka jonkun maksullisen kanssa. Vaikka ajattelenkin että tunskin olis sellainen mies mun makuuni, mutta niissä maksullisissa voi käydä kuka tahansa.

No joo, "hieman" vain karrikoin tuossa edellisess, ehkä nyt miehetkin haluaa olla samallalailla siistejä tanssimaan lähtiessä kuin naisetkin, uskoisin niin.

• nainen.
        Syyhykädet kirjoitti:

Taidat nyt olla joku provoilija. Tämä tulee mieleeni äskeisen kommentin jälkeen. Vai pimpin imeskelyä...:))).

• virva-tuulia***

Tanssiminen on kivaa ja liikuntakin tulee siinä samalla hoidetuksi. Aion käydä tanssimassa useinkin.

Sitäpaitsi fiksut miehet huolehtivat puhtaudestaan ja pesevät kätensä aina muulloinkin kuin wc- käynnin jälkeen.

Jos kaikki tuollainen epäilyttää niin on kait parasta pysyä kotonaan desinfioidussa ympäristössä.

• ejk...

Laita pieni käsidesi laukkuusi josta voita vaivihkaa käsiisi laittaa. Minulla oli avoanoppi joka vieraittensa lähdettyä...vaikkapa keskiyöllä, domestoksella pyyhki ovenkahvat ja pesi weskin. Ei tullut kuuloonkaan et ompun tai tomaatin olisi hieman vaatteisiinsa hieronnan jäjkeen syönyt ? :))
      Välttelisin sinuna tuollaisia paikkoja, tai kävisin ammatti-ihmisen puheilla....

• mievaanmiitin

aloittajan pitäisi kai käydä ammatti-ihmisen puheilla. Kuten sanottu, ympäristömme on täynnä bakteereja, et voi elää tyhjössä. Muista aina pestä kädet ennen ruokailua! Silla neuvolla pärjäät pitkälle.

• Paras kutsua terveystarkastaja sellaisiin tanssipaikkoihin testaamaan tanssittajien kädet, eiköhän tilanne siitä normalisoidu.

• Puhtasta miestä

Kuules, jos noin syvällisesti miettii mitä kaikkea tanssipartneri on käsillään tai muilla elimillään ehtinyt tehdä ennen tanssia, on pare,ettei mene tanssaamaan ollenkaan. Ja vaikka menisi, kyllä siinä naamailmeet ovat jo sellaiset,että syyhykädet ja muutkin tanssittajat pysyvät siivosti loitolla. Masokistit saattavat siitä huolimatta uskaltautua pyynnille.

Sekä naisten että miesten käsihygieniassa on toivomisen varaa kaikkialla mualimalla. Me Suomessa taidetaan silti olla sieltä siistimmästä päästä nykyisin. Tuota, kaikella kunnioituksella, kovasti sinua askarruttaa miesten puuhailu pissielimensä kanssa. Oliskohan puhe nyt siitä,mistä puute? Kyllä ne äijät muutakin tekevät kuin näpläävät itseään. Näin luulen, ihan varmaan en tietysti tiedä.

Ihan hirveän hienhajuisen ja likaisen ihmisen kanssa en tanssi, annan pakit. Oli puhtaat näpit tai ei. En myöskään niin humalaisen, että on vaara jäädä alle kaatumistilanteessa. Miesten on lupa olla tanssittamatta vastaavassa kunnossa koikkelehtivia naikkosia.

Voithan varustautua tanssipaikalle joko desinfiointiliuoksen tai käsipyyhkeiden kanssa. Siitä, kun ensiksi iskee pyyhkeen tanssittajan käsiin ja huomauttaa samalla, mitä kaikkea likaa hänessä voikaan olla, saa aikaan mehevät keskustelut. Luulen. Tanssit voivat jäädä vähiin, mutta maine senkun kasvaa.

• cha-cah

Tämmöistä tekstiähän nuo tanssitaidottomat vääntää.

• se oli silloin,,,,,

muistan nuorena ku alle kaksikymppisenä pojat juoksi perässä ja tansittiin kiihkeää poskiposkeavasten tangoa, kylllll`````` oli jännät paikat, pojilla oli jotain kovaa taskussaan heh, sekös tuntu mielenkiintoselta,
      uuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh`````````` ku se oli aikaa se,
      "aika entinen ei koskaan enään palaa "

• ???utelias,,,

mitähä se mahto olla siellä takussa,
        joku mies voisi selvittää, ettei jää mysteeriksi ,,,

• Tase pappa
        ???utelias,,, kirjoitti:

mitähä se mahto olla siellä takussa,
        joku mies voisi selvittää, ettei jää mysteeriksi ,,,

Varmistettu asehan siellä taskussa kovana tuntui. Kun sotilaskamppeissa tanssittiin, niin oikea alikessu piti aina ladattua asetta taskussa. Sen sai sitten myöhemmin illalla tanssikumppani ihan oikeasti laukaista, kunhan otti varmistimen pois päältä.

