Olenko transu?!

Music-is Miku

Olen 17v poika ja tykkään kovasti pukeutua naismaisesti silloin kun on tylsää.
Teen sitä toisinaan kaverin kanssa, sillä se on meistä sillain hauskaa!

Harrastan kaverini kanssa paljon tanssimista, ja olemme löytäneet pari fiktiivistä hahmoa, joiksi pukeudumme kun tanssimme, eli pukeutumisemme on ikään kuin Pukuleikkiä mutta emme siis harrasta ollenkaan mitään paritansseja, vaa tanssime duona ^_^

Se on tosi kivaa ja hauska tapa ja tuntuu rentouttavalta.. mutta en uskalla tehdä sitä äitini nähden sillä tiiän sen sit raivoavan.. eikä poikaystävänikään tiedä tästä, sillä emme asu yhdessä ja siitä kertominen vähän pelottaa..

muuten, kun liikun ulkona ja kotona pukeudun ihan muuten poikamaisesti, sillä en tunne silleen mitään tarvetta pukeutua kokoa aikaa naiseksi

20

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adaxx69

      tuu timbih, lähdetään huoraamaan ja karataan kotoa ÄITIMME VAATTEISSA !! XD

    • NikkiN

      Olet transvestiitti. Mutta ei se tarkoita että sinun pitäisi olla nainen välttämättä. Jos sinulle riittää että pukeudut naisten vaatteisiin, silloin sinun täytyy toteuttaa asiaa siten. Voi olla että jonain päivänä asia etenee, mutta voi myös olla että ei.

      • väärässä ruumiissa?

        Kiitos noista sanoista, tarvisin niitä


      • Tiitti

      • Tiitti kirjoitti:

        Dreamwear Club on transvestiittiyhdistys. Sen sivuilla on yhtä sun toista perusinfoa:
        http://www.dreamwearclub.net/perusvinkit.html
        http://www.dreamwearclub.net/aineisto/kasikirja.html
        http://www.dreamwearclub.net

        Myös Puuterissa on paljon tietoa ja mahdollisia kavereita nuorelle transihmiselle:

        http://keskustelu.puuteri.org/index.php


    • music- is Miku

      Punanaamiosta saa tikattua "big boobs" tissit ja itse tilasin ne kaverini kanssa.
      toimivat tosi hyvin :D¨

      karvat saa pois sheivaamalla vaikka partahöylällä ja penistä ny ei saa oikein mihinkään piiloon. Itse käytän minihameita kun liikun ulkona

      • .

        Peniksen saa auttavasti piiloon naisten bikinimallisilla housuliiveillä. Numeroa tai paria pienemmillä ovat tarpeeksi tiukat.


    • Mistä näitä transuttelijoita oikein tulee.

      • ...

        eiköhän itseään saa kutsua miten huvittaa.


      • ... kirjoitti:

        eiköhän itseään saa kutsua miten huvittaa.

        Kun tuppautuu toisten seuraan ei saa kutsua itseä niin kuin huvittaa.


      • .
        Pre_Kaarina kirjoitti:

        Kun tuppautuu toisten seuraan ei saa kutsua itseä niin kuin huvittaa.

        Nää on näitä taviksia jotka eivät tiedä hölkäsen pölähtämää asiallisista termeistä. Ne varmaan kutsuu romanejakin mustalaisiksi.


      • Pre_Kaarina kirjoitti:

        Kun tuppautuu toisten seuraan ei saa kutsua itseä niin kuin huvittaa.

        Niin, pitäisihän kaikkien tänne ekaa kertaa tulevian ilman ennakkovaroitusta tietää, että täällä yksi täti on hyvin, hyvin vihainen, jos sen sanan turhaan lausuu...


      • Sivusta seurannut
        anukatariina kirjoitti:

        Niin, pitäisihän kaikkien tänne ekaa kertaa tulevian ilman ennakkovaroitusta tietää, että täällä yksi täti on hyvin, hyvin vihainen, jos sen sanan turhaan lausuu...

