Huomasin että ylhäällä laipion rajassa on seinässä pitkä naarmu, en tiedä miten se on tullut. Asuuko yläpuolellani elefantteja vai onko naarmu vain seinän maaliosuudessa? Asunnon kodinkansiossa on seinien osalta maininta ACO-kevytbetoninen seinäelementti johon on vedetty maalia päälle.
Mahdollisesti lähitulevaisuudessa maalaan asunnon seinät. Miten tuon naarmun kanssa menetellään. Tasoitetta, pohjamaalia ja maalia?
Naarmu seinässä
7
393
Vastaukset
- Juurikin noin
Ekaks laita tasoitetta ja anna kuivua.
Hio tasoitekohta, fläkkää eli laita pohjamaalia tasoitekohtaan ja anna taas kuivua. Sitten vaan maalaat pintamaalilla tekstisi perusteella ilmeisesti koko seinän...- Hmmm....?
Kiitos neuvosta.
- Käsitteet??
Naarmu on naarmu. Halkeama on halkeama.
- Hmmmm.....?
Mutta jos se on naarmun ja halkeaman välimuoto? Miten itse määrittelet naarmun ja toisaalta taas halkeaman? Miten syvä naarmu on jo halkeama?
- Iisi biisi
Hmmmm.....? kirjoitti:
Mutta jos se on naarmun ja halkeaman välimuoto? Miten itse määrittelet naarmun ja toisaalta taas halkeaman? Miten syvä naarmu on jo halkeama?
Naarmu on naarmu, vaikka se olisi kuinka syvä, jos se ei mene materiaalin läpi saakka.
Toisekseen, naarmu on yleensä aiheutunut pintaa raapaisemalla, halkeama taas johtuu siitä, että rakenteet ovat liikkuneet ja aiheuttaneet materiaaliin jonkinlaisen repeytymän tai lohkeaman.
Näin minä sen näen.
- En ymmärrä
Etkä edes tiedä on yläpuolellasi elefantteja etpä ole asunnossa paljon ollut.
- Hmmmm.....?
Onko ihan tavallista että kerrostalossa asuu elefantteja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974