• .

" oi niitä aikoja, oi niitä aikoja, ne tahtoisin elää uudelleen "

• No jaa. Onneksi en harrasta tuota lajia ollenkaan. Säästyy pöpöiltä ja aloittajan tapaisilta kahjoilta.

• Lorena*

Olen ollut työssä jossa käsiä oli pestävä yhtenään jopa 2 - 3 krt ennen työhön ryhtymistä. Nyt on kädet kuivat ja Decubalia menee käsienvoiteluun. On totta etusormi -peukalo väli on bakteeriystävällisin alue.

Harvoin enää tanssiessa tapaan tanssittajaa jolla olisi patukka taskussa - joskus harvoin. Olenko tullut liian vanhaksi ja tanssittajat samoin, vai onko viehätysvoimani laantumaan päin. On mielenkiintoista istuskella mukin ääressä kavereitten kanssa jutella niitä näitä mutta ei sanaakaan käsihygieniasta.

Tämäkin ketju osoittaa miten yleinen vaahdotus käsihygieniasta on jäänyt toisille päälle sen pelätyn virus infektio vaaran vuoksi, jota ei sitten tullutkaan. JOs Suomen kansa ei muuta oppinut niin ainakin se oppi käsiään pesemään. Jotkut näemmä vieläkin pelkäävät käsikosketuksen aiheuttavan sairastumisriskin, saahan sitä petätä ihan vapaasti, kunhan varoo ettei pönttö ala pahasti viheltämään!

• Lorena* kirjoitti:

Olen ollut työssä jossa käsiä oli pestävä yhtenään jopa 2 - 3 krt ennen työhön ryhtymistä. Nyt on kädet kuivat ja Decubalia menee käsienvoiteluun. On totta etusormi -peukalo väli on bakteeriystävällisin alue.

Harvoin enää tanssiessa tapaan tanssittajaa jolla olisi patukka taskussa - joskus harvoin. Olenko tullut liian vanhaksi ja tanssittajat samoin, vai onko viehätysvoimani laantumaan päin. On mielenkiintoista istuskella mukin ääressä kavereitten kanssa jutella niitä näitä mutta ei sanaakaan käsihygieniasta.

Tämäkin ketju osoittaa miten yleinen vaahdotus käsihygieniasta on jäänyt toisille päälle sen pelätyn virus infektio vaaran vuoksi, jota ei sitten tullutkaan. JOs Suomen kansa ei muuta oppinut niin ainakin se oppi käsiään pesemään. Jotkut näemmä vieläkin pelkäävät käsikosketuksen aiheuttavan sairastumisriskin, saahan sitä petätä ihan vapaasti, kunhan varoo ettei pönttö ala pahasti viheltämään!

Pesenhän minäkin kädet muutaman kerran työvuoron aikana, vaikka mitään pöpöjä siinä tuskin liikkuu enkä niitä pelkää, oikeat työt vain likaavat kädet.

Minä tätä aloitusta pidän ihan tyypillisenä perjantaiprovona, joku nyt vain haluaa saada ihmiset riitelemään keskenään.

• tiinaex...

ei oo kyllä koskaan tullu mieleenkään kaikenmaailman taudit eikä tuu tästä eteenpäinkään mieleen.

• kotivalo30
    • henrjii

Kantsii ohjata kädet sontalihojen päälle, ja ottaa varoiksi korva suuhun.

• kuin hiekkaa vain

" hiekka vai lumen valkoinen hiekka vain, muuta ei " miten se sitte menikää ....

kiihkeää kuumaa tankgoa liukkalla lattialla, korva suussa, ja patukka taskussa,

oi niitä aikoja ,,,

• Onneks en oo koskaan opetellu tanssimaan, nyt säästysin leimautumasta sottapytyksi.

• =?

Etkös vain ole joskus laitoja kaarrellen valssannut, muistelen?

• =? kirjoitti:

Etkös vain ole joskus laitoja kaarrellen valssannut, muistelen?

Silloin otettiin varman päälle ja mentiin vaihtoaskelilla.

