Onkohan niin, jotta työni Susianalyysin suoltajana kansankunnan keskuuteen antaa satoa muutenkin, kuin vain petoeläinten hyötyä ajatellen. Kaukalossa oli tänään uutta asennetta, selvästi Susianalyysistä imettyä voimaa. Kun lisäksi valmentajat jättivät susipelkoiset märisijät mamman helmoihin parkumaan, niin tulos oli tämä. USA kaatui 3-2 ja minäkin otan oman, ansaitun ryyppyni voittomaljasta.
Suomi nöyryytti
8
123
Vastaukset
- kärppäläinen...
Kannataisko jo hakea Suomen päävalmentajaksi noilla ansioilla? Suomi olisi varmaan täysin ylivoimainen sinun kaudellasi.
- koppi hoitoon
Kannataisi tosiaan hakeutua hoitoon, mutta ikävää noiden harhaisten itsensä kannalta, että eivät itse pysty näkemään tilansa vakavuutta.
Näinhän se on. Jos susipelko hallitsee ja rajoittaa normaalia elämää, niin vintti on tosi pimeä. Ei siinä tilanteessa pysty analyyttisesti arvioimaan itseään ja omaa tilaansa. Hysteria ja paniikki on saanut ylivallan.
Jos vielä jääkiekosta puhutaan, niin tätä paniikkiahan on kautta aikain löytynyt myös Suomen puolustuspelaamisesta. Tapanahan on ollut valita joukkueeseen maalaistollukkasusimärisijöitä, jotka eivät hallitse hermojaan. Nyt (myöskin Susianalyysin ansiosta) tilanne on pikkuhiljaa näköjään muuttumassa. Turhalla märyllä ei tässä yhteiskunnassa pärjää.
- muuta et osaa?
Hanki jostain elämä. Vain tosi sairas jaksaa suoltaa tuollaista mielikuvitus peetä.
Et taida ymmärtää miten lapsellinen olet? Tuollasia kirjottelee murrosikää lähestyvät teinit, ei oikea aikuinen. - lapsen leperrystä se
Typerää lapsellista lässytystä. Ei voi kun ihmetellä, että joku on noin lapsellinen.
- kuka milloinkin
Niin ja tänään Suomea nöyryytettiin oikein isän kädestä.
- evvk
Jo tuo analyytikon kiinnostuneisuus jostain jääkiekosta osoittaa suurta tyhmyyttä joka vallitsee suurimmassa osassa suomalaisia....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201