        Olen keskustellut jo useamman nuoren, vertaistukea etsivän trans-henkilön kanssa ja he valittavat, että tälle palstalle ei uskalla kirjoittaa, koska muutama henkilö terrorisoi sitä ja vertaistuen sijaan nuori kirjoittaja saa osakseen täysin asiatonta käytöstä. Toivottavasti nämä tietyt henkilöt tunnistavat itsensä ja pystyvät muuttamaan käytöstään palstan luonteen mukaiseksi !


      • Sivusta seurannut kirjoitti:

        Olen keskustellut jo useamman nuoren, vertaistukea etsivän trans-henkilön kanssa ja he valittavat, että tälle palstalle ei uskalla kirjoittaa, koska muutama henkilö terrorisoi sitä ja vertaistuen sijaan nuori kirjoittaja saa osakseen täysin asiatonta käytöstä. Toivottavasti nämä tietyt henkilöt tunnistavat itsensä ja pystyvät muuttamaan käytöstään palstan luonteen mukaiseksi !

        Tämä on runkkareiden ja muiden taneleiden palsta. Ei täällä saa vertaistukea, vaan kuolaajia ja hinkkaajia ja Suoli24 täysin hyväksyy sen, koska Suoli on suolesta.


      • kkjhlgkjnh
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Olen keskustellut jo useamman nuoren, vertaistukea etsivän trans-henkilön kanssa ja he valittavat, että tälle palstalle ei uskalla kirjoittaa, koska muutama henkilö terrorisoi sitä ja vertaistuen sijaan nuori kirjoittaja saa osakseen täysin asiatonta käytöstä. Toivottavasti nämä tietyt henkilöt tunnistavat itsensä ja pystyvät muuttamaan käytöstään palstan luonteen mukaiseksi !

        Ehkäpä uuden tulijan kannattaisi ensin lukea vanhoja ketjuja. Niistä voisi saada jopa tietoa kysymykseensä ja ennen kaikkea oppisi oikeat termit. Mutta jos rätkäisee heti kysymyksensä kylmiltään ja käyttää vielä kapakkakieltä, ei mikään ihme jos asiasta nousee älämölö. Mutta fiksu ekakertalainen oppii kerrasta ja muuttaa kirjoitustapaansa ilman nikottelua.

        Täältä ei tosiaankaan saa vertaistukea, se kannattaa hakea muualta. Parhaan vertaistuen saa henkilökohtaisessa tapaamisessa. Ei kannata uskoa näitä henkselienpaukuttajia jotka kehuvat selvinneensä omillaan prosessin läpi. Ellei vertaistukea saa henkilökohtaisena, löytyy myös suljettuja ja kunnolla moderoituja keskustelupalstoja jossa saa asiallista vertaistukea netin välitykselläkin.


      • . kirjoitti:

        Nää on näitä taviksia jotka eivät tiedä hölkäsen pölähtämää asiallisista termeistä. Ne varmaan kutsuu romanejakin mustalaisiksi.

        Minä kutsun romaneja mustalaisiksi, koska ne ovat ilmaisseet, ettei sana loukkaa heitä ja sitä paitsi itse kutsun muita valkolaisiksi. Mutta jos se sana rupeaisi loukkaamaan heitä, luopuisin siitä sanasta oitis. Toki haluan muistuttaa, että suomalaiset mustalaiset loukkasivat minua niin verisesti kerran metrossa, etten enää uskaltanut metroon mennä moneen vuoteen. Nyt kyllä ymmärrän, että kysymys on heillä siitä, että heillä on nuoriso-ongelma, minkä lisäksi suuri osa on fundamentalistisen uskonnon uhreja.