• =?
        piikkiö kirjoitti:

Silloin otettiin varman päälle ja mentiin vaihtoaskelilla.

Salamakäännös sivustalla, ja poskivalssia samoin askelin takaisin. Siksi kai lattiaan kuluikin polku?

Oletko koskaan syventynyt tanssin syvimpään merkitykseen, ainakin meidän naitujen silmin?
        Toki ymmärrän voimisteluaspektin, mutta muu?

• =? kirjoitti:

Salamakäännös sivustalla, ja poskivalssia samoin askelin takaisin. Siksi kai lattiaan kuluikin polku?

Oletko koskaan syventynyt tanssin syvimpään merkitykseen, ainakin meidän naitujen silmin?
        Toki ymmärrän voimisteluaspektin, mutta muu?

Kun kattelee sellasia kilpatanssijoita niin tulee mieleen ilmiselvät kosintamenot, just sellasia liikkeitä tapaa eläimillä.

• =?
        piikkiö kirjoitti:

Kun kattelee sellasia kilpatanssijoita niin tulee mieleen ilmiselvät kosintamenot, just sellasia liikkeitä tapaa eläimillä.

Höyhenet kilpatansseissakin useinmiten tippuvat, vaikkakin meillä naisilla on tanssiessa eläinkunnan kuninkaita värikkäämmät hörhelöähameet.
        Kai ei ole oppinut tanssimaan, kun ei ole auennut tanssin syvin olemus.
        Minusta kun on aina tunnistanut, että ihmistenkin tanssiin usein kuuluu houkutus.

• =? kirjoitti:

Höyhenet kilpatansseissakin useinmiten tippuvat, vaikkakin meillä naisilla on tanssiessa eläinkunnan kuninkaita värikkäämmät hörhelöähameet.
        Kai ei ole oppinut tanssimaan, kun ei ole auennut tanssin syvin olemus.
        Minusta kun on aina tunnistanut, että ihmistenkin tanssiin usein kuuluu houkutus.

On kai siinä taustalla useimiten ihmisen ikävä toisen luo.
        Tanssi antaa jonkinlaisen luvan ujoillekkin koskea siihen kiinostavaan ihmiseen.
        Mulla meni se opetteluaika jotenkin sivu kun hain leipää suuhuni,köyhällä ei ollu kunnon kuteitakaan.
        Ei siit kumminkaan kauheen isoo vahinkoo tullut sain mä sentään nuottikorvan synnyinlahjaks.

• =?
        piikkiö kirjoitti:

On kai siinä taustalla useimiten ihmisen ikävä toisen luo.
        Tanssi antaa jonkinlaisen luvan ujoillekkin koskea siihen kiinostavaan ihmiseen.
        Mulla meni se opetteluaika jotenkin sivu kun hain leipää suuhuni,köyhällä ei ollu kunnon kuteitakaan.
        Ei siit kumminkaan kauheen isoo vahinkoo tullut sain mä sentään nuottikorvan synnyinlahjaks.

Niin, muttakökö, jos on jo oma, onko silloin kyse ikävästä kadotetun tunteen luo? Vai ihan huvikseen karkautetun perään?
        Kyllä minä hamuamisen tunteen tulisuuden perään ymmärrän.
        Minulla ei kai ollut kavereissakaan muuta kuin jotain illanviettoa kummempaa
        ajankäyttöehdotusta.
        Piilossa poltetut pari norttia kai olivat syntisimmät nuoruuteni kaduttavuudet,

Mitähän sain minä? Sain toiselta runoja ja toiselta virsiä, sopivassa mittakaavassa.
        Minäkin kai sain hiukan, niukan nuottikorvan, ehkä kummaltakin hieman erilaisen? :))

• §§§§

EI ällötä jos on ihana samantasoinen herra henkilö, sivistyny , kohtelias, hyvä tanssimaan, mikä sen ihanampaa illan viettoa kuin ihanan tanssittajan kanssa, se on hyää hyötyliikuntaa, samalla nousee kunto ja mieli maireena voi muistella ihanaa iltaa vielä näin vanhana.

• meeriamanda

En pelkää - en tanssi!

• huolia näkyy olevan

Kyllä on murheet teilläkin.Ajan tappamista, kun ei jaksa mennä bingoon:))

• pinkopankolla

Kullekin omat on lähimmät. Itse kävin bingossa viimeksi joskus 70-luvulla.
        Ja, ettei jää epäselväksi, koskaan en ole pelannut hedelmäpelejä.

• 1943
        pinkopankolla kirjoitti:

Kullekin omat on lähimmät. Itse kävin bingossa viimeksi joskus 70-luvulla.
        Ja, ettei jää epäselväksi, koskaan en ole pelannut hedelmäpelejä.

Minäpä käyn bingossa aina silloin tällöin. On hyvää aivojumppaa. Ja pelaan hedelmäpelejäkin. Enkä yhtään tunne itseäni huonommaksi ihmiseksi kuin muut. Ehkä tanssikin taas alkaa sujua. Tanssin vaikka yksin kotona polkkaa ja valssia. Se käy jumpasta.

• pinkopankolla
        1943 kirjoitti:

Minäpä käyn bingossa aina silloin tällöin. On hyvää aivojumppaa. Ja pelaan hedelmäpelejäkin. Enkä yhtään tunne itseäni huonommaksi ihmiseksi kuin muut. Ehkä tanssikin taas alkaa sujua. Tanssin vaikka yksin kotona polkkaa ja valssia. Se käy jumpasta.

Minä en tuota todellakaan alentuvasti tarkoittanut. Toinen vanhempani bingosi, toinen pelasi hedelmäpelejä. Itse en ole tuntenut vetoa kumpaankaan.
        Tykkäisin pelata Trivial Pursuitia, vaan vastapeluri ei ala.
        Tällä koneellakin pelailen pelejä. Hyvää aivojumppaa.

• hölön hölö

sinä sen sanoit, pingossa menis rahaki kankkulan kaivoon

miten tapetaan aikaa, ? joutuu taosta linnaan ?

• vaihdevuodet varmaan

kirjaimetki tanssii, onkohan neki päissään, p muuttuu s:ksi ym kivaa

• pinkopankolla

Ei siis säissään. Mullei meinaa tulla väliä.

• bingoooooooo

Jumankeude näitä vastauksia.

• pipoeikiristä
        bingoooooooo kirjoitti:

Jumankeude näitä vastauksia.

Onneksi monilla on hauskaa ihan vain syntymähumalassa. On halpaa ja hauskaa, eikä ole sivuvaikutuksia.

• pikki pistävä

villit ruusut villit ruusut,

• piikki siellä

tai piikit pystyssä

pingooooooooo,,,

• kovat piipussa,,,,

talouspaperirullan holokki housuissa,

• Vessapaperi rullan viel ymmärtää mut talouspaperi rulla?
        Kas kun ei alumiinifolio rullan hylsyä.

• *
        piikkiö kirjoitti:

Vessapaperi rullan viel ymmärtää mut talouspaperi rulla?
        Kas kun ei alumiinifolio rullan hylsyä.

Samalla vaivalla kyynärikeppi.

• ?kysyn vaan

alottajalle:

miksi menet tanseihin jos ällöttää ??

on pöpöjä kotonaki , siellä niitä vasta onki,,,

• niiiiih

jos se oliki omena housuissa, taskussa, e v ä ä n ä , sä luulit muuta mukavaa heeeee

• Kotelo

hö-höö, ei näytä tytylit olevan ajantasalla kun juttelevat vessapaperirullista tehosteena. oottako kuullu on olemassa ihka oikea kalukotelo joka on miehen etupuolessa, näyttää kun olis kovakin tarve naisten huomion keräämiseksi.
        Maailmassa niitä näkee ainakin paikoissa jossa on mainos, massage for women.

• Tanssisin silti miel

No älä herrantähden käy tansseissa, en minä ainakaan menisi jos noin ajattelisin tai ota sitten käsidesi mukaan ja kun mies pokkaa niin ojennat sen käsidesipullon ja sanot että otetaas tästä alkupaukut.
      En silti muutenkaan enää viitsi käydä katselemassa vanhoja ukkoja, mutta aika oli aikaa kutakin.

• Syyhykädet

Enpä ole vähään aikaan käynytkään.
        Sitäpaitsi pääsylippujen hinnat on ihan liian korkealla. Jos menee ravintolaan niin siellä odotetaan että tilaakin jotain lipun lisäksi. Yksi juoma riittää mulle ravintolahinnoilla.
        Tuolla ylempänä vitsailtiin "omena" taskussa ym. On saatu kokea se "omenakin". Ensin on tanssittaja hinkannut ja likistellyt tanssin aikana munaansa mun haaroväliä vasten ja vielä kun on vienyt pois niin hangannut takaapäin ja joku on jopa suudellut väkisin suulle, että se niistä ihanista tanssittajista. Vaikka voihan joku nainen olla imarreltukin moisista huomionosoituksista.

• aito nainen

jos nainen on nainen aina vaan, mies kiehtoo, tietenki miehen on osattava olla hienotunteinen,
      jos käyttäytyy tukeilevasti tyhmän töykeästi taatusti karkottaa naisen ,

• seura tekee kaltaise

kseen.

EI ällötä, ---- koska mua hakee vain fiksut tansimaan.

• bessie*

Ei sitten yhtään ällötä, jokainen ventovieras tanssittajahan on potentiaalinen kaato.

Useinkin olen tanssipartnerin käsiä ajatellut, esim. kovat työmiehen kourat miellyttävät minua.
      Omia käsieni kovettumia tansseissa aina häpesin. Sain ne yhdellä ainoalla soutureissulla. Rakkojen aikanaan parannuttua kovettumat tuntuivat todella kauan, olisiko ollut peräti pari kolme vuotta. En edes ymmärrä miksi niitä häpesin, kuvittelinkohan niiden vähentävän naisellisuuttani vai olisiko "Tuulen viemää" elokuva jotenkin vaikuttanut asiaan.

Tanssi sinänsä ei minulle niin hehkuttamisen arvoista ole, ihan niiden tanssipartnereiden takia sitä harrastan jos harrastan.

• Vanhat juoppoämmät

Oletko sellainen miespuolisen kyhnyttäjän naisversio?
        Kerran yks mies kertoi että häntä inhottaa humalaiset hormoniämmät, jotka tulevat hakemaan tanssimaan ja lähentelevät ja hinkkaavat alapäätään miestä vasten. Eli osaa ne naisetkin olla vastenmielisiä.

• gigapoo lady
        Vanhat juoppoämmät kirjoitti:

Kerran yks mies kertoi että häntä inhottaa humalaiset hormoniämmät, jotka tulevat hakemaan tanssimaan ja lähentelevät ja hinkkaavat alapäätään miestä vasten. Eli osaa ne naisetkin olla vastenmielisiä.

Kylläpä on bakteerikauhuisia immeisiä palstalla.Bakteerit on hoidettavissa pois oikealla lääkityksellä. Mutta virukset joita syntyy aina uusia tulevat ilman passia ilman mukana niistä pitäisi olla huolestuneempi. Virus tutkimukset ovat vaikeita mikä antibiootti niihin puree vai onko yritettävä keksiä uusi, vaikeita on myöskin löytää sopiva hoito niiden aiheuttamiin infektioihin.

Ei pidä mennä ihmisjoukkoihin paras pysytellä omassa kammiossa sivistyksen ja kanssakäymisen ulottumattomissa jos aliarvioi muita henkilöitä.
        Tanssi on lähinnä liikuntamuoto ja sosiaalinen tapahtuma, fiksut henkilöt pitävät huolen että käyttäytyvät tanssipartneria kohtaan hyvin, jokainen tapaaminen on ainutlaatuinen kokemus, joka parhaimmillaan antaa hyvän mielen.

• bessie*
        Vanhat juoppoämmät kirjoitti:

Enpä taida olla, "Vanhat juoppoämmät".

En näet käytännössä koskaan hae ketään tanssimaan, hyvin harvoin saan alkoholia alas niin paljon että tilannetaju ja arvostelukyky oleellisesti vähenee, hormonitoimintanikin on ihan luomua.
        Eipä ole vielä koskaan sattunut, että lähentelemäni mies osoittaisi sen olevan hänelle vastenmielistä, päinvastoin. Ja toisin päin, yleensä nautin sellaisen miehen lähentelystä, joka minua yleensä rohkenee lähennellä. Eli tajuaa viileästä ja etäisestä olemuksestani huolimatta missä mennään.

• Vanhat juoppoämmät

@ bessie*

Mies voi olla vain kohtelias eikä kehtaa sanoa että lähentelysi ärsyttää. Valittavat sitten muille liian tyrkyistä naisista.
      Miehethän tunnetusti ovat kiinnostuneempia ns. vaikeasti tavoiteltavista naisista.

• bessie*

• .

Ei ongelmia. Tanssin vain oman kumppanin kanssa.

• Höpperöö

Onkos aloittaja miettinyt mitä laittaa suuhunsa?
      Mistäs ne kananmunat tulee?

• mononomo

Minä ainakin kuorin munan ennen suuhuni panemista.

• .

alottajalle vastaus :

älä menen tanseihin jos tanssittajat älööttää !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1783
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1357
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      194
      1126
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      54
      1087
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      1039
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      37
      985
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      61
      905
    8. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      66
      903
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      211
      865
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      155
      830
    Aihe