Haluaisin esikoiselleni lappiaiheisen nimen, koska äitini ja hänen sukunsa on sieltä kotoisin. Itse olen paljasjalkainen helsinkiläinen mutta rakas sukuni ja varsinkin isovanhempani ovat kultaakin arvokkaampia ja olisi hienoa antaa lapselle nimi sieltä, missä juuremme ovat. En vielä tiedä kumpi tulee, eli molempien sukupuoliennimiä saa ehdotella
Heti ensin sieltä varmaan joku huutaa, että Hilla. Mutta ei sitä, se on liian niin niin lappia ja kovin yleinenkin nykyään juuri lappibuumin myötä. Muuta kriteeriä ei ole :)
Lappinimi!
Esikoinen ja nimi :)
5
154
Vastaukset
- jenna.
tässä nyt joitakin nimiehdotuksia:
Aslak
Jouni
Oula
Niila
Halti
Nils
Sampo
Ante
Aliinna
Elle
Salla
Inari
Unna
Saana
Aliissa
Aletta - Täti
Maarit, Maaret,
Edel, Alva, Sunna,
Malla, Virva, Asta
Ailu, Hanno,
Lenne, Jago,
Niillas, Otto,
Ooke, Erke,
Emel, Asko,
Abel, Herko- Tytölle
Ruska
- pojalle
john......taii forrest:D mmm jones.vaikkapa
- oagia'oåfpai
Heta, Inari, Saana, Salla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483