        Sekundojen, nuorten ja runkkareiden kannattaisi ymmärtää, että kun jokin sana on aina liitetty tilanteisiin, jossa on vähintään ivaa ja pahimmillaan tappouhkauksia ja potkut töistä, niin se kävi vähän vanhaksi ja väsyttäväksi jo silloin kun olin teini. Viimeiset kaksikymmentä vuotta olen ottanut sen vittuiluna. Merkkinä siitä, ettei meistä piitata edes kunnioittavan puhuttelun vertaa. Johanna Korhonen puhuukin kunnioitusvajeesta: http://m.hs.fi/inf/infomo;JSESSIONID=6F2B8F0303519E75EEC0.1544?site=hstxt&view=news_kulttuuri_child&feed:a=hs.fi&feed:c=news&feed:i=1305574357085

        Sen lisäksi sanalla on ikävä (tässä maassa) historiallinen kaiku, mikä viittaa seksityöhön. Seksityö on ihan ok työtä, mutta työn jälkeen tai eläköidyttyä eli silloin, kun ei ole aktiivisesti keikalla ei kukaan halua itselleen seksityöläisen leimaa. Se uuvuttaa. Minä en ole seksi. Minulla ei ole edes ollut seksiä moneen vuoteen (voi keskustella siitä, miksi ei haluta). Minä en ole seksuaalisesti vapautunut. Minun kanssani et voi avautua seksiasioista sen enempää kuin kenenkään muunkaan naisen kanssa tätä hermostuttamatta - ja tulkitsen, että miehen tällainen avautuminen naiselle on nimenomaisesti häiritsemis -ja nolaamistarkoituksessa. Seksi on arka asia. Mutta ei se mitään, seksuaaleille on kyllä oma vertaistuksensa, puhukaa ne asiat siellä.


      • Sivusta seurannut
        kkjhlgkjnh kirjoitti:

        Ehkäpä uuden tulijan kannattaisi ensin lukea vanhoja ketjuja. Niistä voisi saada jopa tietoa kysymykseensä ja ennen kaikkea oppisi oikeat termit. Mutta jos rätkäisee heti kysymyksensä kylmiltään ja käyttää vielä kapakkakieltä, ei mikään ihme jos asiasta nousee älämölö. Mutta fiksu ekakertalainen oppii kerrasta ja muuttaa kirjoitustapaansa ilman nikottelua.

        Täältä ei tosiaankaan saa vertaistukea, se kannattaa hakea muualta. Parhaan vertaistuen saa henkilökohtaisessa tapaamisessa. Ei kannata uskoa näitä henkselienpaukuttajia jotka kehuvat selvinneensä omillaan prosessin läpi. Ellei vertaistukea saa henkilökohtaisena, löytyy myös suljettuja ja kunnolla moderoituja keskustelupalstoja jossa saa asiallista vertaistukea netin välitykselläkin.

        En ole itse etsimässä vertaistukea, vaan teen työtä sen parissa. Olen sitä mieltä, että näitä palstoja pitäisi valvoa paremmin, koska asianosaisetkaan eivät pysty keskustelemaan rakentavasti.


      • Sivusta seurannut kirjoitti:

        En ole itse etsimässä vertaistukea, vaan teen työtä sen parissa. Olen sitä mieltä, että näitä palstoja pitäisi valvoa paremmin, koska asianosaisetkaan eivät pysty keskustelemaan rakentavasti.

        Pakko vielä lisätä, että tuon ilmeisesti jotenkin jälkeenjääneen Halla-ahon takia on syntynyt perin uhmaikänen tapa vaatia oikeutta sanoa mitä sylki suuhun tuo, kenelle tahansa ja missä tahansa (vaikkakin lähes 100% vähemmistöjen piirissä), kun taas samaa oikeutta ei anneta muille.


      • kkjhlgkjnh
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        En ole itse etsimässä vertaistukea, vaan teen työtä sen parissa. Olen sitä mieltä, että näitä palstoja pitäisi valvoa paremmin, koska asianosaisetkaan eivät pysty keskustelemaan rakentavasti.

        Samoin minä teen työtä sen parissa ja siksi en luotakaan tällaiseen palstaan jonka valvonta perustuu vain lukijoiden tekemiin ilmiantoihin.


    • Toinen transu.

      Kyllä, olet transu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe